abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87807543
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als het écht homeopathisch is wel, maar je ziet steeds vaker dat er wel degelijk een werkzaam bestanddeel in bepaalde middelen zit
:o
Dat dat kan in Nederland!!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87807764
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Dat dat kan in Nederland!!
Nou, het blijft me verbazen dat mensen graag middelen willen gebruiken die niets doen omdat ze er geen hinderlijke gevolgen van willen ondervinden maar die tegelijkertijd wel íets moeten doen omdat ze het een en ander geacht worden te verhelpen. Da's gewoon een contradictie.

Ik heb zelf wel eens calendulazalf op een litteken gesmeerd. Mijn plastisch chirurg had me gewaarschiuwd dat de werking ervan niet bewezen was, maar dat er wel enige vermoedens waren dat het smeren zelf positief zou kunnen zijn. Ik begrijp dus wel het 'baat het niet dan schaadt het niet'-idee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87808097
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef hondjes het volgende:

[..]

Mooi, twee jaar geleden bij mijn dochter precies hetzelfde.

Na drie dagen ziekenhuis, mocht ze naar huis en 6 weken laten een gezonde baby....

Sterkte leandra en N...
Dank je, dat geeft goede hoop ^O^
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_87808122
@Leandra en Nostalgist: ik ga heel hard duimen dat het met de eiwitten morgen helemaal goed zit en de bloeddruk lekker laag is. :*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:57:46 #105
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87808959
buuuh.. even klagen hoor..
Hoofdpijn & rare darmen. Hele tijd geborrel in mn buik en plotseling misselijk, en dan niets naar binnen kunnen krijgen terwijl je eigenlijk honger hebt. Wat wil mn lichaam nou ??!!!!
Ik heb gehoord dat na +/- 12 weken het weer even rustig gaat worden qua hormonen..
Iemand die dit kan bevestigen?? :'(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_87809025
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik heb gehoord dat na +/- 12 weken het weer even rustig gaat worden qua hormonen..
Sorry.. bij mij was het eind 16 weken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87809334
quote:
Hoofdpijn & rare darmen. Hele tijd geborrel in mn buik en plotseling misselijk, en dan niets naar binnen kunnen krijgen terwijl je eigenlijk honger hebt. Wat wil mn lichaam nou ??!!!!
Nou, over het algemeen wordt het tweede trimester wel als de fijnste periode gezien met de minste kwaaltjes. Ik kan er niet over meepraten.

Ik besefte vandaag ineens dat ik inmiddels in het 3e trimester zit. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87809836
rare darmen en misselijk, check. Maar goed, ik ben nog geen 8 weken, dus ik mag.
En over die calendulanzalf: ik moet ergens mee smeren en hier krijg ik geen uitslag van. Dus tja, dan is de beslissing zo gemaakt. En ik mocht daar eerder mee smeren dan met silicone gel, dat is pas prima spul voor littekens.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87810577
Ik ben ook geen goede graadmeter voor wat betreft eerste trimester kwalen die daarna over moeten zijn :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87810726
ik heb geen kwaaltjes gehad, dus kan er ook niet over meepraten.... :@ :@

[ Bericht 59% gewijzigd door kaatjejannie op 21-10-2010 21:50:42 ]
*poef* nu is het weg
pi_87812298
Dank je Claudia!
Leandra en Nostalgist, hoop dat alles goed is morgen :)

En over 1e trimester kwaaltjes kan ik op wat misselijkheid en gevoelige borsten na niet meepraten..
Back in business.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:42:13 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87813847
:o Leandra opgenomen? :o
Sterkte daar!
pi_87819888
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
:o Leandra opgenomen? :o
Sterkte daar!
Dank je;

Inmiddels is ook de uitslag van het urine-eiwit-duurtest bekend: Onder de gevarengrens.. *O*

We wachten verder af wat de dag gaat brengen...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_87819942
quote:
Voor mij heel herkenbaar hoor.
Nou heb ik gelukkig niet boven de wc hoeven hangen ondanks de misselijkheid (knock on wood), maar dat eten was echt een drama. Overdag ging dat nog wel goed, vooral veel vla en yoghurtjes enzo en daar deed ik dan een stuk fruit door voor de nodige vitaminen. Misschien werkt het voor jou ook.
Daarbij wil ik wel graag iets met smaak tegenwoordig, dus kipfilet op brood is not done, maar van salami krijg ik het zuur, dus dat was even zoeken.
Probeer gewoon te eten wat je wel kunt verdragen, al is dat alleen maar vla. En vergeet vooral je vitaminepillen niet!
Ik zit nu in week 12 en heb sinds 1 a 2 weken overal veel minder last van, ook van de hoofdpijn. Dus ik hoop dat je dat een beetje hoop biedt.
pi_87820109
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:32 schreef kaatjejannie het volgende:
ik heb geen kwaaltjes gehad, dus kan er ook niet over meepraten.... :@ :@
Ik ook niet hoor, hoef je je dus niet voor te schamen
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:58:02 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87820194
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 06:18 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dank je;

Inmiddels is ook de uitslag van het urine-eiwit-duurtest bekend: Onder de gevarengrens.. *O*

We wachten verder af wat de dag gaat brengen...
Fijn!!!

*meld met baby in de buik*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:40:14 #117
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87820608
Hier ook nog steeds... na een valse start vannacht :( ... gisteravond begonnen de weeën heel regelmatig en steeds heftiger te komen, na een uurtje belde ik de verloskundige, alleen om het even te laten weten op een 'normale' tijd (niet midden in de nacht) dat ik bezig was. Ze kwam na ongeveer anderhalf uur en zei toen dat de boel allemaal 'verweekt' en mooi glad was, dus dat het wel begonnen was en dat ze dacht dat het wel zou doorzetten. Niet dus... ik heb nog even in bad gelegen en daar werd ik alleen slaperig van, dus nog even geslapen (met weeën en al die dus veel minder sterk waren geworden). Vk is in totaal twee keer geweest, tweede keer na een 'opleving' van de weeën die daarna weer afnamen in sterkte.
Ze zei dat het wel vaker voorkomt bij derde of vierde kinderen, dat het lijkt te beginnen maar niet snel doorzet.

Bah... ik ben 't zat. Ik heb nauwelijks geslapen door de weeën maar het 'doet' niet veel, dat voel ik ... nog een geluk dat de kinderen er vannacht niet waren en dat ze vandaag ook nog een dagje weg zijn want ik voel me helemaal niet lekker. Misselijk, rugpijn, etc...

Sorry voor de klaagzang, maar 't moest ff!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:54:29 #118
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87820812
Oh Suzanna, de laatste loodjes bij jou zijn wel zwaar. Hoop dat het wel snel echt doorzet, dit lijkt met slopend met de andere kids in huis. :*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:59:03 #119
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87820907
Suzanna, gewoon een dikke :* voor jou, hopelijk zet het vandaag snel door en heb je voor dat je het weet je kindje in je armen!
pi_87821983
Leandra en Nostalgist fijn! *O*

Suzanna :* wat rot zeg zo'n valse start. Vermoeiend ook... :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87822375
wat 'n fijn nieuws Leandra en Nostalgist.

Wat 'n slopende nacht voor jou Suzanna!
:*
*poef* nu is het weg
pi_87823280
suzanna, ik had ook zo'n begin en ben toen ingestuurt naar het zkh. Daar met pijnstilling prima geslapen en de dag erna ingeleid. Is dat geen optie? Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87823445
:* voor Leandra en Nostalgist
:* voor Suzanna

Ik ben gesloopt.. Ik kom net terug van de dokter. (niet voor mij maar voor peuter)
Gisternacht heeft xje de hele nacht bij me gelegen en rochelend en doen en vannacht was het ook raak.
Ik gerommel, zij pijn :( Vanmorgen vroeg naar de dokter geweest en net terug van de apotheek.
Ze heeft slijm rond de longetjes en het zit allemaal diep en bluh en antibiotica en ik weet het allemaal even niet meer :'( Ik voel me echt niet toppie dus. Ik ben zo moe maar ik moet ook voor peuter zorgen.
Dit is de eerste keer dat ik het echt lastig kan noemen dat zwanger zijn met peuter :Y
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:54:57 #124
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87825871
Ik heb helemaal nix bijgelezen, maar ik ben er weer..... (Hopelijk heeft niemand me als vermist opgegeven *) )
Ga weer ernstig eraan werken om op de hoogte te komen, maar volgens mij heb ik alleen de bevalling van Sil gemist en het welkom van Inclomius....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:41:02 #125
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87829566
Gefeliciteerd met de goede uitslag Leandra en Nostalgist!
En bedankt iedereen voor de lieve woorden en tips :*
Vandaag thuisgebleven want hield niks binnen :{
Ben nu rijstwafels en bouillon aan het eten/drinken, kijken of dat beter gaat :)

Dikke knuffel voor de vrouwtjes die het moeilijk hebben *;
.. Ok, ook een knuffel voor de rest :P *;
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')