quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als het écht homeopathisch is wel, maar je ziet steeds vaker dat er wel degelijk een werkzaam bestanddeel in bepaalde middelen zit
quote:Nou, het blijft me verbazen dat mensen graag middelen willen gebruiken die niets doen omdat ze er geen hinderlijke gevolgen van willen ondervinden maar die tegelijkertijd wel íets moeten doen omdat ze het een en ander geacht worden te verhelpen. Da's gewoon een contradictie.
quote:Dank je, dat geeft goede hoopOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mooi, twee jaar geleden bij mijn dochter precies hetzelfde.
Na drie dagen ziekenhuis, mocht ze naar huis en 6 weken laten een gezonde baby....
Sterkte leandra en N...
quote:Sorry.. bij mij was het eind 16 weken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik heb gehoord dat na +/- 12 weken het weer even rustig gaat worden qua hormonen..
Iemand die dit kan bevestigen??
quote:Nou, over het algemeen wordt het tweede trimester wel als de fijnste periode gezien met de minste kwaaltjes. Ik kan er niet over meepraten.Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
buuuh.. even klagen hoor..
Hoofdpijn & rare darmen. Hele tijd geborrel in mn buik en plotseling misselijk, en dan niets naar binnen kunnen krijgen terwijl je eigenlijk honger hebt. Wat wil mn lichaam nou ??!!!!
Ik heb gehoord dat na +/- 12 weken het weer even rustig gaat worden qua hormonen..
quote:Dank je;Op donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef Brighteyes het volgende:Leandra opgenomen?
Sterkte daar!
quote:Voor mij heel herkenbaar hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
buuuh.. even klagen hoor..
Hoofdpijn & rare darmen. Hele tijd geborrel in mn buik en plotseling misselijk, en dan niets naar binnen kunnen krijgen terwijl je eigenlijk honger hebt. Wat wil mn lichaam nou ??!!!!
quote:Ik ook niet hoor, hoef je je dus niet voor te schamenOp donderdag 21 oktober 2010 21:32 schreef kaatjejannie het volgende:
ik heb geen kwaaltjes gehad, dus kan er ook niet over meepraten....![]()
![]()
quote:Fijn!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 06:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je;
Inmiddels is ook de uitslag van het urine-eiwit-duurtest bekend: Onder de gevarengrens..![]()
We wachten verder af wat de dag gaat brengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |