quote:Zomg jij bent scherp jonge.Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef Boudibou het volgende:
Groningen/Leeuwarden
Vertraging: + 16 uur en 40 minuten
Je staat er zeker nog ofniet
quote:Haha, goed ingehoudenOp woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef Sosha het volgende:
Ik las 16 minuten, wilde net gaan roepen dat je een aansteller bent
Mag hopen dat het een tikfoutje is van de NS?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
Dit vind ik lichtelijk irritant, aangezien ik van mening ben dat treinen gewoon conform de (al dan niet aan omstandigheden aangepaste) dienstregeling moeten rijden.
quote:Lekker even op en neer naar LeeuwardenOp woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef Dixidito het volgende:
Sta ik daar te blauwbekken op het perron...
[ afbeelding ]
quote:Afgaande op de info op 't bord lijkt het mij station Amersfoort. Weet 't wel vrij zeker eigenlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef chroestjov het volgende:
En op welk station speelde dat tafereel zich dan af?
quote:De Protos is een gedrocht op wielenOp donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef tralalala het volgende:
De blauwetreintreinbus rijdt tenminste wel!![]()
[ afbeelding ]
quote:Die trein gaat niet als vertraging in de statistiekenOp woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Dixidito het volgende:
Ik was net op tijd met het maken van die foto... 2 minuten later werd omgeroepen dat de Intercity naar Groningen/Leeuwarden van 10:08 uur niet reed in verband met een te grote vertraging. Ja dat snap ik dan wel
quote:nee, ik heb een andere voornaam en dit is al mijn hele fok-leven mijn usernameOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef vlg het volgende:
[..]
Ben jij toevallig kevin of heb je zijn naam gestolen?
quote:Te allen tijde, ja.treinen behoren altijd conform de dienstregeling te rijden, is het niet Socios?
quote:Pure onzin. Vanaf Amersfoort (het station van de foto) rijdt ieder half uur een Intercity naar Leeuwarden. De laatste vertrekt zelfs na middernacht en komt na 2 uur ´s nachts aan.hoax. er rijden geen intercitys in friesland. hooguit stoomtreinen
quote:Lijkt er wel op..Op donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Sosha het volgende:
[..]
Afgaande op de info op 't bord lijkt het mij station Amersfoort. Weet 't wel vrij zeker eigenlijk
quote:In dit geval vertrok de laatste om 02:48 (10:08 + 16 uur 40 minuten)Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef Socios het volgende:
Pure onzin. Vanaf Amersfoort (het station van de foto) rijdt ieder half uur een Intercity naar Leeuwarden. De laatste vertrekt zelfs na middernacht en komt na 2 uur ´s nachts aan.
quote:Moet je even met Socios in discussie met z'n 95%Op zaterdag 23 oktober 2010 19:47 schreef Tem het volgende:
Klopt. NS is het meest slechte bedrijf wat er is. Deze week niet 1x op tijd vertrokken op mijn traject
quote:Jup, meeste trajecten ondervinden nauwelijks problemen, en ook vaak onvoorziene problemen die overal kunnen optreden; zoals dat iets van 2 weken geleden een hond besloot op het verkeerde moment de rails over te steken, was weinig van over, op iets meer dan een uur vertraging naOp zaterdag 23 oktober 2010 22:34 schreef Socios het volgende:
Ach ja, allemaal gemiddelden, hè. Er zijn ook trajecten waar tegen de 100% (!) op tijd rijdt.
quote:Inderdaad, wa de fuck 16 uur en 40 minuten vertraging?Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef Boudibou het volgende:
Groningen/Leeuwarden
Vertraging: + 16 uur en 40 minuten
Je staat er zeker nog ofniet
quote:Dat vind ik eigenlijk nog best tegenvallen. Ik heb best vaak dat ik gefrustreerd op een perron sta zonder trein en zonder info. De communicatie is lang niet altijd goed geregeld.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Wees blij dat er nog informatie wordt verstrekt, en dat je weet hoe erg de vertraging is.
Lijdzaam moeten wachten op een perron terwijl je niet eens weet of de trein uberhaupt wel komt, da's pas waardeloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |