quote:Zomg jij bent scherp jonge.Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef Boudibou het volgende:
Groningen/Leeuwarden
Vertraging: + 16 uur en 40 minuten
Je staat er zeker nog ofniet
quote:Haha, goed ingehoudenOp woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef Sosha het volgende:
Ik las 16 minuten, wilde net gaan roepen dat je een aansteller bent
Mag hopen dat het een tikfoutje is van de NS?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
Dit vind ik lichtelijk irritant, aangezien ik van mening ben dat treinen gewoon conform de (al dan niet aan omstandigheden aangepaste) dienstregeling moeten rijden.
quote:Lekker even op en neer naar LeeuwardenOp woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef Dixidito het volgende:
Sta ik daar te blauwbekken op het perron...
[ afbeelding ]
quote:Afgaande op de info op 't bord lijkt het mij station Amersfoort. Weet 't wel vrij zeker eigenlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef chroestjov het volgende:
En op welk station speelde dat tafereel zich dan af?
quote:De Protos is een gedrocht op wielenOp donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef tralalala het volgende:
De blauwetreintreinbus rijdt tenminste wel!![]()
[ afbeelding ]
quote:Die trein gaat niet als vertraging in de statistiekenOp woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Dixidito het volgende:
Ik was net op tijd met het maken van die foto... 2 minuten later werd omgeroepen dat de Intercity naar Groningen/Leeuwarden van 10:08 uur niet reed in verband met een te grote vertraging. Ja dat snap ik dan wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |