Ja ,naar Amersfoort.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef mschol het volgende:
het grootste deel is niet geel, dus das gewoon goed
Maar heb je geen last van stinkende medepassagiersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als we dat plaatje maken voor de auto dan mag je alles rood kleuren
Staat toch in het klein?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef Socios het volgende:
Laat je ook even een kaartje van het spoor in het Noorden van het land zien?
wel van medestinkende auto'squote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Maar heb je geen last van stinkende medepassagiers
Kan het noorden mij wat verrottenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef Socios het volgende:
Laat je ook even een kaartje van het spoor in het Noorden van het land zien?
Dan ben je na Leiden al uit de peop.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan het noorden mij wat verrottenIk wil van den haag naar amsterdam, niet naar groningen.
Het was tot ongeveer 13.00 ook shit rondom schiphol. Richting zuid gingen alleen sprinters, alle 8 de intercity's vielen uitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan ben je na Leiden al uit de peop.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
Dit vind ik lichtelijk irritant, aangezien ik van mening ben dat treinen gewoon conform de (al dan niet aan omstandigheden aangepaste) dienstregeling moeten rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |