quote:wat is eng?
quote:je hebt t me zelf gegeven hoor liefieOp woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Rifoki het volgende:
Dat je dat weet vind ik een beetje eng.
quote:laat je nog wel even weten wat het geworden was (nadat je t gegeven hebt)?Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was bezig met deel 5
Nouja, ik heb al ideeen. Inspiratie opdoen is nooit verkeerd
quote:geen idee roep eens watOp woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef Rifoki het volgende:
Dan laat mijn geheugen me in de steek, I don't remember.
Wanneer wordt er getoupt?
quote:Hmm vertel eens verder..Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Rifoki het volgende:
Oh de pub. Daar mag ik niet meer komen, gaat 'm dus niet worden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef LimboFan het volgende:
Zie mensen die kijk mij alternief zijn gedragen
quote:Lang verhaal. Komt er op neer dat personeel zich onmogelijk opstelde en dat ik uit ergernis een tafel vol glaswerk om heb geschopt. Was stom, had ik niet moeten doen, maar ik was aardig pissig. Besides, eeuwen geleden.
quote:Ach wat kids bed in jagen, jas aan en klaar.
quote:Tsja ik weet 100% zeker als jij bij henk of shiobhan even sorry zegt dat het ok is. Zijn echt hele relaxte mensen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Lang verhaal. Komt er op neer dat personeel zich onmogelijk opstelde en dat ik uit ergernis een tafel vol glaswerk om heb geschopt. Was stom, had ik niet moeten doen, maar ik was aardig pissig. Besides, eeuwen geleden.
Maar evengoed niet meer welkom daar.
quote:als dat het alleen maar zou zijnOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef huize het volgende:
[..]
Ach wat kids bed in jagen, jas aan en klaar.
quote:zo snel kan ik niet lopen... Iets meer vooruit plannen is voor mij wat handiger
quote:dan is het nog de vraag of hij dat wel wilOp woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef huize het volgende:
[..]
Tsja ik weet 100% zeker als jij bij henk of shiobhan even sorry zegt dat het ok is. Zijn echt hele relaxte mensen.
quote:Ow en natuurlijk een beetje make-up enzo.Op woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als dat het alleen maar zou zijn
quote:Je moet natuurlijk wel wat over hebben om een pot te toupen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is het nog de vraag of hij dat wel wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |