quote:tja, okay. Als ik een micra zie rijden ga ik er het liefst al zo vroeg mogelijk voorbij omdat het in 99% van alle gevallen niet door rijdOp zaterdag 23 oktober 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat wel erg vaak bevestigd wordt hoor
Maar dat geldt net zo goed voor Micra's, Ka's en dat soort Tupperware-bakjes
quote:Tupperware bakjes, hmm. Die kon ik nog niet. Leuk hoor. Maar goed, golfjes dus. Dat vooroordeel wordt indd vaak bevestigd. Vond het wel lekker rijden..Op zaterdag 23 oktober 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Golfje zijn perfecte auto's, jammer van hun imago. Een nieuwe Golf heeft daar een stuk minder last van, maar jaOp zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tupperware bakjes, hmm. Die kon ik nog niet. Leuk hoor. Maar goed, golfjes dus. Dat vooroordeel wordt indd vaak bevestigd. Vond het wel lekker rijden..
quote:hoezo zijn die 3 wagens tupperware? ik heb nog nooit een micra/ka met een bumperkit gezien ofzo... maar de golfjes/civics...Op zaterdag 23 oktober 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Om hoe ze er uit zien en wat er voor bestuurster in zit, niet omdat er veel plastic aan zit.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:19 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
hoezo zijn die 3 wagens tupperware? ik heb nog nooit een micra/ka met een bumperkit gezien ofzo... maar de golfjes/civics...
quote:ooow zo een geval...Op zaterdag 23 oktober 2010 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Om hoe ze er uit zien en wat er voor bestuurster in zit, niet omdat er veel plastic aan zit.
quote:Ik denk niet dat mijn Felicia dat redt, en ik probeer het ook nooit eigenlijkOp zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ooow zo een geval...
heeft een sjonnie jou ooit eruit proberen te rijden?altijd leuk om die gezichten te zien op de snelweg via achteruitkijkspiegel
quote:Zie je wat je schrijft? bestuurSTEROp zaterdag 23 oktober 2010 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Om hoe ze er uit zien en wat er voor bestuurster in zit, niet omdat er veel plastic aan zit.
quote:Zo hard! WhoehoeeOp zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik reed vroeger in een Twingo. Vond het altijd leuk om volop te trappen in dat ding. Heb zelfs een keer 180 gehaald, in Frankrijk een heel lang bergje af
quote:Ik hoop dat ik die nooit tegen kom.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zie je wat je schrijft? bestuurSTER
Jij gaat er al meteen van uit dat in Micra's, aygo's en dergelijke auto's een vrouw zit. Ik hoop dat je eens een man van twee bij twee aantreft in een tupperware doosje, dat zal je leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hahaha, das wel leuk en aardig, maar een man van 2 bij 2 past er niet eens inOp zaterdag 23 oktober 2010 18:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zie je wat je schrijft? bestuurSTER
Jij gaat er al meteen van uit dat in Micra's, aygo's en dergelijke auto's een vrouw zit. Ik hoop dat je eens een man van twee bij twee aantreft in een tupperware doosje, dat zal je leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
quote:1.1 voldoet ook prima hoor in mijn gevalOp zaterdag 23 oktober 2010 19:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo hard! Whoehoee![]()
De 'mijne' schijnt zo'n 170 te kunnen, alhoewel ik dat niet zou durven. Bij 130 begon ie aardig gek te doen
Ik blijf gek op kleine karretjesKia Picanto vind ik ook tof. Mijn eis blijft echter wel minimaal een 1.3
quote:God, herinner me er niet aan.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ooow zo een geval...
heeft een sjonnie jou ooit eruit proberen te rijden?altijd leuk om die gezichten te zien op de snelweg via achteruitkijkspiegel
quote:dat is gewoon ongelukOp zaterdag 23 oktober 2010 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
God, herinner me er niet aan.
Ik reed een paar weken terug met een BMW 318i (E90 / Facelift, dus met 143pk) in Ede. Op een weg die 2x 2baans was, stond ik bij het stoplicht. Naast mij stond een best leuke blonde chick in een Peugeot 406 Break diesel. Dus ik denk, ik geef even volgas zodat ik bij voor haar kom en dan bij de volgende kruising zonder problemen kan kiezen welke baan ik neem.
Wat doet zij? Geeft ook volgas en komt redelijke gemakkelijk voor mij......ik kon wel door de grond zakken, ik voelde me zwaar anaal vernederd. Een blonde chick in een oude Peugeot station op diesel, en ze trekt mij er nog uit ook, die schande moet ik nu wel de rest van mijn leven meedragen.![]()
Hetzelfde gebeurde me trouwens ook eens met een oude Volvo 860, ik denk daar kan ik zonder problemen voorkomen, trekt die mij er ook finaal uit (ik reed op dat moment een Audi A6 3.0 TDI, met 240pk). Had ik ook totaal niet verwacht.![]()
Waarom willen mensen nou altijd sprintjes met mij doen, dat is niet eens mijn intentie, ik wil namelijk alleen maar voor hun komen zodat ik de baan voor het uitkiezen heb.
quote:Daar is maar één reactie op:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef Purdey het volgende:
Net in 'Bij ons in de PC' een wax voor je auto met avocado en ananasolie voor 1900,- Dan krijg je twee potjes, die levenslang bijgevuld worden
quote:Mooie actie jaOp zondag 24 oktober 2010 00:52 schreef Piles het volgende:
Net weer een mooie actie gezienReden op een provinciale weg, en er komt een auto aanrijden vanuit zijweg. Steekt zonder te stoppen met een gangetje van 50+ (mss wel 80) de weg over. En het was nou niet echt overzichtelijk (staat voor het kruispunt een heg+bomen)
quote:850 bedoel jeOp zaterdag 23 oktober 2010 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
God, herinner me er niet aan.
Ik reed een paar weken terug met een BMW 318i (E90 / Facelift, dus met 143pk) in Ede. Op een weg die 2x 2baans was, stond ik bij het stoplicht. Naast mij stond een best leuke blonde chick in een Peugeot 406 Break diesel. Dus ik denk, ik geef even volgas zodat ik bij voor haar kom en dan bij de volgende kruising zonder problemen kan kiezen welke baan ik neem.
Wat doet zij? Geeft ook volgas en komt redelijke gemakkelijk voor mij......ik kon wel door de grond zakken, ik voelde me zwaar anaal vernederd. Een blonde chick in een oude Peugeot station op diesel, en ze trekt mij er nog uit ook, die schande moet ik nu wel de rest van mijn leven meedragen.![]()
Hetzelfde gebeurde me trouwens ook eens met een oude Volvo 860, ik denk daar kan ik zonder problemen voorkomen, trekt die mij er ook finaal uit (ik reed op dat moment een Audi A6 3.0 TDI, met 240pk). Had ik ook totaal niet verwacht.![]()
Waarom willen mensen nou altijd sprintjes met mij doen, dat is niet eens mijn intentie, ik wil namelijk alleen maar voor hun komen zodat ik de baan voor het uitkiezen heb.
quote:Volvo 850 kan ook heel goed, en dan zal het idd eentje met veel PK's zijn geweest.Op zondag 24 oktober 2010 02:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
850 bedoel je. T-5 heeft al 225 pk standaard, de R 250 pk. En er rijden er zat ron met een flinke 300
.. Toffe bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |