quote:Nee, er is in Europa nooit een BMW 535i E60 geweest (wel van de voorganger, die van 1995 tot 2003 werd gebouwd).Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef L0we het volgende:
[..]
http://www.carsplusplus.com/specs2005/bmw_535i.php dat is hem toch?
quote:JaaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef L0we het volgende:
[..]
http://www.carsplusplus.com/specs2005/bmw_535i.php dat is hem toch?
quote:Nee schat, of je hebt een foutje gemaakt in de info die je hebt gegeven, of je lult uit je nek.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
En toch bestaan ze... Google anders maar
quote:You are my manOp vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, er is in Europa nooit een BMW 535i E60 geweest (wel van de voorganger, die van 1995 tot 2003 werd gebouwd).
In de VS was de 535i E60 er wel, maar pas na de Facelift van 2007.
Het enige wat zou kunnen is dat het een BMW 535d is geweest, dus een diesel.
quote:Kijk, dan neem ik alles terug, de BMW 535d E60 is idd van 2004 tot 2007, en van 2007 tot 2010 (als facelift) in productie geweest. Is een hele fijne auto, daar kan je echt veel plezier van hebben.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:48 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
You are my mandiesel bedoelde ik sorry :$
quote:Jonge, hij rijdt een 535, zo'n auto rij je niet voor 'soms 105km'Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Moet je op de heen & terugweg maar even zwaaien naar een blauwe renault express. Ik rij elke dag bennekom - gouda op en neer
.
[..]
Zozo, het halve topic volzetten met niet-constructieve afzeikopmerkingen
quote:EensOp vrijdag 22 oktober 2010 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk, dan neem ik alles terug, de BMW 535d E60 is idd van 2004 tot 2007, en van 2007 tot 2010 (als facelift) in productie geweest. Is een hele fijne auto, daar kan je echt veel plezier van hebben.
quote:Voor vakantie en bezoek bij familie is het ook geen verkeerde autoOp vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jonge, hij rijdt een 535, zo'n auto rij je niet voor 'soms 105km'
quote:Mooi dure bak in de wegenbelasting. Volgens mij kom jij qua kilometers bij lange na niet bij het dieselomslagpunt.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Voor vakantie en bezoek bij familie is het ook geen verkeerde auto
quote:Hij is zilver, ik heb de auto tweedehands gekocht dit jaar februariOp vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
Kan je iets vertellen over welke kleur je hebt, opties, velgen etc.?
Hoeveel kilometer heb je al op de teller, en hoe lang heb je de auto?
Heb je er al problemen mee gehad of loopt ie als een zonnetje?
Heb je eventueel foto's?![]()
Ben zelf ook BMW-rijder, vandaar dat ik interesse heb in de ervaringen van andere BMW-rijders.
quote:Nu je het zegt... Heb ik een tikfout gemaaktOp vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef Piles het volgende:
Zo'n auto, en dan maar 1300km in 8 maanden?
quote:Oké, maar wel erg weinig kilometers gereden dan, maar goed, dat is aan jou.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Hij is zilver, ik heb de auto tweedehands gekocht dit jaar februariIk heb geen idee welke opties ik allemaal heb meegekregen want ik heb niet echt een idee van een 'kale' 5-serie gezien mijne tweedehands is
maar hij voelt wel luxe aan en in ieder geval bruin, leren bekleding
velgen zijn simpele 5 spaaks
toen ik hem kocht had ie 20000 km op de teller, nu 21342 km erop zitten. Hij is zoals je van BMW verwacht, nog steeds probleemloos
foto's komen nog want ik zit nu mobiel
en de auto heb ik nu ongeveer 8 maanden
auto heb ik voor 12500 weten over te kopen van iemand in geldnood... Vond ik wel mooie aanbieding dus
Wat voor een BMW heb jij dan en omschrijf hem ook eens etc
quote:Skoda FeliciaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Maar meer gaan rijden danmaar wat voor auto heb jij dan Piles?
quote:X5Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oké, maar wel erg weinig kilometers gereden dan, maar goed, dat is aan jou.![]()
Zelf rij ik een BMW X5 3.0d E70 uit 2009, foto's zijn hier te vinden: [Centraal] BMW Fantopic, deel 40: Haarbal
Heb de wagen met 000001 kilometer op de teller overgenomen, en ben inmiddels bij 42.000 kilometer.
quote:SkodaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Skoda FeliciaHeb m nu een jaar, 10.000km.
quote:Is gewoon VolkswagenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Skodaik heb een keertje met een Octavia mogen rijden en ik moet zeggen, Skoda rijdt goed
quote:Je kan dan beter een mooie fiets nemen jaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef kikoooooo het volgende:
Kolere, 1300km in 8 maandenvind je dat niet zonde van de wegenbelasting man?
quote:Mijn vader zou 1 jaar wegenbelasting van mijn eerste auto op zich nemen omdat ik met hoge cijfers was geslaagd toendertijdOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef kikoooooo het volgende:
Kolere, 1300km in 8 maandenvind je dat niet zonde van de wegenbelasting man?
quote:Met de fiets 105 km... Ik ben geen tour de france persoonOp vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan dan beter een mooie fiets nemen ja
quote:Ah, dat verandert de zaakOp vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Werk, familiebezoek, toeren zoals ik morgen ga doen
Vooral woon en werkverkeeren nee hij staat niet echt stil
ik besef dat ik een domme tikfout heb gemaakt T_T geen 21342 erop zitten maar 41342 erop zitten
quote:Inderdaad, dat zou nogal duur uitkomen voor paOp vrijdag 22 oktober 2010 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ah, dat verandert de zaakik dacht serieus dat je minstens 1200 euro wegenbelasting betaald zou hebben, voor 1000km. Dat was 2x tanken in 8 maanden.
quote:Een 5-serie diesel met 20k op de klok voor 12,5k kopen is echt bizar. Daar klopt geen hol vanOp vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Hij is zilver, ik heb de auto tweedehands gekocht dit jaar februariIk heb geen idee welke opties ik allemaal heb meegekregen want ik heb niet echt een idee van een 'kale' 5-serie gezien mijne tweedehands is
maar hij voelt wel luxe aan en in ieder geval bruin, leren bekleding
velgen zijn simpele 5 spaaks
toen ik hem kocht had ie 20000 km op de teller, nu 41342 km erop zitten. Hij is zoals je van BMW verwacht, nog steeds probleemloos
foto's komen nog want ik zit nu mobiel
en de auto heb ik nu ongeveer 8 maanden
auto heb ik voor 12500 weten over te kopen van iemand in geldnood... Vond ik wel mooie aanbieding dus
Wat voor een BMW heb jij dan en omschrijf hem ook eens etc
quote:Bouwjaar 2005 en iemand in geldnoodOp vrijdag 22 oktober 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een 5-serie diesel met 20k op de klok voor 12,5k kopen is echt bizar. Daar klopt geen hol van.
quote:Als je in geldnood bent wil je toch juist veel geld voor je spullen? Dan is dit een slechte deal voor diegeneOp vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Bouwjaar 2005 en iemand in geldnood
Die verkoopt alles voor geld. Ook kroymans failliet
Corvette voor 15000 euro toendertijd
Geldnood doet veel met mensen
Wat je zegt: bizar
Wat voor auto heb jij?
quote:tja...maar ik ben wel een 5-serie rijkerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Als je in geldnood bent wil je toch juist veel geld voor je spullen? Dan is dit een slechte deal voor diegene
quote:Wat maakt het uit wat iedereen met wat voor auto doet?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:58 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
gezelligmet wat voor een auto?
quote:mwah, zal me niets verbazen als ze gechipt zijn...Op zaterdag 23 oktober 2010 14:19 schreef davidov2009 het volgende:
Naar mijn weten hebben de patrouillewagens geen GTI modellen[maar wel als video-surveillance]
In de standaard Politie Golf VI TDI 2.0 of de oudere Golf V TDI 1.9 (beiden diesel dus) zal je je nou niet snel een snelheidsduivel voelen, met maarliefst 85 pk per ton
quote:jeej vooroordeelOp zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Purdey het volgende:
Altijd grappig om achter een politieauto aan te rijden, die nergens geen richting aan geeft, en vol door oranje gaatZou het gewoon komen doordat het een golf was? Dat je een soort attitude krijgt op het moment dat je in een golf plaats neemt?
quote:Wat wel erg vaak bevestigd wordt hoor
quote:tja, okay. Als ik een micra zie rijden ga ik er het liefst al zo vroeg mogelijk voorbij omdat het in 99% van alle gevallen niet door rijdOp zaterdag 23 oktober 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat wel erg vaak bevestigd wordt hoor
Maar dat geldt net zo goed voor Micra's, Ka's en dat soort Tupperware-bakjes
quote:Tupperware bakjes, hmm. Die kon ik nog niet. Leuk hoor. Maar goed, golfjes dus. Dat vooroordeel wordt indd vaak bevestigd. Vond het wel lekker rijden..Op zaterdag 23 oktober 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat wel erg vaak bevestigd wordt hoor
Maar dat geldt net zo goed voor Micra's, Ka's en dat soort Tupperware-bakjes
quote:Golfje zijn perfecte auto's, jammer van hun imago. Een nieuwe Golf heeft daar een stuk minder last van, maar jaOp zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tupperware bakjes, hmm. Die kon ik nog niet. Leuk hoor. Maar goed, golfjes dus. Dat vooroordeel wordt indd vaak bevestigd. Vond het wel lekker rijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |