quote:Ah, bah.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, maar eens grofweg de auto gewassen.. Inclusief pedalen en vloermat want ik was door de schijt gebanjerd en kwam er pas achter toen ik alweer reed
quote:Nu is de aangekoekte vogelbagger er wel af
quote:Wat had je nog meer in de planning staan dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nu is de aangekoekte vogelbagger er wel af.. Had veel plannen deze week met de auto, denk dat dit de enige is die uitgevoerd word
quote:Kijken voor tellerhuis met toerenteller en de grijze geprimerde stukken wit maken. Heb ook al gezien dat er kleine plekjes zijn die ook wat lakaandacht nodig hebben. Ze beginnen al rood/bruinig uit te slaanOp dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat had je nog meer in de planning staan dan?
quote:Beter er op tijd bij zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kijken voor tellerhuis met toerenteller en de grijze geprimerde stukken wit maken. Heb ook al gezien dat er kleine plekjes zijn die ook wat lakaandacht nodig hebben. Ze beginnen al rood/bruinig uit te slaan
quote:Lekker weer is het niet neeOp dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter er op tijd bij zijn.
Het lekkere weer om te klussen is er helaas niet meer.
Ik heb deze week geen tijd om wat aan m'n auto te doen, hij ziet er ook echt niet uit. Hondenharen, lege flesjes, zand... Maar heb het druk en genoeg andere dingen aan m'n hoofd.
quote:Dus je hebt nog een leuk knutselproject.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker weer is het niet nee.. Zal op de sloop ook wel een lekkere bende zijn. Helaas zijn AX tellerhuizen met toerenteller een zeldzaamheid, alleen in de GTi en Furio modellen geleverd geloof ik. En van een 106 is niet zeker of het past
quote:Kan misschien beter op marktplaats een tweede AX op de kop tikken en daar alle onderdelen uit halenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus je hebt nog een leuk knutselproject.
Ik rij deze week alleen van huis naar school, werk en ziekenhuis. Bah.
quote:Dat werkt misschien ook wel ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan misschien beter op marktplaats een tweede AX op de kop tikken en daar alle onderdelen uit halen
quote:Maak ik misschien nog wel winst ook als ik de onderdelen verkocht kan krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat werkt misschien ook wel ja.
En de rest inleveren als oud-ijzer
quote:dat is helemaal geen slecht idee eigenlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat werkt misschien ook wel ja.
En de rest inleveren als oud-ijzer
quote:Ja, daarom.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maak ik misschien nog wel winst ook als ik de onderdelen verkocht kan krijgen
quote:Het is zeker een leuk project dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Moet ik m maar bij Heimen op t erf dumpen om te demonteren.. Zag eens dat een Furio of Volcane voor 500 er wel op staat.
quote:Woonde ik maar op een boerderij.. Had ik mooi handeltje kunnen beginnen
quote:Je had ook hun kunnen bellen? Is toch geen gekke vraag dat je vraagt of je auto nog niet klaar is aangezien hij voor vandaag op de planning stond?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:37 schreef Catch_me het volgende:
De garage heeft vandaag niet gebeldIk hoop toch dat het niks ernstigs is want ze zeiden dat ie vandaag klaar zou zijn...
quote:Dat is niet eens zo'n slecht idee hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 17:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan misschien beter op marktplaats een tweede AX op de kop tikken en daar alle onderdelen uit halen
quote:Opzich lijkt het me wel gaaf om een demontage/verkoop bedrijf te hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n slecht idee hoorAls ik de ruimte zou hebben, zou ik dat ook doen
Zoiets bijvoorbeeld, http://link.marktplaats.nl/390350820, een setje nieuwe banden is al duurder
Er zit vast nog wel iets bruikbaars aan.
quote:Hij zou je op z'n blote knietjes moeten aanbidden. Een vrouw die van auto's houdtOp dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je had ook hun kunnen bellen? Is toch geen gekke vraag dat je vraagt of je auto nog niet klaar is aangezien hij voor vandaag op de planning stond?
Ik moet ook morgen even naar de garage, m'n ventilator/verwarmingsdraaischijfding maakte vanmorgen een raar geluid. Ratelend ofzo. Zal wel weer een lekker denigerend gesprekje worden tussen mij en de garagemeneerDe laatste keer werd ik net niet lekker in m'n wangetjes geknepen
quote:155 is een mooie snelheid voor zo'n busOp dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij zou je op z'n blote knietjes moeten aanbidden. Een vrouw die van auto's houdt![]()
Ik ben overigens terug van m'n roadtripje naar Dresden. Inclusief het ophalen van de rommel heb ik 1415km gereden, in ongeveer 13 uur. In een Opel Movano met een top van, mwah, 155 dan dus hè
quote:Ja mij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich lijkt het me wel gaaf om een demontage/verkoop bedrijf te hebben.. Samen met beetje autohandel.
quote:Lijkt me alleen kut om zoiets op te starten.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja mij ookEen vriendin van me werkt al een paar jaar bij een demontagebedrijf, en die vindt het ook erg leuk. Ook omdat ze alle auto-onderdelen al voorhanden heeft als er wat kapot gaat aan haar eigen auto
quote:Juh, veel harder moet je nie willen. Bult af en wind mee doet ie dat wel trouwens, als je maar gewoon plankgas blijft geven. Begint ie te schudden in het stuur enzo, istie nie voor gemaakt.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
155 is een mooie snelheid voor zo'n bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |