quote:Ja, voor die 6 rijdt ik echt teveel kilometersOp maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet![]()
Ik heb een soort van ingebouwd systeem wat dingen onthoud die er totaal niet toe doen
@FalleNk810i: Goed idee eigenlijk wel misschienWe kunnen wel een lijstje maken
@L0we: Aha, dus jij rijdt ook nog met een 'gewone' auto. Is ook eigenlijk heel logisch trouwens![]()
Sjoegerd heeft dus een Citroën. Hmm, wie had er dan een Volvo 740/940? Zo'n enorm slagschip?
quote:Ontluchten valt best wel mee hoor! Ben bang dat je het anders toch niet helemaal netjes krijgt.Op maandag 25 oktober 2010 18:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik ga ook mijn remklauwen rood maken, maar denk dat ik mijzelf een hoop moeite ga besparen en gewoon alles eromheen afplak en ze in de wielkast rood maak.. heb ni echt veel zin om na het demonteren van het onderstel mijn remmen ook nog eens te gaan ontluchten
quote:Ik wil een automaat. Word helemaal schijtziek van de koppeling en het geschakelOp dinsdag 26 oktober 2010 01:37 schreef twiFight het volgende:
Kan misschien goedkoop een auto overkopen, een 407 automaat, maar motherfucker die wegenbelasting kan ik toch heul niet betalen
quote:Ik moet af en toe wat moeite zetten om 'm in de achteruit en niet in de 4 te zetten, heb het ook bij beide Peugeot's hier meegemaakt. Voor de rest schakelt ie wel goed ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaat jouw auto ook moeilijk in z'n achteruit? Bij mij schiet hij er vaak uit, en moet ik aardig wat kracht zetten om hem er goed in te krijgen. De andere gaan wel soepel/
quote:Het zit al tijden in de primer, alleen nog geen moeite genomen om het af te lakkenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat zal dan wel normaal zijn, van die achteruitversnelling. In m'n lesauto zat hij achter/onder de 1, dus dan had ik dat niet.
Een gewone spuitbus autolak kost een tientje of zo, maar meestal heb je ook primer/aflak nodig.
quote:Nouja je hebt wit en je hebt wit heOp dinsdag 26 oktober 2010 11:29 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.kleurmijninter(...)f_en_lak_spuitbussen
Mijn motorkap moet eigenlijk ook, had ik laatst nog een topic over hier in PTA. Ik was naar de verfkoning in breda geweest en daar zouden ze hem gratis op kleur gemengd hebben, maar da's bij wit niet van toepassing
quote:Als het weer moeilijk gaat moet je dit eens proberen:Op dinsdag 26 oktober 2010 01:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaat jouw auto ook moeilijk in z'n achteruit? Bij mij schiet hij er vaak uit, en moet ik aardig wat kracht zetten om hem er goed in te krijgen. De andere gaan wel soepel/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |