quote:EEns!Op woensdag 20 oktober 2010 18:22 schreef Fapperdefap het volgende:
Onterechte klacht, ik doe ook altijd de =) maar dat is omdat de MSN smilies zwaar fucked up zijn.
quote:Waarom is er geen Downloadable FOK! Pack voor msn ?
quote:Wat is dat voor iets geinigs?
quote:lol, is dat een vampire smiley? xD
quote:Zeer Vlolijk, schattig woordje VlolijkOp woensdag 20 oktober 2010 18:38 schreef Frixi het volgende:
nix byzonders als reden vond vooral dat ie by de pom pom smiley pastevlolijk toch.
quote:i am.. ^.^, thank you. en heb verder ook nix boeiender te doen thuis. dus dan maar fokkenOp woensdag 20 oktober 2010 18:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zeer Vlolijk, schattig woordje Vlolijk
quote:Zelf zeggen dat je schattig bentOp woensdag 20 oktober 2010 18:45 schreef Frixi het volgende:
[..]
i am.. ^.^, thank you. en heb verder ook nix boeiender te doen thuis. dus dan maar fokken
quote:ja slecht he.. niks beter te antwoorden geloof ik vandaag. i Blame BoredomOp woensdag 20 oktober 2010 18:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zelf zeggen dat je schattig bent
quote:owjah daar ging het topic over.. het was even verwaterd. excuse me.Op woensdag 20 oktober 2010 18:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het gebruik van bepaalde 'smilies' op FOK!
quote:Wat ben je soms toch ook onhandig bezig.Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Frixi het volgende:
[..]
owjah daar ging het topic over.. het was even verwaterd. excuse me.
quote:Ben jij ook jong?Op woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Frixi het volgende:
maar veel die deze vage smileys gebruiken zijn dan ook alternatief, gothic's punk's etc. en vooral jong of idd niet jong maar onvolwassen.![]()
quote:Wat wil je bereiken eh?
quote:Nope! maar had wel even wat leuke smiley gezocht voor het idee. weet niet eens hoe mensen die smileys nou makkelijk typen.. volgens mij moet je dan heel de tyd gaan plakken onderhand
quote:Pics van jezelf? :3Op woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Frixi het volgende:
[..]
Nope! maar had wel even wat leuke smiley gezocht voor het idee. weet niet eens hoe mensen die smileys nou makkelijk typen.. volgens mij moet je dan heel de tyd gaan plakken onderhand![]()
quote:KIJK DIE AVATAR DAN!
quote::\
quote::s :S :s :S :S :s :S
quote:gaan we het over typ dyslexie hebben? ik weet nu wel dat ik slordig typ.Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Misleys ook weer zoiets schattigs..
quote:Geen probleem!Op woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Frixi het volgende:
[..]
gaan we het over typ dyslexie hebben? ik weet nu wel dat ik slordig typ.![]()
bedankt voor het aangeven ervan.
quote:En toch reageer je héOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef DuTank het volgende:
jezus was is dit een kut topic zegTR gemacht
quote:al plaats ik een plaatje met poep erop, dan nog gaat het niveau overal omhoog, puur omdat ik het post.. Dus wees blij, ik lift dit topic naar een betere kwaliteit
quote:Ik moest wel even lachenOp woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
al plaats ik een plaatje met poep erop, dan nog gaat het niveau overal omhoog, puur omdat ik het post.. Dus wees blij, ik lift dit topic naar een betere kwaliteit
quote:Maar de andere berichten waren toch beter
quote:uh neeOp woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar de andere berichten waren toch beter![]()
quote:Uh jouw mening
quote:XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |