quote:Wat wil je bereiken eh?
quote:Nope! maar had wel even wat leuke smiley gezocht voor het idee. weet niet eens hoe mensen die smileys nou makkelijk typen.. volgens mij moet je dan heel de tyd gaan plakken onderhand
quote:Pics van jezelf? :3Op woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Frixi het volgende:
[..]
Nope! maar had wel even wat leuke smiley gezocht voor het idee. weet niet eens hoe mensen die smileys nou makkelijk typen.. volgens mij moet je dan heel de tyd gaan plakken onderhand![]()
quote:KIJK DIE AVATAR DAN!
quote::\
quote::s :S :s :S :S :s :S
quote:gaan we het over typ dyslexie hebben? ik weet nu wel dat ik slordig typ.Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Misleys ook weer zoiets schattigs..
quote:Geen probleem!Op woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Frixi het volgende:
[..]
gaan we het over typ dyslexie hebben? ik weet nu wel dat ik slordig typ.![]()
bedankt voor het aangeven ervan.
quote:En toch reageer je héOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef DuTank het volgende:
jezus was is dit een kut topic zegTR gemacht
quote:al plaats ik een plaatje met poep erop, dan nog gaat het niveau overal omhoog, puur omdat ik het post.. Dus wees blij, ik lift dit topic naar een betere kwaliteit
quote:Ik moest wel even lachenOp woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
al plaats ik een plaatje met poep erop, dan nog gaat het niveau overal omhoog, puur omdat ik het post.. Dus wees blij, ik lift dit topic naar een betere kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |