Nog nooit van gehoord maar klinkt als een leuke 'guilty pleasure'.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:16 schreef YellowBlacks het volgende:
Triangle
[ afbeelding ]
Een gezelschap maakt een exclusieve boottocht door de mysterieuze Bermuda Driehoek. Dankzij behoorlijk noodweer wordt hun jacht onbruikbaar en weten ze over te stappen naar een oceaanstomer. De klok blijkt daar stil te staan en Jess (Melissa George) heeft het vermoeden er ooit al eens eerder op te hebben gevaren. Een onbekend fenomeen lijkt hen te bespieden.
IMDB: 6.9
Mijn cijfer 8.0
Een van de betere films die ik laatst heb gezien.
Tha Fallquote:Op zondag 31 oktober 2010 05:41 schreef El_Matador het volgende:
Een lijstje over september (mis een hoop films die ik die maand gezien heb, maar toch):
September
Films
3. [ afbeelding ] The Fall (Tarsem Singh, 2006) :: 9.2
Tis echt een aanrader. Deze film zit heel goed in elkaar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:22 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar klinkt als een leuke 'guilty pleasure'.
Ook gezien, vond hem eigenlijk erg leuk. Inderdaad mooi gemaakt en met geestige stukjes, en ik vind het niet het soort film dat een gedegen verhaal nodig heeftquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:22 schreef ChickenMan het volgende:
Scott Pilgrim vs. the World
Aardig, niet het IMDb cijfer waard. Het ziet er zonder twijfel ontzettend mooi uit, is soms zeker geestig, maar verder... Het boeide me gewoon niet wat er met Cera's personage zou gebeuren. Het verhaal was te saai. Kieran Culkin is wel tof.
6.5
Hoeft ook niet inderdaad, maar dan had 'ie wel grappiger mogen zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook gezien, vond hem eigenlijk erg leuk. Inderdaad mooi gemaakt en met geestige stukjes, en ik vind het niet het soort film dat een gedegen verhaal nodig heeft
Nu moet ik wel toegeven dat het een tijd geleden is dat ik 'm zag en dat ik geen specifieke voorbeelden meer kan geven, maar ik weet nog wel dat ik vond dat die film echt stampvol plotholes zat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:26 schreef YellowBlacks het volgende:
Tis echt een aanrader. Deze film zit heel goed in elkaar.
Hele leuke film!quote:Twee mannen genaamd Columbus (Jesse Eissenberg) en Tallahassee (Woody Harrelson) moeten zien te overleven in een wereld die overbevolkt is door zombies. Tijdens hun strijd met overleving bundelen ze krachten met Wichita (Emma Stone) en Little Rock (Abigail Breslin), die ook een manier hebben gevonden om in leven te blijven. Tijdens hun strijd moeten ze zich afvragen wat erger is, van elkaar afhankelijk moeten zijn of toch maar aan de zombies overgeven.
Mee eens. Heel leuk gedaan qua effecten en goed snel gesneden qua humor, maar hij duurt met bijna 2 uur te lang om het re-de-lijke verhaaltje uit te breien. Op een gegeven moment heb je het wel gezien met de KAPOWS en gamegevechten. Culkin was erg grappig soms. Cera vond ik trouwens übercute en helemaal goed gecast. Vraag me alleen af wat er van overblijft als hij richting dertig gaat...quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:22 schreef ChickenMan het volgende:
...
Scott Pilgrim vs. the World
Aardig, niet het IMDb cijfer waard. Het ziet er zonder twijfel ontzettend mooi uit, is soms zeker geestig, maar verder... Het boeide me gewoon niet wat er met Cera's personage zou gebeuren. Het verhaal was te saai. Kieran Culkin is wel tof.
6.5
De Belgische versie. Volgens mij is de Nederlandse versie nog niet verschenen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Heb je de Belgische of Nederlandse versie gezien?
Klopt. Ik dacht misschien een voorvertoning.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De Belgische versie. Volgens mij is de Nederlandse versie nog niet verschenen?
Helemaal met deze recensie eens. Ik had exact hetzelfde.quote:Op maandag 1 november 2010 00:22 schreef Karstman het volgende:
Valhalla Rising
[ afbeelding ]
Een stomme en een-oogige krijger die als slaaf gehouden wordt om te vechten in duellen ontsnapt en gaat op reis.
Wat een vage bende... Mooie beelden hoor maar het verhaal gaat echt helemaal nergens over. Geen logisch begin, geen zinnig einde, overbodig geweld en rare plotwendigen. Hij was gelukkig maar anderhalf uur. Vraag me ook af waarom ik hem heb gedownload, zal wel naar aanleiding van een post in deze serie topics zijn.
5,8 op IMDB maar van mij krijgt ie een 4.
Hij was zeker erg goed!quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tha Fall. Een van mijn favoriete films
!
Idd. Het was zo'n draak van een film dat het haast hilarisch werd.quote:Op maandag 1 november 2010 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Scott Pilgrim vs The World
Waarom deze film zo hoog wordt aangeschreven is me echt onduidelijk, hij was vermakelijk op zijn best.
6/10
Geweldig, ik ken niemand die deze film óók gezien heeft! Ik vond hem werkelijk fantastisch, zag hem een jaar of 15 geleden op televisie als middelbare scholier en sindsdien ben ik een groot filmliefhebber geworden. Door deze film. Maar.. nooit weer terug gezien - dit is wel een moment om hem weer eens ergens te zoeken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef Hulkio het volgende:
Záhrada
Onbekende Sloveense film. Best raar eigenlijk, deze film is namelijk prachtig. Ontroerend, grappig en van een onwaarschijnlijke schoonheid geschoten. Het speelt zich bijna allemaal in een tuin af, en die details, de krekels die je hoort, de vogels, de wind, je wordt helemaal de film ingezogen. Gewoon kijken.
8.5
Ik ben geen Hulkio.quote:Op maandag 1 november 2010 10:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Geweldig, ik ken niemand die deze film óók gezien heeft! Ik vond hem werkelijk fantastisch, zag hem een jaar of 15 geleden op televisie als middelbare scholier en sindsdien ben ik een groot filmliefhebber geworden. Door deze film. Maar.. nooit weer terug gezien - dit is wel een moment om hem weer eens ergens te zoeken.
Ja, das echt een superfilmquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Zag net een stukje van Eden Lake op tv. Die moet ik komende week nog een keertje herbekijken. Goede film is het
Godzijdank zijn héél erg weinig mensen het met je eens.quote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef Falco het volgende:
When Harry Met Sally...
Dit heeft natuurlijk veel weg van een Woody Allen-film, maar faalt hard in humor en vernuftige dialogen, die je bij een Woody wel kunt vinden. Over het lastige gedoe van relaties zijn best goede films te maken, maar When Harry Met Sally... overtuigde me nauwelijks. Het is zo gemaakt allemaal. De phoney Meg Ryan voorop. Haar personage was overdreven, zeurde en verdiende menigmaal een draai om de oren. De droge Bill Crystal vond ik ook nauwelijks uit de verf komen. Al met al zeer matig. Cijfer: 4,5
Sorry, heb er een knoeiboel van gemaakt met quotenquote:Op maandag 1 november 2010 14:56 schreef ChickenMan het volgende:
Ik ben geen Hulkio.![]()
![]()
Maar ik zou 'm zeker weer gaan kijken als het 15 jaar geleden was.
Posts van Falco zou ik niet snel negeren - het is een filmliefhebber en hij kan zijn mening goed beargumenteren ook. Ieder moet maar voor zich uitmaken wat hij/zij er van vindt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:57 schreef Zehra het volgende:
Godzijdank zijn héél erg weinig mensen het met je eens.
En ook het IMDB cijfer is bijna een 8
Dus mensen, als er geschreven wordt dat de film faalt, dan wordt er bedoelt dat de betreffende kijker dat vindt. Niet dat het een feit is ofzo. Negeer de post gewoon en allemaal WHMS kijken
Is dat die film van Christian Slater?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:53 schreef Norrage het volgende:
Ik heb met Halloween Alone in the Dark gekeken....die van 2004....je weet wel...![]()
Ik wist niet dat ie zo slecht was, we hadden hem gewoon uit de videotheek gehaald zelfs....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |