quote:Vond ik ook een slechte film, heb ik in het vorige deel wel beoordeeld dacht ik, met een 4 ofzo..
quote:Heerlijke documentaire idd, aanrader voor iedereenOp vrijdag 22 oktober 2010 08:55 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Exit through the gift shop
Is het een documentaire? Is het nep of echt? Een ding wat zeker is is dat deze film af en toe hilarisch grappig is en daarnaast een erg interessante inkijk geeft in Street Art en moderne kunst. Ook als dat niet helemaal je ding is, biedt deze film genoeg boeiend materiaal. Het is een film over iemand die een film maakt over Street Art (graffiti). Vol stof tot napraten.
9/10
IMDB 8,3/10
quote:Gaat hier er al een goeie rip van rond of heb je hem ergens anders gezien? Komt jammer genoeg niet in pathe en ben namelijk wel benieuwd naar deze film.Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
Enter the Void
IMDb: 7,4
Mijn cijfer: 5,0
quote:waarom?Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
Enter the Void
IMDb: 7,4
Mijn cijfer: 5,0
quote:ik heb hem niet in imax gezien, maar vond het zowiezo wel een toffe filmOp vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Net Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole gezien. Ik denk dat als ik hem niet in BFI Imax had gezien ik hem niet zo goed had gevonden. Had het idee dat 3d eindelijk eens echt goed nut had. Vooral de slowmotions en de soundtrack waren best tof. Verhaal uiteraard erg zoetsappig en in het begin had je echt zoiets van, een film over uilen, wtf?
Maar vond de bombastische scenes erg tof!
8
quote:mag et ietsjes minder zijn (het plaatje is 2,5MB)Op vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Mikkie het volgende:
Red
[ afbeelding ]
Dikke actie met een feelgood einde. Goede humor erin, lekker straight en lomp, kijkt heerlijk weg op een vrije avond.
Een 7,5.
Oh en:Marie-Louise Parker
.
quote:Mja, maar wat ik enorm irritant vond waren die snaveltjes die je zo zag spreken. En als je hem dan op zo'n joekel van een scherm ziet (imax in londen) was dat echt wazig. Naja, dat vonden wij het grootste nadeel van de film. Maar was beter dan verwacht in ieder geval!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem niet in imax gezien, maar vond het zowiezo wel een toffe film
en het onderwerp uilen, tja.. ze hebben ook al speelgoed dat de hoofdrol speelt (net als leeuwen en honden) dus waarom niet
quote:Ik heb 'm ook maar van Google gepluktOp vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mag et ietsjes minder zijn (het plaatje is 2,5MB)
quote:helaas helemaal mee eens, ook met het cijfer. De film begint echt leuk maar na 30 minuten zakt ie gewoon dik in en heeft het mij moeite gekost het tot het einde te blijven kijkenOp zaterdag 23 oktober 2010 01:41 schreef haakon het volgende:
The Other Guys
Begint leuk, dat is het ook.. voor de rest gewoon weinig aan.
Eerste half uur (hooguit!) is leuk, daarna echt ruk.
5
quote:Naar aanleiding van dit verhaaltje deze docu vanavond zelf bekeken.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:55 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Exit through the gift shop
Is het een documentaire? Is het nep of echt? Een ding wat zeker is is dat deze film af en toe hilarisch grappig is en daarnaast een erg interessante inkijk geeft in Street Art en moderne kunst. Ook als dat niet helemaal je ding is, biedt deze film genoeg boeiend materiaal. Het is een film over iemand die een film maakt over Street Art (graffiti). Vol stof tot napraten.
9/10
IMDB 8,3/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |