Je was wel op tijd wakker voor het examen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn CBR was ook in een caféMet m'n theorie zat ik lekker een half uur in het zonnetje op het terras, heerlijke ontspanning ervoor
Ja, alleen hoorde ik buiten de bel niet dat ze begonnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je was wel op tijd wakker voor het examen?
Wat een toplocatie!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef MelR het volgende:
[..]
haha denk niet dat je moet denken aan zown echt bruin cafe waar andre hazes aanstaat hoormaar gewoon een sportclub, congresgebouw of in mijn geval; De heerlickheijd in Ermelo let vooral even op de foto van het engeltje bij het zwembad
Hahahahaaa, lekker ontspannen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, alleen hoorde ik buiten de bel niet dat ze begonnenToen het terras leeg begon te raken had ik wel iets door
Héla, wat is er gebeurd met de 2e keer kijken? (tussen richting aangeven en de V)quote:Op zondag 7 november 2010 15:04 schreef Peter het volgende:
SRV >> Spiegelen, Richting aan geven, Voorsorteren/Verander van rijbaan
Ehm, en over je schouder kijken ??quote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Héla, wat is er gebeurd met de 2e keer kijken? (tussen richting aangeven en de V)
Hoort bij spiegelen en kijken vind ik.quote:Op zondag 7 november 2010 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, en over je schouder kijken ??dat doe ik ook meestal 2 keer
![]()
Nou vandaag in de herhaling en exact hetzelfde...quote:
Ik begin het haast grappig te vindenquote:
Grappig hoor, iedere keer ¤33,25 aftikkenquote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik begin het haast grappig te vinden
Mja dat is minder grappig inderdaad :-)quote:Op maandag 8 november 2010 17:51 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Grappig hoor, iedere keer ¤33,25 aftikken
Het is ook gewoon een kwestie van een beetje geluk hebben met de vragen. Sommige zijn gewoon zó verschrikkelijk vaag! Nu maar hopen dat driemaal scheepsrecht is
Dat kan nu niet meer. Je moet via iDeal betalen of via je rijschool reserveren.quote:Op maandag 8 november 2010 17:55 schreef Peter het volgende:
Ik had het ook bij mijn theorie-examen
Woensdag om 09:00uur 1e poging: 6 fout
gelijk op de reservelijst voor 12:30u: 1 fout
Was gewoon niet goed wakker en had het boek niet goed meer door kunnen lezen..
kloptquote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef Straalkachel het volgende:
Najaa, je kan wel heel makkelijk de examens de schuld geven maar als je de stof goed kent moet het geen probleem zijn?
Dat komt waarschijnlijk omdat jouw rijschool voor je heeft gereserveerd?quote:Op maandag 8 november 2010 17:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Bij ons kostte het 47,50, ik wist niet dat daar verschil in zat per cbr.
Vind het wel bullshit hoor dat jouw rijschool 14,20 extra bijrekent voor iets wat nog niet 5 min duurt.quote:De kosten van een theorie-examen zijn per 1 januari 2010:
Theorie-examen A, B of AM klassikaal ¤33,25
Toeslag theorie-examen A, B of AM individueel ¤36,70
Toeslag klassikaal theorie-examen andere talen ¤5,20
Theorie-examens kunt u alleen betalen via de on line reservering van het CBR of via de rijschool. De rijschool kan u kosten in rekening brengen voor het reserveren van een examen.
Je bent opgelichtquote:Op maandag 8 november 2010 17:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Bij ons kostte het 47,50, ik wist niet dat daar verschil in zat per cbr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |