Mag ik hier ook mijn review van Malie uit Geleen plaatsen?
Begin van de week was ik op weg naar de Doub, kwam langs de Geleen en besloot toch even een kijkje te nemen, dus auto geparkeerd en zo 's morgens nog door een rustige Geleen gewandeld. Ik wirp een blik in de Hunsestraat en zag dat Malie vrij was. Het begon onmiddelijk te kriebelen, liet de Doubletstraat voor wat het was en stevende op het raam van Malie af. Ze zag me aankomen, zwaaide en maakte meteen de deur open.
Ik werd zoals gewoonlijk weer aller hartelijkst onthaald met een geile tongzoen. Die body die ze tegenwoordig aan heeft, staat haar goed. Haar pik vestopt ze niet meer naar achter maar is duidelijk te zien in haar doorschijnende string!. We hebben eerst wat bij gekletst, daarna heerlijk naast en op elkaar gelegen, gekust, gestreeld, gerimd en gepijpt. Ze bond een elastiek om haar pik en ballen zodat haar apparaat mooi stijf bleef. Ik ging op mijn rug liggen, ze duwde mijn benen in de lucht en neukte mij heerlijk!!! Vlak voor ze klaar zou komen trok ze haar paal uit mijn kont, ze trok een paar keer en spoot haar lading over mij heen. We hebben het gezamelijk opgelijkt, ik pijpte nog de laatste druppeltjes uit haar pik.
Ze smeekte mij haar een stevige beurt te geven: eerst op z'n hondjes en afgemaakt in de missionarishouding.
Een goed voorbeeld doet goed volgen, dus ook ik spoot mijn lading over haar heen, waarna het oplikken begon en ook Malie zoog de laatste druppeljes uit mijn pik.
Na ons gewassen en aangleed te hebben nog wat nagekletst op het randje van het bed, Malie schonk nog wat te drinken voor mij in. Onderwijl masseerde ze even mijn stijve schouders en nek!
By the way: ze vertelde mij, dat ze half november voor ca. drie weken naar Thailand gaat. Dus voor die tijd zal ik haar zeker nog eens opzoeken.
Malie is en blijft voor mij nummer één!!!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r