abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:57:31 #101
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87794033
De fuck zeg.. :')

Ts heeft inderdaad recht op gratis vervanging/reparatie op grond van ondeugelijk product, en dan mag de verkopen bewijzen(! iets anders dan schuld ontkennen :P ) dat het jouw broer zijn fout is geweest.
Geld terug gaat pas nadat de verkoper tig keer geprobeerd heeft te herstellen maar faalt.
pi_87794364
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef fs180 het volgende:
De fuck zeg.. :')

Ts heeft inderdaad recht op gratis vervanging/reparatie op grond van ondeugelijk product, en dan mag de verkopen bewijzen(! iets anders dan schuld ontkennen :P ) dat het jouw broer zijn fout is geweest.
Geld terug gaat pas nadat de verkoper tig keer geprobeerd heeft te herstellen maar faalt.
Precies, dat zeg ik ook.
En idd heeft de verkoper maar aan te tonen dat het jouw schuld was. Das niet te bewijzen..
dag
  donderdag 21 oktober 2010 @ 15:28:29 #103
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_87795148
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan zijn de regels aangepast . Vroeger bestond wel degelijk zo'n periode . En voor aankopen online had je het herroepingsrecht :)
De regels zijn niet aangepast, deze regel heeft nooit bestaan.

Waar jij op doelt is de colportage wet. Bij aankopen gedaan aan de deur heeft de consument een wettelijke afkoelperiode. Binnen die periode is de verkopende partij WETTELIJK verplicht de diensten of goederen levering terug te draaien en de consument zijn geld terug te geven.

Later heeft men dit ook van toepassing gemaakt op aankopen via het internet EN de tv.

Wat dacht je, dat die tell sel jongens uit zichzelf je een 30 dagen niet geld terug no questions ask mogelijkheid bieden ?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_87811993
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit, een koop in een winkel aangaan is bindend. Je hebt wel de koop op afstand wetgeving, maar als je iets in de winkel koopt is de verkoper niet verplicht het terug te nemen. Net zoals ruilen, dat is ook geen wettelijke verplichting, maar een gunst van de verkoper :W

Ik zou wel eens een bron willen zien.
Als je een nieuw product koopt, mag je verwachten dat deze bij aankoop geen beschadigingen vertoont. Natuurlijk is de koop bindend, daar zul je ook niet vanaf kunnen, maar je hebt wel recht op een nieuw toestel.
pi_87812822
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

De regels zijn niet aangepast, deze regel heeft nooit bestaan.

Waar jij op doelt is de colportage wet. Bij aankopen gedaan aan de deur heeft de consument een wettelijke afkoelperiode. Binnen die periode is de verkopende partij WETTELIJK verplicht de diensten of goederen levering terug te draaien en de consument zijn geld terug te geven.

Later heeft men dit ook van toepassing gemaakt op aankopen via het internet EN de tv.

Wat dacht je, dat die tell sel jongens uit zichzelf je een 30 dagen niet geld terug no questions ask mogelijkheid bieden ?
Ja, die 30 dagen regel hebben ze zelf ingevoerd aangezien dat niet verplicht is, net zoals de meeste fysieke winkels een termijn hebben waarbinnen je als consument een gekocht product terug kan brengen. Dat is dus ook niet verplicht.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:39:28 #106
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_87823356
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Bij een abonnement ja.
We hebben het hier over een TELEFOON die fysiek gekocht is in een WINKEL
"Telefoon, met abo" aldus de startpost..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')