quote:Nou nou, wat heb jij me een lesje geleerd zeg! Ik neem vandaag nog een uitgeprocedeerde asielzoeker in huis! Hopelijk geven mijn fascistische buren hem niet aan...Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit was dus met opzet gedaan, juist om eens te laten voelen hoe het is als je over een kam geschoren wordt. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat niet alle Limburgers PVV hebben gestemd. Gelukkig maar.
quote:Percentueel niet.Op donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Volgens mij heeft de PVV toch meer stemmen buiten Limburgs als erbinnen.
quote:Nee hoor. Hollanders kunnen ook wel eens zeuren, maar limburgers... dat is echt een klasse apart!Op donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef Refragmental het volgende:
Je beschrijft hier de gemiddelde Hollander.
Het grootste zeur- en klaagvolk dat ik ooit heb gekend
quote:Fijn dat je toegeeft geen eigen cultuur te hebben, maar gewoon leentjebuur hebt gespeeld en die mix vervolgens "cultuur" noemt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Refragmental het volgende:
Wij hebben het beste van alles gepakt
quote:Ach gut...Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Sjeen het volgende:
Op zich ook niet zo heel gek, als je bekijkt hoe vaak Limburg genaaid is, politiek gezien.
quote:Als jij het zegt neem ik het van je aan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zonder uitzondering zijn we allemaal bloeddorstige, pedofiele xenofoben die maar eens moeten leren niet vanuit onze onderbuik te spreken en niet alle allochtonen over één kam te scheren...
quote:Hij is nou precies een goed voorbeeld van een zeurende zeikende HollanderOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Eix het volgende:
DS4, waar heb je nu eigenlijk last van? Naast blijkbaar een enorme drang om dit topic zo snel mogelijk vol te spammen door vier keer achter elkaar te reageren.![]()
Je bent namelijk een beetje zielig bezig. 'Boehoe, Limburgers zijn een stelletje domme zeikerds die allemaal pvv stemmen, zeuren en minderwaardig zijn'. Je hoeft niet naar het zuiden te komen hoor...
quote:Helemaal nergens van. Nou ja, mijn rug, maar dat is chronisch...Op donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Eix het volgende:
DS4, waar heb je nu eigenlijk last van?
quote:Laat ik nu denken dat het openen van dit draadje zielig is...Je bent namelijk een beetje zielig bezig.
quote:Ik zit al in het zuiden.'Boehoe, Limburgers zijn een stelletje domme zeikerds die allemaal pvv stemmen, zeuren en minderwaardig zijn'. [quote]
Als jij het zegt...
[quote]
Je hoeft niet naar het zuiden te komen hoor...
quote:Behalve dan dat ik geen hollander ben en zeur noch zeik.Op donderdag 21 oktober 2010 15:14 schreef Refragmental het volgende:
Hij is nou precies een goed voorbeeld van een zeurende zeikende Hollander
quote:Het is de provincie die ons elke keer weer opscheept met het CDA, en nu met de PVV. In de Randstad is het CDA allang een splinterpartijtje. Als het aan de Randstedeling had gelegen had nu Paars IV aan de macht geweest ipv Bruin IOp donderdag 21 oktober 2010 14:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle gebieden buiten de randstad worden geregeld genaaid....dat is niet het exclusieve voorrecht van Limburg.
quote:Nee, een domme fout in trouw en meteen in de verdediging schieten en dan het gek vinden dat het topic loopt zoals het loopt...
quote:Staan meer Limburgers bekend hierom. Ik noem een zekere Geert.Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, een domme fout in trouw en meteen in de verdediging schieten en dan het gek vinden dat het topic loopt zoals het loopt...
Het is een beetje als iedere keer als je iemand ontmoet een verhaal ophangen dat iedereen een hekel aan jou lijkt te hebben. Dan probeert de ander ook steeds weg te komen en voila... je hebt bevestiging van je vermoeden.
quote:Laat me raden, jij bent zo'n groenlinks stemmende randstedeling wiens idee van natuur een stadspark is?Op donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Het is de provincie die ons elke keer weer opscheept met het CDA, en nu met de PVV. In de Randstad is het CDA allang een splinterpartijtje. Als het aan de Randstedeling had gelegen had nu Paars IV aan de macht geweest ipv Bruin I
quote:Volgens mij snap jij niet wat cultuur is.Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Fijn dat je toegeeft geen eigen cultuur te hebben, maar gewoon leentjebuur hebt gespeeld en die mix vervolgens "cultuur" noemt.
quote:Meteen in de verdediging schieten?Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, een domme fout in trouw en meteen in de verdediging schieten en dan het gek vinden dat het topic loopt zoals het loopt...
Het is een beetje als iedere keer als je iemand ontmoet een verhaal ophangen dat iedereen een hekel aan jou lijkt te hebben. Dan probeert de ander ook steeds weg te komen en voila... je hebt bevestiging van je vermoeden.
quote:Jij hebt een vreemde, doch levendige fantasie...Op donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef Boekenwurm het volgende:
DS4 is ooit anaal vernederd door een Limburger?
quote:En nu?Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef Boekenwurm het volgende:
Volgens mij snap jij niet wat cultuur is.
quote:Het gaat natuurlijk over de OP. Het idee dat je zoiets leest en daar dan een draadje over opent is best hilarisch...Op donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef Refragmental het volgende:
Meteen in de verdediging schieten?
Op de eerste pagina tel ik slechts 1 Limburger!![]()
quote:Inmiddels vermoed ik dat limburgers ook een ongezonde anale fixatie hebben...Wel genoeg mensen die hun reet opensperren om hun diarree overal overheen te spuiten.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk over de OP. Het idee dat je zoiets leest en daar dan een draadje over opent is best hilarisch...
[..]
Inmiddels vermoed ik dat limburgers ook een ongezonde anale fixatie hebben...
quote:Dat laatste is mij wel opgevallen. Ik sprak laatst een aantal mensen uit verschillende plekken uit het land. De jongen uit limburg (Venlo) die laat dan het onderwerp anale seks vallen. Hij vond het helemaal het einde en de rest vond het toch raar. Dus er is misschien enige structuur te ontdekken in deze!Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk over de OP. Het idee dat je zoiets leest en daar dan een draadje over opent is best hilarisch...
[..]
Inmiddels vermoed ik dat limburgers ook een ongezonde anale fixatie hebben...
quote:Dit, dankzij Limburg zit ook de Randstad elke keer weer opgescheept met een kutkabinet.Op donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Het is de provincie die ons elke keer weer opscheept met het CDA, en nu met de PVV. In de Randstad is het CDA allang een splinterpartijtje. Als het aan de Randstedeling had gelegen had nu Paars IV aan de macht geweest ipv Bruin I
quote:Misschien toen hij minderjarig was door meneer pastoor.Op donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef Boekenwurm het volgende:
DS4 is ooit anaal vernederd door een Limburger?
quote:Die jullie allemaal in de tang houdtOp donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef Zolcon het volgende:
Limburg... De blinde darm van Nederland
quote:Nou, voor 1x in m'n leven ben ik blij dat een Limburger Minister van Integratie is. Limburgers staan nou niet bepaald bekend als tolerant. Alles buiten Limburg is slecht.Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit, dankzij Limburg zit ook de Randstad elke keer weer opgescheept met een kutkabinet.![]()
Als we Limburgers ontheffen van stemrecht (passief en vooral actief stemrecht), dan mogen ze blijven bij Nederland en anders beginnen ze maar voor zichzelf (ik vrees namelijk dat noch België, noch de Bondsrepubliek Duitsland ze wil hebben).
quote:Fixed, en op zich niet helemaal onredelijk lijkt mij.Op donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles van buiten Limburg wat mij gaat vertellen hoe ik dingen aan moet pakken is slecht.
quote:Ach als ze geld achter laten hoor de je ondernemers niet klagenOp donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef knep het volgende:
Wel jammer dat al die Limburg bashers hier ondanks alles toch naar Limburg komen om Valkenburg en Maastricht te vervuilen met hun gerochel en slechte manieren.
quote:Valkenburg? was dah? Kan je dat eten?Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef knep het volgende:
Wel jammer dat al die Limburg bashers hier ondanks alles toch naar Limburg komen om Valkenburg en Maastricht te vervuilen met hun gerochel en slechte manieren.
quote:Waarom ben je er dan blij mee?Op donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, voor 1x in m'n leven ben ik blij dat een Limburger Minister van Integratie is. Limburgers staan nou niet bepaald bekend als tolerant. Alles buiten Limburg is slecht.
quote:Alleen de valkenOp vrijdag 22 oktober 2010 00:04 schreef Harlon het volgende:
[..]
Valkenburg? was dah? Kan je dat eten?
quote:Waarom zou je een provincie aanvallen?Op vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef Compatibel het volgende:
Wat is er nu zo mooi aan Limburg? Waarom zou je het opnemen voor de grootste krimpregio van Nederland, blijkbaar wil bijna niemand er meer wonen.
quote:Omdat appel...Op vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef Compatibel het volgende:
Wat is er nu zo mooi aan Limburg? Waarom zou je het opnemen voor de grootste krimpregio van Nederland, blijkbaar wil bijna niemand er meer wonen.
quote:nee maar mij wel!Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach als ze geld achter laten hoor de je ondernemers niet klagen
quote:... wil niemand in Limburg wonen?
quote:Lul geen onzin man.Op woensdag 20 oktober 2010 16:07 schreef ethiraseth het volgende:
Oh, nu opeens hoort Limburg wel bij Nederland? Terwijl ze normaal beledigd zijn als je dat zegt?
quote:Wat jij wil liefje... Ik woon er graag en als jij het niets vind, dan is dat je goed rechtOp vrijdag 22 oktober 2010 09:37 schreef Compatibel het volgende:
[..]
... wil niemand in Limburg wonen?
quote:Tuurlijk wel, maar als de werkgelegenheid niet zo mee wil werken heb je af en toe geen keuze he.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:37 schreef Compatibel het volgende:
[..]
... wil niemand in Limburg wonen?
quote:de inboorlingen, de verbinding met de omringende landen en het achterlijke onverstaanbare dialect daar helpt natuurlijk ook niet aan mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als de werkgelegenheid niet zo mee wil werken heb je af en toe geen keuze he.
quote:Minder mensen maakt een plaats alleen maar mooier.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef Compatibel het volgende:
quote:Het mooiste stadje van Nederland.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:04 schreef Harlon het volgende:
[..]
Valkenburg? was dah? Kan je dat eten?
quote:Jullie hebben limburgse vlaaiOp donderdag 21 oktober 2010 19:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
en wat voor untermenschen wij Limburgers wel niet zijn...
[ afbeelding ]
quote:Juist wel, die taal spreken ze ook over de grensOp vrijdag 22 oktober 2010 11:30 schreef Harlon het volgende:
[..]
de inboorlingen, de verbinding met de omringende landen en het achterlijke onverstaanbare dialect daar helpt natuurlijk ook niet aan mee.
quote:Ik ga morgen nog wat ontwikkelingswerk doen in UtrechtOp vrijdag 22 oktober 2010 11:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jullie hebben limburgse vlaai, dat maakt jullie automatisch al hoger op de evolutionaire ladder dan dat wij kaaskoppen staan wat mij betreft
quote:Jullie Limburgers spreken beter Duits dan Nederlands en dat is erg verdacht.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dat "achterlijke onverstaanbare dialect" (wat overigens een officieel erkende streektaal is) zorgt er voor dat het overgrote merendeel der Limburgse kinderen van huis uit al min of meer tweetalig opgevoed wordt, wat het leren van andere talen op latere leeftijd alleen maar vereenvoudigt. Als je overigens écht plaatsvervangende schaamte wil ervaren, moet je vooral eens luisteren hoe mensen van boven de Moerdijk Duits "spreken"...
quote:Dat is Limburgs ook al tijden...Op vrijdag 22 oktober 2010 12:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jullie Limburgers spreken beter Duits dan Nederlands en dat is erg verdacht.![]()
Dan nog gezien het feit dat jullie tijdens 40-45 nauwelijks mensen in het verzet hadden, maar des te meer overlopers en nu wederom op een partij stemmen met dito trekjes, doet mij toch het ergste vrezen aangaande Limburgers.![]()
Misschien als Nederlanders jullie netter behandelen dat jullie dan wat minder vaak overlopen naar de vijand en iets minder vaak aan landverraad doen? Kunnen we een deal maken?
Limburg krijgt een erkende taal (net als Fryslan dit al een tijdje heeft) en in Den Haag behandelt men jullie met meer respect (aangezien half Limburg daar nu zit als afgevaardigde zal dit wel goed komen), in ruil hiervoor doen jullie Limburgers niet meer aan landverraad.
![]()
quote:Bij Nederland wel natuurlijk. Hoogstens niet bij holland, wat vaak als synoniem wordt gezien.Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef DS4 het volgende:
Limburgers hebben kennelijk geen gevoel voor humor... Ze hebben overigens te vaak zelf geen enkele zin om bij Nederland te horen. Dus het is om meerdere redenen onzinnig om hierover te klagen.
quote:Een misverstand eigenlijk, de katholieke kerk in Limburg heeft juist ontzettend veel geholpen met het verzet.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jullie Limburgers spreken beter Duits dan Nederlands en dat is erg verdacht.![]()
Dan nog gezien het feit dat jullie tijdens 40-45 nauwelijks mensen in het verzet hadden, maar des te meer overlopers en nu wederom op een partij stemmen met dito trekjes, doet mij toch het ergste vrezen aangaande Limburgers.![]()
Misschien als Nederlanders jullie netter behandelen dat jullie dan wat minder vaak overlopen naar de vijand en iets minder vaak aan landverraad doen? Kunnen we een deal maken?
Limburg krijgt een erkende taal (net als Fryslan dit al een tijdje heeft) en in Den Haag behandelt men jullie met meer respect (aangezien half Limburg daar nu zit als afgevaardigde zal dit wel goed komen), in ruil hiervoor doen jullie Limburgers niet meer aan landverraad.
![]()
quote:Tweetalig???Op vrijdag 22 oktober 2010 11:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dat "achterlijke onverstaanbare dialect" (wat overigens een officieel erkende streektaal is) zorgt er voor dat het overgrote merendeel der Limburgse kinderen van huis uit al min of meer tweetalig opgevoed wordt, wat het leren van andere talen op latere leeftijd alleen maar vereenvoudigt. Als je overigens écht plaatsvervangende schaamte wil ervaren, moet je vooral eens luisteren hoe mensen van boven de Moerdijk Duits "spreken"...
quote:Dat ligt er helemaal aan wat je onder normaal Nederlands verstaatOp vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tweetalig???![]()
De gemiddelde Limburger kan niet eens meer normaal Nederlands praten.
quote:We gebruiken inderdaad niet bij ieder zelfstandig naamwoord het voorvoegsel "kanker", in dat opzicht heb je wel gelijk. Ook het goochelen met lidwoorden ("de leven van het straat" bijv.) en onzinnige gezegden als "je eigen ding doen" hebben hun intrede nog niet gedaan en wat mij betreft blijft dat ook zo...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tweetalig???![]()
De gemiddelde Limburger kan niet eens meer normaal Nederlands praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |