Oeh, wie's dat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef Vanyel het volgende:
En een keer iemand anders
[ afbeelding ]
Ja, zie je, ik moet buffy kijken..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef Vanyel het volgende:
Iyari Limon.
Ook wel Kennedy in het laatste seizoen van Buffy.
Oh maar Robert Smith haar heb ik ook wel een tijdje gehad. Wat een held is dat!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef lezzer het volgende:
Over dat haar
Het was echt Robert Smith haar eigenlijk wat ik had.
Ik was ook heel erg new wave.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, zie je, ik moet buffy kijken..
Moeten we je een week missenquote:
Wat mij betreft alleen maar de beste TVserie ooit uitgezonden..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb dat hele Buffy nog nóóit gezien, maar iedereen heeft het er altijd over. Mis ik wat??
Wie is haar?quote:Ik vind haar trouwens best wel über YUM in LS.
Ben je gek, free wifi ftwquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Moeten we je een week missen. Mij ook wel een beetje trouwens, want wij gaan weer een weekje naar Vlie
. Al heb ik daar wel internet.
Dus.. ^^quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef Vanyel het volgende:
Oh en lezzer hoeven we niet te missen hoor, die heeft altijd wifi.
Toch?
quote:WTF?Op woensdag 20 oktober 2010 16:34 schreef Bakfiets. het volgende:
Heel vreemd. Rond twaalven naar bed gegaan(geloof ik?) en nu pas wakker. Helemaal in de war, shakey, maar geen honger of dorst.
quote:Ja.
quote:Dat dus.Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef lezzer het volgende:
Ik moet eigenlijk de koffer in pakken...
Morgen heel vroeg op.
quote:Waarom schoonmaken en niet veel eten en drinken?Op woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja.
Ben nu aan het schoonmaken, maar m'n hoofd is er niet helemaal bij.
quote:Ga jij ook morgen?
quote:Yep. Alleen niet twee uur en weer internet, helaasOp woensdag 20 oktober 2010 17:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga jij ook morgen?
@ Bakfiets... ga eens eerst voor jezelf zorgen voor je gaat poetsen zeg...
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je 16 uur slaapt??
Oh dit is trouwens zo'n klassieke "ik ben eigenlijk aan het koken, maar zit toch te fokken"-situatie.
quote:Ah irritant is datOp woensdag 20 oktober 2010 16:34 schreef Bakfiets. het volgende:
Heel vreemd. Rond twaalven naar bed gegaan(geloof ik?) en nu pas wakker. Helemaal in de war, shakey, maar geen honger of dorst.
quote:Locatie locatie locatie my dearOp woensdag 20 oktober 2010 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Alleen niet twee uur en weer internet, helaas
quote:Ik kan er ook niets aan doen dat de atlantische ocean zo groot is
quote:Absoluut geen honger.Op woensdag 20 oktober 2010 17:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom schoonmaken en niet veel eten en drinken?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Ugh, die politievrouw van Lip Service.
quote:Ik ook, en normaal heb ik twee koffers (of grote weekendtassen) nodig om alles mee te slepen, maar nu heb ik een kleintje (handbagage) en een grote en er is nog ruimte over (voor mijn knuffelOp woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef lezzer het volgende:
Zo, rommel zit in de koffer...
Morgen vroeg dag
quote:JeeeeehOp woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef Qebbel het volgende:
Ik mag/kan/ga promotie maken!!! Ik ben gevraagd voor opleiding gate/incheck-skills!![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne reis @ Lezzer & Wonderer
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef Qebbel het volgende:
Ik mag/kan/ga promotie maken!!! Ik ben gevraagd voor opleiding gate/incheck-skills!![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne reis @ Lezzer & Wonderer
quote:Bron'Hang them': Uganda paper publishes photos of gays
A Ugandan man reads the headline of the Ugandan newspaper "Rolling Stone" in Kampala, Uganda. Tuesday, Oct. 19, 2010, in which the papers reveals the identity of allegedly gay members of Ugandan society and calls for public punishment against those individuals. The "Rolling Stone" is a fairly new publication under the management of Giles Muhame, a Ugandan journalist..rights activitists say that at least four homosexuals have been attacked since a Ugandan newspaper published an article this month called "100 Pictures of Uganda's Top Homos Leak _ Hang Them." A year after a Ugandan legislator tried to introduce a bill that would have called for the death penalty for being gay, rights activists say homosexuals face a host of hostility.
KAMPALA, Uganda -- The front-page newspaper story featured a list of Uganda's 100 "top" homosexuals, with a bright yellow banner across it that read: "Hang Them." Alongside their photos were the men's names and addresses.
In the days since it was published, at least four gay Ugandans on the list have been attacked and many others are in hiding, according to rights activist Julian Onziema. One person named in the story had stones thrown at his house by neighbors.
A lawmaker in this conservative African country introduced a bill a year ago that would have imposed the death penalty for some homosexual acts and life in prison for others. An international uproar ensued, and the bill was quietly shelved.
But gays in Uganda say they have faced a year of harassment and attacks since the bill's introduction.
The legislation was drawn up following a visit by leaders of U.S. conservative Christian ministries that promote therapy they say allows gays to become heterosexual.
"Before the introduction of the bill in parliament most people did not mind about our activities. But since then, we are harassed by many people who hate homosexuality," said Patrick Ndede, 27. "The publicity the bill got made many people come to know about us and they started mistreating us."
More than 20 homosexuals have been attacked over the last year in Uganda, and an additional 17 have been arrested and are in prison, said Frank Mugisha, the chairman of Sexual Minorities Uganda. Those numbers are up from the same period two years ago, when about 10 homosexuals were attacked, he said.
ad_icon
The bill became political poison after the international condemnation. Many Christian leaders have denounced it, and Ugandan President Yoweri Museveni signaled to legislators that they should not take it up.
Four members of parliament contacted by The Associated Press for this article declined to comment, and instead referred queries to David Bahati, the parliamentarian who introduced the bill. Bahati did not answer repeated calls Tuesday.
Homophobia is rife in many African countries. Homosexuality is punishable by death or imprisonment in Nigeria. In South Africa, the only African nation to recognize gay marriage, gangs carry out so-called "corrective" rapes on lesbians.
Solomon Male, a pastor and the head of a group of clergy in Uganda, said he is glad the anti-homosexual bill has not yet passed, but said there needs to be an investigation to find out "why homosexuality is increasing in the country."
The Oct. 9 article in a Ugandan newspaper called Rolling Stone - not the American magazine - came out five days before the one-year anniversary of the controversial legislation. The article claimed that an unknown but deadly disease was attacking homosexuals in Uganda, and said that gays were recruiting 1 million children by raiding schools, a common smear used in Uganda.
After the newspaper hit the streets, the government Media Council ordered the newspaper to cease publishing - not because of the newspaper's content, but rather that the newspaper had not registered with the government. After it completes the paperwork, Rolling Stone will be free to publish again, said Paul Mukasa, secretary of the Media Council.
That decision has angered the gay community further. Onziema said a lawsuit against Rolling Stone is in the works, and that she believes the publication has submitted its registration and plans to publish again.
"Such kind of media should not be allowed in Uganda. It is creating violence and calling for genocide of sex minorities," said Mugisha. "The law enforcers and government should come out and protect sex minorities from such media."
Rolling Stone does not have a large following in Uganda, a country of 32 million where about 85 percent of people are Christian and 12 percent are Muslim. The newspaper published its first edition on Aug. 23. It publishes about 2,000 copies, but a single newspaper in Uganda is often read by 10 more people.
The paper's managing editor, Giles Muhame, said the article was "in the public interest."
"We felt there was need for society to know that such characters exist amongst them. Some of them recruit young children into homosexuality, which is bad and need to be exposed," he said. "They take advantage of poverty to recruit Ugandans. In brief we did so because homosexuality is illegal, unacceptable and insults our traditional lifestyle.'
Members of the gay community named in the article faced harassment from friends and neighbors. Onziema said the proposed bill already has led to evictions from apartments, intimidation on the street, unlawful arrests and physical assault.
"We are an endangered species within our country," said Nelly Kabali, 31. "We are looked at as if we are outcasts. One time I was in a night club with a friend when someone who knew me pointed at me shouting 'There is a gay!' People wanted to beat me up but I was saved by a bouncer who led me out."
quote:Dank!Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jeeeeeh![]()
Gefeliciteerd!
Veel plezier, dame en heer.
quote:Ja, ik denk hetOp woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]Gevraagd worden, da's ook nog best een eer toch?
quote:Mensen kunnen behoorlijk ziek zijn...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 07:04 schreef lezzer het volgende:
voor qebbel!
mrs werd gefouilleerd, die beambte had er wel zin in. ze is natuurlijk ook heel knap.:)
quote:Daarom juist zo lekker! Vast minder vet dan saucijzenbroodjes, daar kun je je nog aan vasthouden.Op donderdag 21 oktober 2010 07:19 schreef lezzer het volgende:
ik: zouden die croissantjes net zo vet zijn als...
mrs: ja
quote:En dan dit soort slappe reacties van onze lokale politiek..Op donderdag 21 oktober 2010 06:59 schreef Qebbel het volgende:
Weer homoseksuele man weggepest en ondergedoken in Utrecht
Ik word hier zo moe en boos van!
quote:Precies wat ik vanmorgen tegen mn vriendin zei. Die man doet echt helemaal NIKS.Op donderdag 21 oktober 2010 08:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan dit soort slappe reacties van onze lokale politiek..
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/279913
Die Wolfsen moeten we ook echt nodig kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Ik hou van vliegtuig etenOp donderdag 21 oktober 2010 07:21 schreef Qebbel het volgende:![]()
Voor maar een rib uit je lijf hebben ze aan boord gelukkig ook iets onsmakelijks te serveren
quote:Transavia heeft geen vliegtuigeten,maar gewoon die kant en klare boterhammen, die je ook bij de benzinepomp kunt halen. Alleen dan voor 6euro ofzo!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef Vanyel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:En die zijn voor benzinepompprijzen al niet te vreten!Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Transavia heeft geen vliegtuigeten,maar gewoon die kant en klare boterhammen, die je ook bij de benzinepomp kunt halen. Alleen dan voor 6euro ofzo!
quote:Klinkt goed! Jaloers!Op donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef lezzer het volgende:
wifi, check
zon, check
uitzicht op zee, check
quote:Natuurlijk, maar ik weet dat als ik vroeger eet dan een uur of 8 dat ik dan 's avonds weer enorme honger hebOp donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Vanyel het volgende:
Etenstijd is toch wat je er zelf van maakt?
quote:Dat gaat hier nooit zonder slag of stoot.Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Maar natuurlijk wel pas achteraf
Heb je onenigheid gehad om het boeken dan?
quote:Verstandig hoor!Op donderdag 21 oktober 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
Daarom drijf ik soms een beetje m'n zin door, zodat we niet met z'n tweeën compleet instorten
quote:Je had natuurlijk in de buurt kunnen blijven wonen...Op donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef wonderer het volgende:
Nog een uur of zo... Ik HAAT reizen
quote:Ja, als dat mogelijk was geweest...Op donderdag 21 oktober 2010 17:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je had natuurlijk in de buurt kunnen blijven wonen...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als dat mogelijk was geweest...
Dan had ik nu nog geen baard gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
In Nederland moet je per se via de VU en dat duurt echt eeeeeuwen. Dan had ik nu waarschijnlijk misschien net het tweede gesprek gehad, als ik afga op de mensen in het genderdysforie-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:en ik maar denken dat we hier zo makkelijk met dat soort dingen om gingenOp donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Nederland moet je per se via de VU en dat duurt echt eeeeeuwen. Dan had ik nu waarschijnlijk misschien net het tweede gesprek gehad, als ik afga op de mensen in het genderdysforie-topic.
quote:Overigens...Op donderdag 21 oktober 2010 08:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom juist zo lekker! Vast minder vet dan saucijzenbroodjes, daar kun je je nog aan vasthouden.
quote:Het is vooral voor de verzekering, volgens mij. Het wordt alleen vergoed als je het volgens de regels doet. En het duurt zo lang omdat er een wachtlijst is. Er zijn maar een paar artsen (psycholoog, endo, chirurg) die het doen, dus als die een paar honderd patienten moeten behandelen met z'n vijven of zo...Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
en ik maar denken dat we hier zo makkelijk met dat soort dingen om gingen
quote:Yup. Maar aan de andere kant wel "gratis"... dus ja...
quote:Nee, volgens mij niet overal. 't Is nog een beetje controversieel (voor als kinderen van gedachten veranderenOp donderdag 21 oktober 2010 17:55 schreef Vanyel het volgende:
Maar als ze het doen, doen ze het wel goed. Toch?
En je kunt vroeg hormoonremmers krijgen in NL, weet niet of dat ook overal mogelijk is?
quote:Ik vind eigenlijk dat gevangenisstraf evenredig moet zijn met de kans dat het nog eens gebeurt. Met een minimum natuurlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:55 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat had ik dan weer niet goed begrepen
Dat verhaal van die parachutemoord, met die vrouw die dan 30 jaar cel krijgt.
Ik vind dat ergens zo tragisch he....
quote:Er is geloof ik nog niet eens bewijs. Ze had de mogelijkheid en een motief, en ze heeft altijd ontkend.Op donderdag 21 oktober 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat gevangenisstraf evenredig moet zijn met de kans dat het nog eens gebeurt. Met een minimum natuurlijk.
quote:Hoe bedoel je dat? Dat de domme beleidsmakers niet doorhebben dat een kind altijd kan stoppen met remmers en daarna 'gewoon' als het originele fysieke geslacht kan ontwikkelen?Op donderdag 21 oktober 2010 17:56 schreef wonderer het volgende:
Nee, volgens mij niet overal. 't Is nog een beetje controversieel (voor als kinderen van gedachten veranderen). Maar niemand lijkt te snappen dat hormoonremmers geen permanente oplossing is...
quote:Da's inderdaad mager voor 30 jaar... hebben ze in Belgie juryrechtspraak?Op donderdag 21 oktober 2010 18:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er is geloof ik nog niet eens bewijs. Ze had de mogelijkheid en een motief, en ze heeft altijd ontkend.
Ik vind het wat magertjes.
quote:Precies. Die denken dat puberteitsremmers hetzelfde is als hormoonbehandelingen of zo.Op donderdag 21 oktober 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Dat de domme beleidsmakers niet doorhebben dat een kind altijd kan stoppen met remmers en daarna 'gewoon' als het originele fysieke geslacht kan ontwikkelen?
quote:Welke hype?Op donderdag 21 oktober 2010 18:04 schreef Avey het volgende:
Ik snap die hele hype niet. Nou heb ik dat wel vaker
quote:Zoiets.Op donderdag 21 oktober 2010 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Dacht je dat ze het leven had gelaten na haar superslaap?
quote:Zou wel heel tragisch zijn he!
quote:Hi.Op donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
Gratis wifi, ik ben de komende paar uur weer van de partij
quote:Boston Logan Airport.
quote:Hoe vertellen: gewoon bot op tafel leggen is meestal het besteOp donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef Addictionnz het volgende:
Hoe moet ik in godsnaam oooit uit de kast komen als me moeder altijd zo raar doet over homo's, lesbienne, biseksuele
quote:Alleen in Dublin. En dan met de trein vanuit Brussel naar Antwerpen maar dat telt niet als overstappen, toch?Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt gezellig!
Hoe vaak ga je overstappen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef skunkasaur het volgende:
Hej hebben we Bakfiets vandaag al gezien? Die was gister toch zo moe?
quote:Ja, dat is echt zo'n boutzooi die reclame zo. Van de week ook al bij Greys Anatomy. Komt er tijdens het moment supreme zo'n reclame voor dat juinprogramma met patty brard over het halve schermOp donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Tyfus zeg, zit je relaxt House te kijken, heb je opeens tekenfilmrimboemannetjes door je beeld rennen om zo'n debiel programma aan te kondigen.
quote:Nee het beeld stond ook stil en ze kletsen er wat overheen over groeten uit de rimboe.Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, ja, lekker is dat he? Vraag me af of ze dat doen om rippen en uploaden tegen te gaan of zo.
quote:En ook al zo'n baggerprogramma, aan de voorfilmpjes te zien.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo'n boutzooi die reclame zo. Van de week ook al bij Greys Anatomy. Komt er tijdens het moment supreme zo'n reclame voor dat juinprogramma met patty brard over het halve scherm
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo'n boutzooi die reclame zo. Van de week ook al bij Greys Anatomy. Komt er tijdens het moment supreme zo'n reclame voor dat juinprogramma met patty brard over het halve scherm
quote:Alleen al dat gejank van Patty maakt dat ik niet meer hoef. Afgezien nog van het baggerconcept.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En ook al zo'n baggerprogramma, aan de voorfilmpjes te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |