Oh leuk, ik dan ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Ladidadida het volgende:
Eigenlijk is Ang3l ook best verdacht bezig met niet stemmen
quote:
Ik vertrouw niemandquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een BM kiest die JIJ vertrouwt
Ik zeg altijd: het is een gok en dat zal wel blijven ook. Wachten tot het laatst is derhalve DOM
Wat heeft het verkiesbaar stellen dan nog voor toegevoegde waarde?quote:
Wij kijken gewoon nog ff de poes uit de struik he Hara?quote:
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
Ik zeg maar een ding en dat is stem op mij
Vote Ladi
Zit atm op mobiel dus kan niet kopieren
Zie hier... het is een complot!quote:
waarom?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Ladidadida het volgende:
En de rechercheur moet de stemmen op Patrique maar eens grondig onderzoeken!
Inderdaad!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie hier... het is een complot!
Niet stemmen, om vervolgens op allemaal onschuldige mensen te stemmen. Mensen mocht een van deze 2 worden verkozen.... houd uw kinderen dan van de straat en stem Ladi!!
Wat is er mis met op een onschuldige BM stemmen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet stemmen, om vervolgens op allemaal onschuldige mensen te stemmen. Mensen mocht een van deze 2 worden verkozen.... houd uw kinderen dan van de straat!!
Omdat het verdacht is.quote:
O dat moet toch wel, ongeacht mijn rolquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet stemmen, om vervolgens op allemaal onschuldige mensen te stemmen. Mensen mocht een van deze 2 worden verkozen.... houd uw kinderen dan van de straat!!
Mensen kunnen zien dat je toch graag wil en bereid bent om meer moeite te doenquote:
Niks... vandaar dat er op mij gestemd moet worden en niet op jouquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is er mis met op een onschuldige BM stemmen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Erik is ook wel een fanatieke hintzoeker!
Da's misschien ook wel een leuke voor BM
Dat zou wel eens een beetje kunnen kloppen. Alleen bij Bartjebart zat ik goed (al was dat dan weer niet omdat ik zoveel hints heb opgelost) maar toen ging ik meteen die dag erna doodquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat ie er steeds naast zat.
onderbouw dat eens!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat het verdacht is.
Ga je me nu vermoorden vannacht?
Nou, dat eerste en dat laatste vond ik dus ook. Je was super fanatiek de vorige ronde, en ik gun 't je gewoon.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een leuke voor alles
!
Overigens vraag ik me wel een klein beetje af of ik inderdaad wel geschikt zou zijn als BM, aangezien ik nog maar één rondje meedraai, maar aan de andere kant ben ik wel in mijn levende dagen altijd fanatiek geweest, en heb ik in tegenstelling tot de halve kandidatenlijst wél met het spel bemoeid en niet alleen mijn neus laten zien om te stemmen met de redenering "ik ga met de massa mee".
Ik onderbouw het d.m.v. jouw lynch waardoor je maffia blijkt, of ik vannacht monddood wordt gemaakt.quote:
Ja hoi, en ik wil even zelf besluiten of ik wel BM wil worden. Want ik vind wel dat er verantwoordelijkheid bij komt kijken. En dat miste ik de vorige ronde wel bij PS (die maffia bleek). En sowieso miste ik het bij veel op de genomineerdenlijst ook.quote:
Ik ben net nieuw hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik onderbouw het d.m.v. jouw lynch waardoor je maffia blijkt, of ik vannacht monddood wordt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |