alsof ik op een ohohmongool ga stemmenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal trouwens ook ervoor zorgen dat er elke avond een hippe kekke musical opgevoerd word!, en we gaan een songfestival-avond organiseren!
Ja man, moeten ze maar niet zo snel zijn. Dat tripack het wel opzoekt, wil niet zeggen dat ik het ook moet doen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat potdomme 2 posts boven je
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef tripack het volgende:
Laat Lynda 1 nacht overleven![]()
Wendy (1) Nielsch
Ladi (3) Sheep, Tanin, 08gnoT
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (5) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack
Nielsch (1) Borisz
Trevland (1) Ladi
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (2) Peter, timmmmm
Heb ik ook al geprobeerdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaa, en ik hou van Will en Grace, helpt dat angel?
grote jongenquote:
Echt wel. Een BM die geen moeite wil doen? Nehquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja man, moeten ze maar niet zo snel zijn. Dat tripack het wel opzoekt, wil niet zeggen dat ik het ook moet doen.
Stiekem heb ik geen tijd, maar ik weet alweer hoe het gaat, je doet altijd mee in de verkiezingen, maar nu nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel. Een BM die geen moeite wil doen? Neh
Das heul geen eis, anders was ik altijd wel BMquote:
Politiek incorrecte woorden... ook niete cht BM-erig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem heb ik geen tijd, maar ik weet alweer hoe het gaat, je doet altijd mee in de verkiezingen, maar nu niet![]()
![]()
MAFIA!!!
die mongolen wil ik even voor zijn.
Jij bent SL, kut!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Das heul geen eis, anders was ik altijd wel BM
Ik gaf in het begin toch al aan dat ik meestal wacht tot het laatste moment met stemmen, omdat ik wil weten wat de anderen gestemd hebben? Deed ik vorige ronde ookquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Ladidadida het volgende:
Eigenlijk is Ang3l ook best verdacht bezig met niet stemmen
Ik stem ook op Hara, helder lichtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Politiek incorrecte woorden... ook niete cht BM-erig.
Maar je wil/kan het dus ook niete cht vanwege de tijd. No vote from me
Zeg... die Peter he... die gooit zijn stem op Hara... ongevraagd... want Hara wil niet... en zal dan ook niet worden want niemand stemt verder op d'r. Dus tis zo'n stem die weggegooid is... zo'n: Kijk mij lekker veilig stemmen zodat ze niet wetenw at ik ben.
MAFFIA HOERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat erom dat je een BM kiest die JIJ vertrouwtquote:
Ja brightlight, je mag ook niet op jezelf stemmenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem ook op Hara, helder licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |