quote:Minstens he...en dan 12 kinderenOp woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ja kom op zeg, het zal me aan me reet roesten wie wat waar doet en met wie wanneer en hoe...
Dat is echt zo'n dorp... ik ben wat dat betreft blij dat ik daar niet meer woon, anders was ik al 6 keer zwanger geweest, 8 keer getrouwd en 15 keer gescheiden
quote:waarvaan er 7 adhd hebben en 1 niet kan lezen en nog eens 1 een onbekende vader heeft en niet op LL en de andere kids lijktOp woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minstens he...en dan 12 kinderen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, het zal me aan me reet roesten wie wat waar doet en met wie wanneer en hoe...
Dat is echt zo'n dorp... ik ben wat dat betreft blij dat ik daar niet meer woon, anders was ik al 6 keer zwanger geweest, 8 keer getrouwd en 15 keer gescheiden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
Lenny met zn vriendje op zn favo plekjeIn een eierdoos
[ afbeelding ]
Hoe is het hier verder?
quote:Lief heOp woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik ken het. Dan komt mn moeder ook weer thuis met; ja, die en die zag jou en vond je zo volwassen!
Eh, ja mam. Ik ben inmiddels toch echt 25.![]()
Nouja. Is blijkbaar leuk in een dorp
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief he
Ik kom helemaal niet uit een roddelfamilie, soms vind ik het best leuk eigenlijk, dat geroddel
quote:HihihihihiOp woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
[ afbeelding ]
Hoe is het hier verder?
quote:Ja preciesOp woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minstens he...en dan 12 kinderen
quote:OhjaOp woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarvaan er 7 adhd hebben en 1 niet kan lezen en nog eens 1 een onbekende vader heeft en niet op LL en de andere kids lijkt
quote:Wat een droppieOp woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
[ afbeelding ]
Hoe is het hier verder?
quote:oh? dus kan hier ook over Muck en mij gaan?Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Andermans relaties is een bron van vermaak!Zegt mn pa altijd.
quote:jij kent beide vaders toch?Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja![]()
Och ik heb toch al 2 kinderen met 2 verschillende vaders, dus ergens zit er ook wel een kern van waarheid in
quote:Whaaaa! Cool!Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
[ afbeelding ]
Hoe is het hier verder?
quote:Ik zal mn familie inlichten dat ze meer moeten roddelenOp woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Andermans relaties is een bron van vermaak!Zegt mn pa altijd.
quote:Natuurlijk. Met Exen erbij wordt het per definitie interessanterOp woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh? dus kan hier ook over Muck en mij gaan?
quote:Per 1 novOp woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een droppie![]()
![]()
Hoe is het met jou? Ben je al met je nieuwe baan begonnen?
quote:Ja, vond ik ook, daar ligt ie dus echt heel vaak, meestal wel zonder knuffeltje erbij, dat had Ado gedaan
quote:Sure.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh? dus kan hier ook over Muck en mij gaan?
quote:Lol XDOp woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal mn familie inlichten dat ze meer moeten roddelen
Ik weet ook nooit ietsAls ik iets te horen krijg, is dat altijd als laatste en meestal weet ik dingen gewoon niet denk ik dan. Ik vraag ook niet gemakkelijk en kan zelf ook niets sappigs doorvertellen, dus is het minder interessant om tegen mij te roddelen. Denk ik dan
Ik ken wel 1 iemand over wie we altijd roddelen, maar dat is omdat het een ongelooflijk k*twijf is, iets anders kan ik er niet van maken, ze verdient het...
quote:I lost itOp woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee ik bedoel te zeggen dat ik daar niet op doelde
quote:Wat ga je eigenlijk doen?Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Per 1 novHeb er erg veel zin in
quote:GAAFOp woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Per 1 novHeb er erg veel zin in
quote:Procedures bekijken en evt nieuwe schrijven enzoOp woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen?
En gefeliciteerd!
quote:Ik heb geen idee of er over mij veel geluld wordt eigenlijkOp woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure.Noooo problemo
[..]
Lol XD
Oh, onze familie is echt erg. En ja, de appel.. met die boom enzo
Zolang er over je geluld wordt ben je belangrijk.
quote:Het is donker, het is 20.42 uur, je hebt gelijk. Het is avond.
quote:Bij wat voor bedrijf?Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Procedures bekijken en evt nieuwe schrijven enzoVeel praten met verschillende afdelingen en mensen zover krijgen dat ze doen wat ik wil ook
(en de baas natuurlijk
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |