quote:Wtan?Op woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Daar ging iets mis in de planning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nee je hebt me ook helemaal nog niet in je lijstOp woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ben ik op msn en alles wat ik zie geen LL
quote:een schandeOp woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee je hebt me ook helemaal nog niet in je lijst
en ik jou ook niet
quote:Familieroddels zijn erg belangrijkOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
ik zit zowel op msn (familieroddels bijhouden) en te fifa-en
quote:nou ja is wel handig als ik weet als bijv Bep en Sjaak gescheiden zijn. Stel ik spreek Bep en vraag naar Sjaak dan kan dat pijnlijk zijn enzulksOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Familieroddels zijn erg belangrijk
quote:wij hebben daar een tamtam voorOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
nou ja is wel handig als ik weet als bijv Bep en Sjaak gescheiden zijn. Stel ik spreek Bep en vraag naar Sjaak dan kan dat pijnlijk zijn enzulks
quote:PreciesOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja is wel handig als ik weet als bijv Bep en Sjaak gescheiden zijn. Stel ik spreek Bep en vraag naar Sjaak dan kan dat pijnlijk zijn enzulks
quote:ik ben geen familieOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
ik zit zowel op msn (familieroddels bijhouden) en te fifa-en
quote:vertel, meeste van mijn familie woont in jou buurt.Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben daar een tamtam voor
quote:niet dat ik weet idd
quote:huh, wat?Op woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vertel, meeste van mijn familie woont in jou buurt.
[..]
niet dat ik weet idd
quote:dat denk ik danOp woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef TJDoornbos het volgende:
nou ja kan zijn dat de tamtam van Wierden/Nijverdal/Rijssen (dichtbij zwollywood toch) niet zover reikt. Hoor het te vaak wat laat zeg maar.
quote:Yup, zo'n familie heb ik ookOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huh, wat?
nou, wij hebben iets in de familie...als voorbeeld....oma voelt zich niet zo lekker.
10 minuten later weet iedereen dat, en ook wanneer ze naar de dokter gaat, als ze al gaat, en vervolgens ook wat die er dan van zei als ze geweest is
quote:mijn familie heb ik niet op msnOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
quote:zoiets welOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben daar een tamtam voor
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn moeder is ook zo'n roddelmuts... dan kom ik bij haar en dan is het.. ooh ken je die nog van vroeger, die heeft nu een kind
en weet je die en die nog? die is gescheiden en woont nu in een kraakpand blablabla
Ja mamboeiend
quote:paar neefjes en nichtjes uit het verre oosten en 2 neefjes uit brabant en 1 uit RdamOp woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn familie heb ik niet op msn![]()
[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |