quote:oww, dus tochOp donderdag 21 oktober 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Kermit is van de muppets, maar is volgens mij ook wel eens in SesamstraatZijn niet beide dingen van Jim Henderson? Want hij heeft wel meer poppenseries gemaakt
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben geen muppetMijn ex daarentegen leek op Beaker als ie een gekke bek trok
[ afbeelding ]
quote:Ik was echt dol op dat soort dingen, ik weet serieus nog dingen van vroeger dusOp donderdag 21 oktober 2010 09:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oww, dus toch![]()
Ben blijkbaar al heel wat vergeten van de tijd dat mijn kinderen klein waren
quote:Jeetje, wat actiefOp donderdag 21 oktober 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wasmachine draait, aardappels geschild en bloemkool al in roosjes gehakt, boodschappies opgeruimd
Nu eerst koffie
quote:Yes she didOp donderdag 21 oktober 2010 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, dat wordt inderdaad zwaar vanavond
En OMG OMG OMG, no she didn't!
quote:Ik ben heel erg moeOp donderdag 21 oktober 2010 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje, wat actiefHoe voel je je vandaag?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond ga ik met mijn ouders mee om een laptop voor hun te kopen... voor het eerst dat ze zelf een computer kopen, dus ik vrees dat ik er een helpdeskfunctie bij ga krijgen.
Dan zou ik ze , bij een telefonische vraag om hulp, maar nier vragen "even achter de computer" te gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Das drukOp donderdag 21 oktober 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wasmachine draait, aardappels geschild en bloemkool al in roosjes gehakt, boodschappies opgeruimd
Nu eerst koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Is nu op...Op donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das druk, jij hebt zeker een koffie verdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is nu op...Stil maar meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Hier is al nieuwe koffie
Open deuren, onweerstaanbaar !
[..]
Is nu op...* Trevland bied zijn schouder aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stil maar meisje
![]()
Hier is al nieuwe koffie
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:55 schreef Trevland het volgende:
[quote]Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is nu op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
* Trevland bied zijn schouder aanquote:LiefOp donderdag 21 oktober 2010 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland bied zijn schouder aan![]()
Na 17:00 ben ik een week vrij... En het is vakantie dus hoef ik ook niet naar school
[..]
Is nu op...Knuff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan dan maar een beetje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Geniet er vanOp donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lief![]()
Na 17:00 ben ik een week vrij... En het is vakantie dus hoef ik ook niet naar school
quote:En nog anderhalve week dan is het HalloweenOp donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
En idd bijna vakantie vol met leuke dingen!![]()
quote:In WoW is het nu al HelloweenOp donderdag 21 oktober 2010 10:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En nog anderhalve week dan is het Halloween
quote:Nee dankje
quote:nee dat nieT. maar dat heeft LL net in de kast gezetOp donderdag 21 oktober 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dankjeTenzij er kaas of chocopasta op zit, dan wel
quote:* Marijkezwolle pakt de pot chocopasta uit LL haar kast en begint voor iedereen rijstwafels met chocopasta te smerenOp donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee dat nieT. maar dat heeft LL net in de kast gezet
quote:Ook al? Ik heb al een minimeet met Marijke en STOp donderdag 21 oktober 2010 10:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Toek vraagt LL koffie te komen drinken
quote:Ik heb geen chocopastaOp donderdag 21 oktober 2010 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle pakt de pot chocopasta uit LL haar kast en begint voor iedereen rijstwafels met chocopasta te smeren
quote:Sophietje en CoOp donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand anders heeft ook een puffin UI
Dus weer tijd voor wat anders
Suggesties anyone?
quote:Gewoon droog is een rijstwafel veel lekkerder.Op donderdag 21 oktober 2010 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
* Marijkezwolle pakt de pot chocopasta uit LL haar kast en begint voor iedereen rijstwafels met chocopasta te smeren
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand anders heeft ook een puffin UI
Dus weer tijd voor wat anders
Suggesties anyone?
quote:ik hou niet van kartonOp donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon droog is een rijstwafel veel lekkerder.
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook al? Ik heb al een minimeet met Marijke en ST![]()
[..]
Ik heb geen chocopasta![]()
quote:Daar is het dingetje te klein voor ben ik bang
quote:Vind ik niet, vind ze dan zelfs een beetje viesOp donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon droog is een rijstwafel veel lekkerder.
quote:Goedemorgen wokje
quote:LiebchenOp donderdag 21 oktober 2010 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
[..]
Morgen Liebchen
[..]
Succes!
quote:heey LL
quote:Ik wou je opvrolijken hoorOp donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook al? Ik heb al een minimeet met Marijke en ST![]()
quote:daarom zei ik ook: "kom anders ff koffie drinken"Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet eens bij je in de buurt
quote:ja hoor en daar?
quote:Nee
quote:heey marijkeOp donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeEn ik moet vanmiddag naar de DA met de bus!
![]()
![]()
En hoi Gier
quote:de drogist of de dierendoktor?Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoi Gier
quote:Ja wil ik wel maar kan nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daarom zei ik ook: "kom anders ff koffie drinken"
quote:Nog geen lenteOp donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoi Gier
quote:Dierendokter... Hilde krijgt d'r eerste inentingOp donderdag 21 oktober 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de drogist of de dierendoktor?
Nog geen lente![]()
* wel.o.k kruipt onder steen
quote:Kom, gaan we met z'n allen een winterslaap houdenOp donderdag 21 oktober 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog geen lente?
* MPG gaat weer terug in winterslaap.
quote:oew winterslaapOp donderdag 21 oktober 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDoe maar in een grot, is warmer dan onder een steen
[..]
Kom, gaan we met z'n allen een winterslaap houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |