quote:Ook al? Ik heb al een minimeet met Marijke en STOp donderdag 21 oktober 2010 10:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Toek vraagt LL koffie te komen drinken
quote:Ik heb geen chocopastaOp donderdag 21 oktober 2010 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle pakt de pot chocopasta uit LL haar kast en begint voor iedereen rijstwafels met chocopasta te smeren
quote:Sophietje en CoOp donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand anders heeft ook een puffin UI
Dus weer tijd voor wat anders
Suggesties anyone?
quote:Gewoon droog is een rijstwafel veel lekkerder.Op donderdag 21 oktober 2010 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
* Marijkezwolle pakt de pot chocopasta uit LL haar kast en begint voor iedereen rijstwafels met chocopasta te smeren
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand anders heeft ook een puffin UI
Dus weer tijd voor wat anders
Suggesties anyone?
quote:ik hou niet van kartonOp donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon droog is een rijstwafel veel lekkerder.
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook al? Ik heb al een minimeet met Marijke en ST![]()
[..]
Ik heb geen chocopasta![]()
quote:Daar is het dingetje te klein voor ben ik bang
quote:Vind ik niet, vind ze dan zelfs een beetje viesOp donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon droog is een rijstwafel veel lekkerder.
quote:Goedemorgen wokje
quote:LiebchenOp donderdag 21 oktober 2010 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
[..]
Morgen Liebchen
[..]
Succes!
quote:heey LL
quote:Ik wou je opvrolijken hoorOp donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook al? Ik heb al een minimeet met Marijke en ST![]()
quote:daarom zei ik ook: "kom anders ff koffie drinken"Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet eens bij je in de buurt
quote:ja hoor en daar?
quote:Nee
quote:heey marijkeOp donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeEn ik moet vanmiddag naar de DA met de bus!
![]()
![]()
En hoi Gier
quote:de drogist of de dierendoktor?Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoi Gier
quote:Ja wil ik wel maar kan nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daarom zei ik ook: "kom anders ff koffie drinken"
quote:Nog geen lenteOp donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoi Gier
quote:Dierendokter... Hilde krijgt d'r eerste inentingOp donderdag 21 oktober 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de drogist of de dierendoktor?
Nog geen lente![]()
* wel.o.k kruipt onder steen
quote:Kom, gaan we met z'n allen een winterslaap houdenOp donderdag 21 oktober 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog geen lente?
* MPG gaat weer terug in winterslaap.
quote:oew winterslaapOp donderdag 21 oktober 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDoe maar in een grot, is warmer dan onder een steen
[..]
Kom, gaan we met z'n allen een winterslaap houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |