quote:nee Ajax komt gewoon terug met 10 man, Feyenoord ooit ook tegen MarseilleOp zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een teringzooi. En dat ligt niet alleen aan die rode kaart.
quote:Ze gaan jullie al op doelsaldo voorbij als het zo doorgaatOp zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als vitesse wint staan we 16de..
quote:Of het aan de coach ligt betwijfel ik.Op zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Originele_Naam het volgende:
mario been moet de eer aan zichzelf houden
quote:Echt toppertje die Been. Waar slaat dit op zeg, om hem nu nog in te brengen. Is 'ie wel goed wijs
quote:nee, het is over. Investeerders zullen er niet komen.Op zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef Halcon het volgende:
Vermoedelijk zal er binnenkort wel 'n (gok)Chinees in Feyenoord gaan investeren....
quote:Altijd beter dan dit aanzien, hoewel ik in principe een hekel heb aan die rijke investeerclubs.Op zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef Halcon het volgende:
Vermoedelijk zal er binnenkort wel 'n (gok)Chinees in Feyenoord gaan investeren....
quote:ja vond ik ook, die Rotterdamse mentaliteit is tegenwoordig een kutmentaliteitOp zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of het aan de coach ligt betwijfel ik.
Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het een grote fout was dat Gertjan Verbeek de laan uit werd gestuurd, dat was tenminste een coach die het team aanpakte.
quote:Leon VlemmingsOp zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of het aan de coach ligt betwijfel ik.
Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het een grote fout was dat Gertjan Verbeek de laan uit werd gestuurd, dat was tenminste een coach die het team aanpakte.
quote:ik zeg het, Feyenoord moet gewoon gokken op verlies, 100.000 euro x 1,30 haden ze 30000 euro verdiend op UnibetOp zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Altijd beter dan dit aanzien, hoewel ik in principe een hekel heb aan die rijke investeerclubs.
quote:Tsja en Verbeek lacht intussen in z'n vuistje gezien hoe hij het vorig seizoen gedaan heeft met Heracles, waarschijnlijk met een spelersploeg die er wél tegenaan wilde.Op zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja vond ik ook, die Rotterdamse mentaliteit is tegenwoordig een kutmentaliteit
vraag me af hoe mensen in hun omgeving regeren op die spelers
quote:Aan zo'n gokchinees heb je nie veel. Zie Lierse, zie Geel, zie La Louviere...Op zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Altijd beter dan dit aanzien, hoewel ik in principe een hekel heb aan die rijke investeerclubs.
quote:Je kijkt er nu naar...Op zondag 24 oktober 2010 15:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is eigenlijk onze grootste nederlaag ooit?
quote:En dat gaat werken omdat?Op zondag 24 oktober 2010 15:56 schreef Ritmo het volgende:
Been opstappen godverdommeals je Feyenoorder bent vertrek je godverdomme nu!
quote:gewoon tijens de wedstrijd nog ontslaan !!Op zondag 24 oktober 2010 15:56 schreef Ritmo het volgende:
Been opstappen godverdommeals je Feyenoorder bent vertrek je godverdomme nu!
quote:8-2 tegen 020.Op zondag 24 oktober 2010 15:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je kijkt er nu naar...
8-2 tegen Ajax hoorde ik ergens. Tot nu toe...
quote:Gewoon Verbeek weer terughalen, en dan mag de spelersploeg al buigend nederig hun excuses gaan aanbieden aan hem.Op zondag 24 oktober 2010 15:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Leon Vlemmings een betere trainer is.
quote:niet aan hem, aan ons, de supporter.Op zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gewoon Verbeek weer terughalen, en dan mag de spelersploeg al buigend nederig hun excuses gaan aanbieden aan hem.
quote:Verbeek, alsjeblieft nietOp zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gewoon Verbeek weer terughalen, en dan mag de spelersploeg al buigend nederig hun excuses gaan aanbieden aan hem.
quote:gaan ze in ieder geval weer lopenOp zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
quote:Dat bedoel ik. Verbeek is een goede trainer maar de spelersploeg daarentegenOp zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
gaan ze in ieder geval weer lopen
Verbeek kreeg Wijnaldum, Fer en Biseswar wel aan het voetballen en zijn tegenstanders zijn zelf ook weg
quote:Daar dacht ik net ook aan. Misschien dat dit daar nog een positief effct op heeft, dat de geldschieters liever gisteren dan vandaag de club helpen.Op zondag 24 oktober 2010 16:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit moet de havenbaronnen toch in de ziel raken. Hoe lang willen ze nog wachten voordat ze de portemonnee trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |