quote:Ik kan het nog begrijpen ook, de zoveelste pot waar je echt niets hebt in te brengen.Op zondag 24 oktober 2010 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik doe het eigenlijk nooit, maar ik heb het nu gewoon uitgezet. Kan het niet meer aanzien....
Maar woensdag zit ik er gewoon weer
quote:Ik zit godverdomme elke minuut op teletekst te kijken of Willem II wel achterstaat. Hoe erg kan het zijnOp zondag 24 oktober 2010 15:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik kan het nog begrijpen ook, de zoveelste pot waar je echt niets hebt in te brengen.
Nog even en ik kanker niet eens meer bij een tegengoal.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
Nou, ik heb mijn kaartje voor Telstar uit voor volgend seizoen al geboekt.
quote:Als vitesse wint staan we 16de..Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het ook weer niet zó ver komt.
(hoewel als het zo door blijft gaan...)
quote:Die moeten toch tegen Utrecht dus dat verwacht ik niet.Op zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als vitesse wint staan we 16de..
quote:hoe meer Feyenoord verliest, hoe eerder er ingegrepen wordtOp zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het ook weer niet zó ver komt.
(hoewel als het zo door blijft gaan...)
quote:Met wat dan ? Het geld is op hoorOp zondag 24 oktober 2010 15:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
hoe meer Feyenoord verliest, hoe eerder er ingegrepen wordt
quote:Hij verwacht dat er nog investeerders zijn die in dit rommeltje willen ingrijpen. Nieuwe stadion kunnen we wel geven aan Excelsior, die kunnen tenminste voetballen.
quote:RitmoOp zondag 24 oktober 2010 15:47 schreef Ritmo het volgende:
5-0 en iedereen hier vindt het prima.![]()
Feyenoord
quote:Ik zie het al helemaal voor me, stadion van 80.000 man voor een eerste divisie clubjeOp zondag 24 oktober 2010 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij verwacht dat er nog investeerders zijn die in dit rommeltje willen ingrijpen. Nieuwe stadion kunnen we wel geven aan Excelsior, die kunnen tenminste voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |