vanaf 4:30 en op 6:00 weer verderquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft is gejat van Agent Smith.
Ja we weten idd nog maar heel weinig, zelf van de oceanen hier op aarde zelf, vele diersoorten zijn nog niet eens ontdekt, gewoonweg omdat het te diep/te groot is op sommige plekken en de mens daar niet komen kan.quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef Parabolismic het volgende:
I feel really small....
maar het is wel bijzonder interessant hoe weinig we eigenlijk nog weten
Ik blow echt amper, nee dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
Ben je na die 186 dagen al gestopt met blowen?
Je hoeft het niet meer bijzonder te maken dan het al is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En dan gaat het alleen nog over de schaal van het universum..
Vergeleken met de sauriërs stellen we ook al niks voor. De menselijke beschaving is zo'n 10.000 jaar geleden begonnen.. De grote reptielen hebben hier 365 mln jaar lang de dienst uitgemaakt.
Tot dusver een veel succesvollere levensvorm. Eigenlijk moet de menselijke beschaving nog beginnen, als deze al op wat langere termijn levensvatbaar blijkt te zijn.
En zo is dat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Je maakt je zelf echt krankzinnig als je blijft door denken hierover.
Leg het naast je neer, we zullen het toch niet kunnen bevatten.Nee, ook niet na een jonko in je mik.
Onderdeel zijn van is het nog niet, het is een theorie over het universum die zover gaat. Zoals er talloze theorieën zijn over hoe het heelal nu in elkaar zit. Is het (on)eindig, heeft het een grens, welke vorm, etc...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja idd.. Voeg daar nog eens aan toe dat dit alleen nog maar het driedimensionale deel van het heelal is.. Dat een onderdeel schijnt te zijn van een nog veel onbevattelijker multidimensionale werkelijkheid.
Volgens Douglas Adams zou het heelal verdwijnen op het moment dat we het zouden begrijpen en vervangen worden door nog iets veel absurders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Onderdeel zijn van is het nog niet, het is een theorie over het universum die zover gaat. Zoals er talloze theorieën zijn over hoe het heelal nu in elkaar zit. Is het (on)eindig, heeft het een grens, welke vorm, etc...
Ik vind het vooral niet te bevatten. Soms probeer ik het en dan voel ik me uiteindelijk een stofje, zo klein. Het lukt me niet om me het heelal en oneindig voor te stellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:04 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Jeetje, ik voel me een beetje creeped out na dit topic!
Ik trachtte de oneindigheid te bevatten met alle mogelijke argumenten, maar het lijkt wel alsof mijn brein niet in staat is het te accepteren.
"Aan alles komt een einde."
Zeker een TVP.
Nog erger zou zijn als wij andere levensvormen bijvoorbeeld niet eens zouden kunnen waarnemen ( ook niet met microscoop ), neem een regenboog als voorbeeld die meer kleuren heeft dan wij met het ook kunnen zien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |