Fipo dan ook ff lekker suffiequote:
LOLquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehe te trage netnietninjaedit Hans
Ik kan verdomme niet bij de link door die stomme google adquote:
ROFLquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan verdomme niet bij de link door die stomme google ad
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL. Was de OP inmiddels al aan het zoeken, maar zie nu dat 'ie er staat
.
Neehoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
jij hebt ook werkelijk over alles wel iets te zeiken he
Zeg Hans dan moet je ook een lange broek en een trui aantrekken. Ik zag je wel lopen in je zomerse kledij door de stadquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Het is onwijs koud buiten. Niet leuk meer.
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus wel!
Zit jij altijd links of rechts?
[ afbeelding ]
Shit! ben gespotquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg Hans dan moet je ook een lange broek en een trui aantrekken. Ik zag je wel lopen in je zomerse kledij door de stad
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus wel!
Zit jij altijd links of rechts?
[ afbeelding ]
* stopt met inpakken*quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit! ben gespot. Dacht dat het wel goed genoeg zou zijn voor een korte broek, maar helaas.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, nu gaat ie ineens jubelen , die lekkere ouwe moppermuppet van ons
Maar ik breng het toch heel positiefquote:
Nou.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik breng het toch heel positief![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* stopt met inpakken*
Dan blijf ik gewoon hiero wonen, de lucht wordt hier almaar blauwer nu
Dat doe jij me echt niet na hoorquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de geïnteresseerden: prachtig concert van Jónsi online te beleven @ http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=130567101
Dit?quote:
Fuck Youquote:
Schandalig eigenlijk, machtigste vrouw zijn omdat je in de juiste familie bent geboren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:48 schreef borisz het volgende:
In de categorie hoe verzin je het.
http://www.nu.nl/algemeen(...)der-standvastig.html
De naam van de onderzoekerDie heeft zelf vast ook een lattenrelatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
hehehquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:03 schreef alors het volgende:
Volgens mij zit er familie van Mustafa Marghadi bij het NOS journaalAicha Marghadi doet vandaag de sport.
quote:Kabinetsleden, geboren in het buitenland:
1.Uri Rosenthal (Zwitserland)
2.Marlies Veldhuijzen van Zanten-Hyllner (Zweden)
3.Gerd Leers (Limburg)
Dame van AT5. Goede keuzequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:03 schreef alors het volgende:
Volgens mij zit er familie van Mustafa Marghadi bij het NOS journaalAicha Marghadi doet vandaag de sport.
oepsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
http://www.trouw.nl/nieuw(...)t_toch_wel_uit_.html
quote:
Is mijn uitzicht vanaf de galerijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat jouw uitzicht?
We zitten echt best bij elkaar in de buurt nu he![]()
Ik zal ook es zo een foto maken zo
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Je woont psies tussen mijn werk en mijn wonen in
quote:
Nou, ik zat nog geen half uur voordat Roel die foto postte op een bankje in de zon voor een winkel in de stad hier, met een vriendinquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
niet zo'n kwaliteitsfoto, maar het geeft een impressie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan de ene kant weer blauw maar aan de andere kant ( richting station ) toch wel pikzwart hoorquote:
Hier nu ook weerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef alors het volgende:
Hier wordt het nu ook weer wat bewolkter, maar geen zwarte luchten hoor...
Heel erg fijn inderdaadquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, een Frans chansonnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Mooie plaat.
Mart moet lekker met pensioen gaan. Kan ie lekker thuis op de bank commentaar geven op de Tour.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk hierbij meteen aan de avondetappe, met Mart.
QFT!quote:
Kut, verkeerde account.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer stopt dat geneuzel met dat shownieuws eens?
Ik dacht dat hij gestopt was met Twitter ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/youpvanthek
Youp gaat lekker los op T-Mobile![]()
.
Nope, tijdje geleden weer begonnenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gestopt was met Twitter ?
Ok.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, tijdje geleden weer begonnen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar inmiddels is het alweer donkerder
Ik meen nog voor Serious Request. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:07 schreef Waalwijker het volgende:
Wanneer is eigenlijk de bedoeling om de nieuwe 3FM studio in gebruik te nemen?
En nu is het hier weer strakblauw en zonnigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar inmiddels is het alweer donkerder
Serious Request kunnen ze gebruiken om over te gaan naar de nieuwe studio, lijkt me.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik meen nog voor Serious Request. Maar ik weet het niet zeker.
Humpf?quote:
quote:Hij. Gaat. Door. Midduuuhhh! Woensdag hakkuhdag in RabRadio! de Roel mist COS editie.
Charly Lownoise & Mental Theo - Next 2 me
Nakatomi - Free
Scooter - Back in the UK
Ja ik maak me ook een bietje zorgenquote:
Liefquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik maak me ook een bietje zorgen![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:
quote:
Succesquote:
quote:
Snap em niet.....quote:
Beetje fout maar wel een lekkere plaatquote:
Hier nu ook ineens.quote:
Wat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
Is dat pino? Die dat naar oma krijst?
quote:
Jawel, maar geen hagelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier regent 't nu ook. Zit nu wat dichter bij je
.
Ooooooooooooooooh Oooooooooooooooooh!quote:
Succes he, en niet zo zeuren tijdens je gesprek straks hequote:
Qft!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben geen U2 fan, maar deze is heerlijk.
Het lijkt toch H.P. Baxxter te gaan worden.quote:Hij. Gaat. Door. Midduuuhhh! Woensdag hakkuhdag in RabRadio!
Charly Lownoise & Mental Theo - Next 2 me 32%
Nakatomi - Free 30%
Scooter - Back in the UK 38%
Minder... !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het lijkt toch H.P. Baxxter te gaan worden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier nu weer de zon. Om gek van te worden!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef alors het volgende:
omg die kerel ook met zijn stemnou jonge 2 jaar aan de top, poeh hey, wees er maar trots op
!!!
Die gast trekt nog gewoon volle stadions, en is best wel een grootheid in bepaalde landen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef alors het volgende:
omg die kerel ook met zijn stemnou jonge 2 jaar aan de top, poeh hey, wees er maar trots op
!!!
DIe gozer zei het ook in het nummer hoor, dat deed Paul net na.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was Rabbering jongens. Goede imitatie
.
Ik weet het ja, maar hoe hij het brengtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gast trekt nog gewoon volle stadions, en is best wel een grootheid in bepaalde landen.
Ja ok, dat zijn de lyrics ja. Schitterendquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:39 schreef alors het volgende:
[..]
DIe gozer zei het ook in het nummer hoor, dat deed Paul net na.
[..]
Ik weet het ja, maar hoe hij het brengt
Doe mijn best !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef ScottTracy het volgende:
Pff, als deze gast de 5 dagen volmaakt is mijn prestatie ineens ook niks meer waard. Hup Hans.
Gaat goedquote:
Jeetje ja!quote:
Valt me toch wat tegen jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:52 schreef michielveenstra het volgende:Er zo lang om heen draaien dat @tleemhuis echt denkt dat hij heeft aangeboden om thee te halen. Prima.
quote:Coen zei ook gewoon aan de telefoon dat hij het nergens op vond slaan wat hij allemaal liep te verkondigen, maar Prem hoort niet wat andere zeggen.Op woensdag 20 oktober 2010 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat ontzettend laf en kleinzerig om nog wat na te mompelen als hij al opgehangen heeft. Flinke kerels.
quote:Wat een held inderdaad, paar minuten grote praatjes, dan de feiten onder je neus krijgen en dan al je woorden terugnemen.
quote:Ik dacht altijd dat jouw poppetje aan het snowboarden was, maar nu ik goed kijk doetie op een koord staan ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 16:42 schreef alors het volgende:
Ik voel een Karnemelk legende aankomen...
quote:Nee hij valt van het dak.Op woensdag 20 oktober 2010 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jouw poppetje aan het snowboarden was, maar nu ik goed kijk doetie op een koord staan ofzo
quote:Klopt het dat je mod wil wordenOp woensdag 20 oktober 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dat topic in ONZ staat
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, eigenlijk wel, maar dan zou het alleen maar zijn om achter de schermen te kunnen en notes te lezen enzo
quote:Ohja ik dacht ook altijd snowboarden
quote:Dat kon ik wel doen, maar dat had je niet gezienOp woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, maar geen hagel![]()
Kun je zwaaien?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega schreeuwt het net uit hiernaast : draaaaai een plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
quote:WheheOp woensdag 20 oktober 2010 18:22 schreef Paul het volgende:
Wat is dit voor kutbreezer nummer met die Duffy? Draai dat lekker voor de 12 jarige op 538![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:37 schreef Paul het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer. <br /><br /><i><small>(db:query:1065)</small></i>WAT LACH JIJ JONG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |