quote:Ja, is sinds vorig jaar. Deze maand zijn er bij ons ineens 5 van dat soort mensen aangenomen, verschrikkelijk.
quote:Bij ons zitten er sinds kort ook van die pipo's, wordt nog leuk met kerst.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:18 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, is sinds vorig jaar. Deze maand zijn er bij ons ineens 5 van dat soort mensen aangenomen, verschrikkelijk.
Ze snappen er niks van en zijn traag en de rest kan 6 uur per dag buitenlopen..
En er is nog wel verschil anna, al is het soms een beetje onderhandelen.
quote:Klopt, er staat ook ineens een nieuwe functie op de TNT vacaturesite: "postmedewerker voorbereiden bezorging". Dat zal de toekomst wel worden: dit soort mensen binnen en dan de postbezorgers buiten. En misschien nog een paar ouderwetse bestellers voort buitengebieden (voor zover dat niet wordt uitbesteed).Op zaterdag 23 oktober 2010 10:18 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, is sinds vorig jaar. Deze maand zijn er bij ons ineens 5 van dat soort mensen aangenomen, verschrikkelijk.
Ze snappen er niks van en zijn traag en de rest kan 6 uur per dag buitenlopen..
En er is nog wel verschil anna, al is het soms een beetje onderhandelen.
quote:Ja, fijn he..Op zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons zitten er sinds kort ook van die pipo's, wordt nog leuk met kerst.
quote:Er komt niks naar ons toe voor zover ik weet, De 2564 moest van de Wingerd al naar ons toe omdat de Fahrenheit vol zat en bij ons is daardoor nu geen milimeter ruimte meer over. Wel vreemd dat de Wldorp dicht gaat, een half jaar geleden was er juist sprake van dat de Badhuis juist naar de Waldorp zou gaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:17 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, fijn he..
Al gehoord dat de Waldorp dichtgaat? Bij ons gaat er een wijk naar Scheveningen en dan komt de Waldorp naar ons toe, maar weet niet of alle wijken komen. Misschien dat er ook wat naar jullie gaat?
quote:Ja, en de 66 is toen naar scheveningen gegaan en de 65 naar de fahrenheit, maar de 65 gaat nu weer naar scheveningen. Maar de waldorp heeft toch best veel wijken? Bij ons is het stukken kleiner als bij jullie, dus vraag me echt af waar ze iedereen willen proppen..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef TokenW het volgende:
[..]
Er komt niks naar ons toe voor zover ik weet, De 2564 moest van de Wingerd al naar ons toe omdat de Fahrenheit vol zat en bij ons is daardoor nu geen milimeter ruimte meer over. Wel vreemd dat de Wldorp dicht gaat, een half jaar geleden was er juist sprake van dat de Badhuis juist naar de Waldorp zou gaan.
quote:Dat t topic motiverend is is zeker een grapje?Op zondag 24 oktober 2010 15:30 schreef Ataraxy het volgende:
Zit eraan te denken om ook een tijd als postbode te gaan werken, nog tips?
Topic is erg motiverend.
quote:Haha hier was van de week ook een C-Max huurauto waarmee buslichtingen werden gedaanOp zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb gister mijn boerderijenroute in zo'n auto besteld:
[ afbeelding ]
De bakken met post in de kofferbak en op de achterbank.Wel vreemd om met zo'n auto de post te doen, maar hij reed wel lekker.
Ze konden blijkbaar geen betere huurauto vinden denk ik.
quote:Nou dan tref je het nog, ik moest van de week in deze auto buslichting doen:Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb gister mijn boerderijenroute in zo'n auto besteld:
[ afbeelding ]
De bakken met post in de kofferbak en op de achterbank.Wel vreemd om met zo'n auto de post te doen, maar hij reed wel lekker.
Ze konden blijkbaar geen betere huurauto vinden denk ik.
quote:Was inderdaad sarcastisch.Op zondag 24 oktober 2010 15:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat t topic motiverend is is zeker een grapje?
Een goeie fiets is wel handig.
quote:Ligt eraan wanneer je beschikbaar bent...als je echt fulltime beschikbaar bent kan je postbode worden, theoretisch gezien. Maar volgens mij nemen ze niemand meer aan als postbode. Als je zaterdag beschikbaar bent zou ik voor de functie zaterdagbesteller gaan. Dan verdien je het loon dat in de OP staat (dat ding geldt ook voor postbode). Als postbezorger verdien je geen hol in ieder geval.Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Was inderdaad sarcastisch.
Goede fiets moet wel lukken, verder hoop ik dat het dan post ophalen is in een depot of whatever en dan m'n ronde doen en klaar.Maar zo mooi lijkt 't niet te lopen gezien de ervaringen hier.
Niet al te laag salaris zou ook wel mooi zijn.
quote:Ik heb de grote stap maar eens genomen me aan te melden op de site, na het invullen van gegevens en wensen kwamen er beschikbare vacatures, waar 3 keuze mogelijkheden. Een met meerdere wijken beschikbaar, een losse wijk en een dorp in de buurt.Op zondag 24 oktober 2010 16:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je beschikbaar bent...als je echt fulltime beschikbaar bent kan je postbode worden, theoretisch gezien. Maar volgens mij nemen ze niemand meer aan als postbode. Als je zaterdag beschikbaar bent zou ik voor de functie zaterdagbesteller gaan. Dan verdien je het loon dat in de OP staat (dat ding geldt ook voor postbode). Als postbezorger verdien je geen hol in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |