abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87837837
Sorteerder door de week+ zaterdagwerker valt te combineren?
pi_87837940
Hm ik vraag me nu ook af he, ik kreeg destijds te horen dat er iets fout was gegaan met mijn oude gegevens en contract enzo, en dat ik met spoed naar kantoor moest komen. Toen moest ik dus de formulieren invullen alsof ik een nieuwe medewerker was, en nu heb ik een compleet nieuw contract ipv verlenging. Zou dit met opzet gedaan zijn? Heeft dit verder nadelen voor mij? :?
Het lijkt er voor mij iig op dat ze mij voorgelogen hebben (dat ze mijn gegevens niet meer hadden) om mij dat 3 uur contract te kunnen geven :N. Ik heb nu pas echt door dat ik dus daadwerkelijk een nieuw contract heb gehad, en dus een nieuwe werknemer ben geworden. Met nieuw personeelsnummer en alles }:|

En nog meer vage dingen, ze hebben nu 2 loonstrookjes gestuurd, 1 onder mijn oude contract, voor de hele maand oktober. En 1 onder het nieuwe, met loon van 2 weken. Dus nu heb ik 2 weken dubbel betaald gekregen :')

Mijn mail heb ik nog weinig op gehoord. Ook maar niks gezegd over vakbond verder :P. Ben benieuwd.. volgende week is die postbode+ op vakantie.

[ Bericht 19% gewijzigd door VixenFromHell op 22-10-2010 17:46:20 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_87839562
Heb als student zijnde gesolliciteerd naar postsorteerder, is toch wel to combineren met school hoop ik? :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:08:10 #104
202647 Denzo
Gamedesignert
pi_87841040
Hmm, wat raar, het klopt nu wel. Gisteren in de NotaBox dus die extra uren ontvangen op het oude loon, en vandaag nog een nota ontvangen voor het 'gewone salaris' en 1 extra uur wél op het nieuwe uurloon, waardoor als je het bij elkaar optelt het wel ongeveer klopt in verhouding met de uren die ik werk.

Zijn ook beide uitbetaald. Wel raar dus, maar het klopt nu. Wel raar dat ik de ene nota alleen in de NotaBox krijg en de andere alleen in de post.
pi_87858093
Zo, het is misschien een beetje vroeg maar ik verheug me alweer op de KNJ periode. :P Iemand trouwens enig idee of de chauffeurs van collectie ook aan de eventuele staking mee gaan doen?
Tok.
pi_87860570
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wtf? Echt nog nooit van gehoord :D
Ja, is sinds vorig jaar. Deze maand zijn er bij ons ineens 5 van dat soort mensen aangenomen, verschrikkelijk.
Ze snappen er niks van en zijn traag en de rest kan 6 uur per dag buitenlopen..

En er is nog wel verschil anna, al is het soms een beetje onderhandelen.
pi_87867230
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:18 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ja, is sinds vorig jaar. Deze maand zijn er bij ons ineens 5 van dat soort mensen aangenomen, verschrikkelijk.

Bij ons zitten er sinds kort ook van die pipo's, wordt nog leuk met kerst.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:44:14 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87867939
Was een snelle dag vandaag. Was overal een stuk sneller doorheen dan anders.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87868110
Zegt me echt niks, die "sorteerders". Maar als ik het zo lees zijn het nogal 'kneuzige' gevallen over het algemeen en verdienen ze op het niveau van postbezorger?
pi_87869380
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:18 schreef Troeta het volgende:

[..]

Klopt, er staat ook ineens een nieuwe functie op de TNT vacaturesite: "postmedewerker voorbereiden bezorging". Dat zal de toekomst wel worden: dit soort mensen binnen en dan de postbezorgers buiten. En misschien nog een paar ouderwetse bestellers voort buitengebieden (voor zover dat niet wordt uitbesteed).

Maar wazige types die voorbereiders, inderdaad. Nu zit er bij ons ineens een of ander broodmager lijkbleek meissie met vettig haar, die ieder half uur wegloopt om te roken. Geen idee uit welk Oosteuropees weeshuis die gehaald is, maar als dit de toekomst is, ziet het er niet gezond uit (letterlijk en figuurlijk).

Maar met zulk weer als vandaag is het natuurlijk wel fijn, alleen binnendienst. Ik mocht weer lekker op de brommert door de poldert, in de ijsregen. :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_87870218
Oh oh wat was het vandaag zwaar voor mij om post te lopen. Gisteren teruggekomen van een excursie (lees: feestweek) in Berlijn en lag om 20:00 uur al doodop in bed :') M'n voeten zijn echt compleet versleten (blaren ónder mn voeten, wtf) en dan moest ik nog even twee grote wijken lopen.
Gelukkig was het heerlijk weer :')
Ja niet dus.
pi_87872817
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef TokenW het volgende:

[..]

Bij ons zitten er sinds kort ook van die pipo's, wordt nog leuk met kerst.
Ja, fijn he..

Al gehoord dat de Waldorp dichtgaat? Bij ons gaat er een wijk naar Scheveningen en dan komt de Waldorp naar ons toe, maar weet niet of alle wijken komen. Misschien dat er ook wat naar jullie gaat?
pi_87875172
rustig dagje ... 12.30 klaar ^O^
pi_87876011
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:17 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ja, fijn he..

Al gehoord dat de Waldorp dichtgaat? Bij ons gaat er een wijk naar Scheveningen en dan komt de Waldorp naar ons toe, maar weet niet of alle wijken komen. Misschien dat er ook wat naar jullie gaat?
Er komt niks naar ons toe voor zover ik weet, De 2564 moest van de Wingerd al naar ons toe omdat de Fahrenheit vol zat en bij ons is daardoor nu geen milimeter ruimte meer over. Wel vreemd dat de Wldorp dicht gaat, een half jaar geleden was er juist sprake van dat de Badhuis juist naar de Waldorp zou gaan.
pi_87878399
ughh wat een dag. De DELA had een of andere mailing. Verder was er helemaal geen post eigenlijk, maar ja... had toch nog 2 behoorlijk volle tassen en het regende de hele tijd. Ik was nat tot op mijn ondergoed, mijn jas is niet echt waterdicht blijkbaar :+ (en mijn schoenen ook niet :'( ). Echt balen dus vandaag. Ik was een half uur eerder begonnen maar de post was weer te laat zodat ik eigenlijk een half uur iemand anders werk heb gedaan (wijken ingooien)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87881468
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef TokenW het volgende:

[..]

Er komt niks naar ons toe voor zover ik weet, De 2564 moest van de Wingerd al naar ons toe omdat de Fahrenheit vol zat en bij ons is daardoor nu geen milimeter ruimte meer over. Wel vreemd dat de Wldorp dicht gaat, een half jaar geleden was er juist sprake van dat de Badhuis juist naar de Waldorp zou gaan.
Ja, en de 66 is toen naar scheveningen gegaan en de 65 naar de fahrenheit, maar de 65 gaat nu weer naar scheveningen. Maar de waldorp heeft toch best veel wijken? Bij ons is het stukken kleiner als bij jullie, dus vraag me echt af waar ze iedereen willen proppen..
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:50:55 #117
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_87897103
Ik heb gister mijn boerderijenroute in zo'n auto besteld :') :

De bakken met post in de kofferbak en op de achterbank. :P Wel vreemd om met zo'n auto de post te doen, maar hij reed wel lekker. :P Ze konden blijkbaar geen betere huurauto vinden denk ik. _O-
Nothing is what it seems
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:30:52 #118
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_87898404
Zit eraan te denken om ook een tijd als postbode te gaan werken, nog tips? :')
Topic is erg motiverend. :P
pi_87898620
quote:
6.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:30 schreef Ataraxy het volgende:
Zit eraan te denken om ook een tijd als postbode te gaan werken, nog tips? :')
Topic is erg motiverend. :P
Dat t topic motiverend is is zeker een grapje? :P
Een goeie fiets is wel handig.
pi_87899221
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Viper86 het volgende:

[ afbeelding ]

De bakken met post in de kofferbak en op de achterbank. :P Wel vreemd om met zo'n auto de post te doen, maar hij reed wel lekker. :P Ze konden blijkbaar geen betere huurauto vinden denk ik. _O-
Haha hier was van de week ook een C-Max huurauto waarmee buslichtingen werden gedaan :')
pi_87899473
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Viper86 het volgende:

[ afbeelding ]

Nou dan tref je het nog, ik moest van de week in deze auto buslichting doen:

Was echt kut, amper ruimte om die bakken neer te zetten :(
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 oktober 2010 @ 16:03:02 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87899677
Ach, ze wilden mij enkele weken geleden dit showmodelletje al meegeven, maar ik heb toch maar vriendelijk bedankt omdat er geen richtingaanwijzers op zitten

090112_122036_FerrariF60(1).jpg
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:06:26 #123
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_87899836
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:38 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dat t topic motiverend is is zeker een grapje? :P
Een goeie fiets is wel handig.
Was inderdaad sarcastisch. :P
Goede fiets moet wel lukken, verder hoop ik dat het dan post ophalen is in een depot of whatever en dan m'n ronde doen en klaar. :Y) Maar zo mooi lijkt 't niet te lopen gezien de ervaringen hier.
Niet al te laag salaris zou ook wel mooi zijn.
pi_87900163
quote:
10.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Was inderdaad sarcastisch. :P
Goede fiets moet wel lukken, verder hoop ik dat het dan post ophalen is in een depot of whatever en dan m'n ronde doen en klaar. :Y) Maar zo mooi lijkt 't niet te lopen gezien de ervaringen hier.
Niet al te laag salaris zou ook wel mooi zijn.
Ligt eraan wanneer je beschikbaar bent...als je echt fulltime beschikbaar bent kan je postbode worden, theoretisch gezien. Maar volgens mij nemen ze niemand meer aan als postbode. Als je zaterdag beschikbaar bent zou ik voor de functie zaterdagbesteller gaan. Dan verdien je het loon dat in de OP staat (dat ding geldt ook voor postbode). Als postbezorger verdien je geen hol in ieder geval.
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:31:26 #125
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_87901276
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:11 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ligt eraan wanneer je beschikbaar bent...als je echt fulltime beschikbaar bent kan je postbode worden, theoretisch gezien. Maar volgens mij nemen ze niemand meer aan als postbode. Als je zaterdag beschikbaar bent zou ik voor de functie zaterdagbesteller gaan. Dan verdien je het loon dat in de OP staat (dat ding geldt ook voor postbode). Als postbezorger verdien je geen hol in ieder geval.
Ik heb de grote stap maar eens genomen me aan te melden op de site, na het invullen van gegevens en wensen kwamen er beschikbare vacatures, waar 3 keuze mogelijkheden. Een met meerdere wijken beschikbaar, een losse wijk en een dorp in de buurt.
Dan zullen ze toch wel aannemen, neem ik aan? :P

Wat is nou het verschil tussen een postbode, postbezorger en postbesteller? :@
pi_87901889
quote:
6.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:31 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Ik heb de grote stap maar eens genomen me aan te melden op de site, na het invullen van gegevens en wensen kwamen er beschikbare vacatures, waar 3 keuze mogelijkheden. Een met meerdere wijken beschikbaar, een losse wijk en een dorp in de buurt.
Dan zullen ze toch wel aannemen, neem ik aan? :P

Wat is nou het verschil tussen een postbode, postbezorger en postbesteller? :@
Ja maar wat was de naam van de functie die erbij stond?
Een postbode is iemand die fulltime werkt en binnen sorteert en buiten post loopt. Verder mag deze aangetekenden rondbrengen.
Postbezorger mag alleen rondbrengen en verdient 40% minder dan een postbode als ik het goed heb.
Zaterdagbesteller is meestal een student of scholier die op zaterdag beschikbaar is. Mag sorteren, bezorgen en eventueel aangetekenden bezorgen. Als zaterdagbesteller kan je voor t zelfde loon eventueel ook doordeweeks werken als je beschikbaar bent en ze je nodig hebben.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:08:12 #127
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_87902759
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja maar wat was de naam van de functie die erbij stond?
Een postbode is iemand die fulltime werkt en binnen sorteert en buiten post loopt. Verder mag deze aangetekenden rondbrengen.
Postbezorger mag alleen rondbrengen en verdient 40% minder dan een postbode als ik het goed heb.
Zaterdagbesteller is meestal een student of scholier die op zaterdag beschikbaar is. Mag sorteren, bezorgen en eventueel aangetekenden bezorgen. Als zaterdagbesteller kan je voor t zelfde loon eventueel ook doordeweeks werken als je beschikbaar bent en ze je nodig hebben.
Er staat postbezorger. Er staat ook tijdelijke postmedewerker bij de opties, maar dat is dus de normale postbode fulltime neem ik aan. :P
Bij postbezorger hebben ze het over een salaris van 'rond de 8 euro per uur'.
pi_87902981
Hier nemen ze voor zover ik weet al heel lang alleen nog maar bezorgers aan. Loon hangt af van je leeftijd he, ik ben 23 en verdien iig 8,57 per uur.
pi_87906970
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:08 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Er staat postbezorger. Er staat ook tijdelijke postmedewerker bij de opties, maar dat is dus de normale postbode fulltime neem ik aan. :P
Bij postbezorger hebben ze het over een salaris van 'rond de 8 euro per uur'.
Het hang inderdaad af van leeftijd en hoe lang je er werkt. Mijn uurloon ligt zo'n rond de 6 nog wat... en dat is bruto. Als postbezorger verdien je dus inderdaad vrij weinig.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:05:45 #130
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87931408
Is er misschien iemand die een tip voor mij heeft?

Ik zou graag als postbezorger aan de slag willen, heb zojuist de sollicitatie online doorlopen.

Ik zit echter met het volgende probleem. Ik kamp al jaren met een angststoornis. Hierdoor is het voor mij onmogelijk om zelfstandig, face-to-face te solliciteren of om onder toezicht ingewerkt te worden, dat trek ik beiden niet. Telefonisch solliciteren zou bijv. wel prima kunnnen.

Wat ook zou kunnen is dat mijn vriendin meegaat met het sollicitatiegesprek en/of met het inwerken, alleen lijkt me dit niet echt gebruikelijk :')

Wat ik echter wel gewoon prima zou kunnen, is zelfstandig de post bezorgen. Dit zou ook tevens bijdragen aan mijn herstelproces, daarom wil ik deze baan zo graag!

Hoe gaat het solliciteren bij TNT in zijn werk? En het inwerken?
Zouden ze het accepteren als ik eerlijk mijn handicap uitleg en vraag of mijn vriendin bijv. meegaat?

De plek van bezorgen zou Breda worden.

Alvast bedankt.
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_87932189
Ben_op_Fok, iemand meenemen tijdens de sollicitatie is geen probleem hoor, en als je het van te voren even uitlegt al helemaal niet.
En als je word ingewerkt door een heel geduldig persoon, is het dan een probleem? Want ingewerkt moet je wel worden, post bezorgen is toch niet zo simpel als het lijkt en het belangrijkste is dat je een beetje de handigheid leer anders doe je er gewoon uren langer over en die tijd krijg je niet betaald.

Solliciteren is trouwens zo gebeurd, je komt binnen, je krijgt wat simpele vragen. Of je een fiets hebt en door de regen wilt lopen en er is een mogelijkheid om je stoornis uit te leggen.
En dan hoor je meteen of je bent aangenomen.
pi_87932358
idd je eigen niet druk maken over moeilijke vragen die ze stellen want dat gebeurt absoluut niet :-)
Tis puur heb je een goede fiets? wanneer ben je beschikbaar en stem je in met je loon :-)
No big deal ;-) noem het eerder een kennismakingsgesprek met je teamcoach :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:39:37 #133
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87932508
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:29 schreef Troeta het volgende:
Ben_op_Fok, iemand meenemen tijdens de sollicitatie is geen probleem hoor, en als je het van te voren even uitlegt al helemaal niet.
En als je word ingewerkt door een heel geduldig persoon, is het dan een probleem? Want ingewerkt moet je wel worden, post bezorgen is toch niet zo simpel als het lijkt en het belangrijkste is dat je een beetje de handigheid leer anders doe je er gewoon uren langer over en die tijd krijg je niet betaald.

Solliciteren is trouwens zo gebeurd, je komt binnen, je krijgt wat simpele vragen. Of je een fiets hebt en door de regen wilt lopen en er is een mogelijkheid om je stoornis uit te leggen.
En dan hoor je meteen of je bent aangenomen.
Hoe gaat dat inwerken in zijn werk, gewoon op straat of ook op kantoor? Zou mijn vriendin dan ook meekunnen? Hoelang duurt het inwerken?
pi_87932683
Dat is gewoon op straat, degene die je inwerkt doet het 1 bundel voor, dan mag je een bundel alleen doen en geeft de ander je wat tips en daarna loop je dan allebei post weg. Ondertussen zal je nog wat meer tips krijgen en de weg word je uitgelegd enzo.
Als je het vraagt zal je vriendin vast wel mee mogen, ze mag alleen absoluut niet meehelpen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:47:22 #135
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87932720
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:35 schreef tntster het volgende:
idd je eigen niet druk maken over moeilijke vragen die ze stellen want dat gebeurt absoluut niet :-)
Tis puur heb je een goede fiets? wanneer ben je beschikbaar en stem je in met je loon :-)
No big deal ;-) noem het eerder een kennismakingsgesprek met je teamcoach :D
Hoeveel en op welke manier krijg je later nog met die teamcoach te maken?
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:48:36 #136
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87932755
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:46 schreef Troeta het volgende:
Dat is gewoon op straat, degene die je inwerkt doet het 1 bundel voor, dan mag je een bundel alleen doen en geeft de ander je wat tips en daarna loop je dan allebei post weg. Ondertussen zal je nog wat meer tips krijgen en de weg word je uitgelegd enzo.
Als je het vraagt zal je vriendin vast wel mee mogen, ze mag alleen absoluut niet meehelpen.
Is degene die je inwerkt ook gewoon een bezorger? Hoelang neemt het inwerken in beslag?

Sorry voor de vele onnozele vragen :@
pi_87934089
Volgens mijn is er overal een personeelstekort, zeker qua postbezorgers. Ze nemen zelfs mensen aan die niet weten wat even/oneven is :').
Inwerken ligt ook vaak aan de postbezorger zelf en hoeveel personeel er beschikbaar is. Soms wordt iemand een hele week lang ingewerkt, soms 1 of 2 dagen. De persoon die je inwerkt ligt aan de planning, kan van alles zijn, postbezorger, postbode, zaterdagwerker of postbode+

[ Bericht 13% gewijzigd door carboni op 25-10-2010 13:41:47 ]
pi_87934523
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef Ben_op_FOK het volgende:

[..]

Hoeveel en op welke manier krijg je later nog met die teamcoach te maken?
Als er klachten zijn uit jouw wijk, of als jouw uren niet kloppen moet je naar hem toe.
verder niet veel meer, het meeste zal je contact hebben met je postbodeplus.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:45:39 #139
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_87934620
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Troeta het volgende:

[..]

Als er klachten zijn uit jouw wijk, of als jouw uren niet kloppen moet je naar hem toe.
Hier op de vestiging heb ik eigenlijk enkel contact met m'n teamcoach en praktisch nooit met de postbodeplus.
De wijken worden me gemeld door de teamchef, ik meld me er bij ziek, voor vragen moet ik bij hem zijn en als er iets is komt hij naar me toe. :P
pi_87945674
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:29 schreef carboni het volgende:
Volgens mijn is er overal een personeelstekort, zeker qua postbezorgers. Ze nemen zelfs mensen aan die niet weten wat even/oneven is :').
Inwerken ligt ook vaak aan de postbezorger zelf en hoeveel personeel er beschikbaar is. Soms wordt iemand een hele week lang ingewerkt, soms 1 of 2 dagen. De persoon die je inwerkt ligt aan de planning, kan van alles zijn, postbezorger, postbode, zaterdagwerker of postbode+
Is er dan een verschil tussen even en oneven nummers?
pi_87945719
Omg, ik was jullie al bijna vergeten :'(
Noot noot.
pi_87946641
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef TokenW het volgende:

[..]

Is er dan een verschil tussen even en oneven nummers?
Wel bij het sorteren, die oneven/even gast was een tijdelijke hulpkracht ofzo.
Heeft 4 dagen opleiding gehad en de 5e dag(zelfstandig) heeft ie s'avonds zijn fietstassen met post erin bij de voorbereidingskast gezet van die wijk met toegangspasje erboven op.
Vervolgens toen collega's pissig werden bij het koffiepraatje toen er weer een opmerking werd gemaakt over de kwaliteit, zei de TC doodleuk dat iedereen werd aangenomen en er pas uitgefilterd werd als het misging.
pi_87952485
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Omg, ik was jullie al bijna vergeten :'(
:(
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:31:24 #144
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87955194
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Troeta het volgende:

[..]

Bevind de teamcoach zich op het depot waar je de post ophaalt?

Wat is het verschil tussen de teamcoach en postbodeplus, wat doet die laatste?
pi_87955734
De postbode+ stuurt de postbezorgers aan, is het directe aanspreekpunt en regelt de planning enzo. Teamcoach staat daar volgens mij dan weer boven.

En de teamcoach bevindt zich voor zover ik weet op de vestiging, waar de wijken voorbereid worden. Maar iig niet op het depot. Er zijn binnen het gebied van een teamcoach behoorlijk wat depots ;) hier heeft elk postcodegebied een eigen depot, soms wel meerdere.

Inwerken gebeurt hier meestal door een andere postbezorger, en hier is het normaal om 3 dagen mee te lopen. In principe laat de andere bezorger je dan even zien hoe het moet (paar straten), en dan moet je het daarna zelf doen. Dat duurt meestal dus wat langer dan de officiele tijd die er voor de wijk staat, want je bent nog niet zo snel in het begin. Je moet dan verder elke dag alles zelf doen, en de andere bezorger loopt er bij. Eerst werd het werk daarna nog wel eens verdeeld om sneller klaar te zijn, maar dat mag bij ons niet meer. Voor mensen die op zaterdag willen gaan werken plannen ze het liefst ook inwerkdagen doordeweeks, omdat het anders zo lang duurt. Ze kiezen ook graag dagen met reclame, zodat je dat ook leert :)

Als je nog meer vragen hebt, gewoon stellen!

[ Bericht 43% gewijzigd door VixenFromHell op 25-10-2010 21:48:31 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:57:19 #146
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87956543
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef VixenFromHell het volgende:
De postbode+ stuurt de postbezorgers aan, is het directe aanspreekpunt en regelt de planning enzo. Teamcoach staat daar volgens mij dan weer boven.

En de teamcoach bevindt zich voor zover ik weet op de vestiging, waar de wijken voorbereid worden. Maar iig niet op het depot. Er zijn binnen het gebied van een teamcoach behoorlijk wat depots ;) hier heeft elk postcodegebied een eigen depot, soms wel meerdere.

Inwerken gebeurt hier meestal door een andere postbezorger, en hier is het normaal om 3 dagen mee te lopen. In principe laat de andere bezorger je dan even zien hoe het moet (paar straten), en dan moet je het daarna zelf doen. Dat duurt meestal dus wat langer dan de officiele tijd die er voor de wijk staat, want je bent nog niet zo snel in het begin. Je moet dan verder elke dag alles zelf doen, en de andere bezorger loopt er bij. Eerst werd het werk daarna nog wel eens verdeeld om sneller klaar te zijn, maar dat mag bij ons niet meer. Voor mensen die op zaterdag willen gaan werken plannen ze het liefst ook inwerkdagen doordeweeks, omdat het anders zo lang duurt. Ze kiezen ook graag dagen met reclame, zodat je dat ook leert :)

Als je nog meer vragen hebt, gewoon stellen!
Zou je mij kunnen vertellen met wie je allemaal te maken hebt als je eenmaal bezorger bent en hoevaak dat is?
pi_87957808
Ik hoor elke week van een postbode+ waar ik moet werken, af en toe zie ik op het depot nog andere bezorgers. Kan wel zijn dat je soms contact hebt met een andere postbode+ dan je eigen, want die hebben ook wel eens vrije dagen en vakantie. Daarnaast zijn er elk half jaar of zo vergaderingen, waar meer medewerkers bij zijn natuurlijk. Dat is het voor mij wel zo'n beetje. Ja en bewoners wel eens uiteraard :)
pi_87958025
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik hoor elke week van een postbode+ waar ik moet werken, af en toe zie ik op het depot nog andere bezorgers. Kan wel zijn dat je soms contact hebt met een andere postbode+ dan je eigen, want die hebben ook wel eens vrije dagen en vakantie. Daarnaast zijn er elk half jaar of zo vergaderingen, waar meer medewerkers bij zijn natuurlijk. Dat is het voor mij wel zo'n beetje. Ja en bewoners wel eens uiteraard :)
Ik heb als ik een tijdje alleen in de bestelling zit dat ik me dood ga vervelen bij gebrek aan sociale interactie. Die 5 minuten per dag die je doorbrengt met je collega bezorgers en pb+ zijn voor mij niet voldoende om aan mijn 'ouwehoer'-quotum te komen. :+
pi_87958071
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

:(
Kijk niet zo wild :'( Ja }:|
Noot noot.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:38:44 #150
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87958719
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Bewoners is niet het grootste probleem ;)

Zijn die vergaderingen verplicht?

Daarnaast zeg je dat je wekelijks hoort waar je moet werken, maar je hebt toch een vaste wijk? En hoor je dat dan op het depot van die postbode+, of hoe gaat dat in zijn werk? Hoor je dat ff snel in een paar zinnen of moet je echt op kantoor komen? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')