datquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:16 schreef Maanvis het volgende:
Waarom heb je dat 0-uren contract geaccepteerd?
Ik dacht toen, dat het beter was dan geen contract verlenging. Maar ik zie nu in dat ik daar mischien een fout in heb gemaakt. Helaas.quote:
Euh, dat je zo niet rond kunt komen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:22 schreef Aloria het volgende:
Ja ze vond het sneu voor mij, maar kon hier verder niks aan doen.
Morgen moet ik wel werken, en dan wil ik het er nog eens over hebben met mijn leidinggevende. Maar ik weet niet precies wat ik moet zeggen.
Heb gister een digID aangevraagt, die krijg ik maandag door de brievenbus als het goed is. Dan zal ik eens kijken wat mijn rechten zijn ewn als ik een uitkering kan krijgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Heb je geen recht op een aanvullende uitkering?
Dat ga ik ook doen morgen, maar ik weet niet presies hoe ik het moet stellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Euh, dat je zo niet rond kunt komen?
Zo moeilijk is 't allemaal niet, en op FOK! 'zeuren' dat je er niet tevreden mee bent helpt niet zolang je baas niet meeleest
Als je hier kunt zeggen dat je ontevreden bent kun je het daar ook doen
en dat ja.. of 't ze wat kan schelen is natuurlijk maar de vraag, grote kans van niet... dus solliciterenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou het sowieso kenbaar maken dat je moeite hebt om rond te komen zo. Ik denk alleen dat het ze weinig boeit. Bel anders het UWV eens of je geen recht op een aanvulling. En ik zou op zoek gaan naar een andere baan eventueel in een andere sector.
Aangezien je toch bijna niet werkt zou ik deze week eens naar het uwv gaan en dit voorleggen. Tot maandag wachten op een digid helpt geen reet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:26 schreef Aloria het volgende:
[..]
Heb gister een digID aangevraagt, die krijg ik maandag door de brievenbus als het goed is. Dan zal ik eens kijken wat mijn rechten zijn ewn als ik een uitkering kan krijgen.
Nieuw werk zoeken is de enige oplossing voor jouquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:28 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen morgen, maar ik weet niet presies hoe ik het moet stellen.
Ja ik kan nu niet rondkomen van het werk wat u mij aanbied ? En dan ? Ze zijn mij niet verplicht om meer uren te bieden. Ik kan moeilijk ontslag nemen, want dan krijg ik geen ww. Help ?
Ik ben nu 29 en kan nog steeds bij de supermarkt terecht waar ik tot mijn 21ste heb gewerkt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Supermarkt wordt ook moeilijk, ik gok dat ze al wat ouder is...![]()
En nee, officieel discrimineren ze niet op leeftijd!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben nu 29 en kan nog steeds bij de supermarkt terecht waar ik tot mijn 21ste heb gewerkt.
Of ze moet meer dan de helft van haar arbeidsuren zijn verloren. Dan zou ze eventueel nog recht op WW kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk dat ze niet in aanmerking komt bij de UWV, die zijn meer voor ww en ziektewet enzo. Waarschijnlijk moet ze aankloppen bij de BIjstand en kan haar salaris aangevuld worden tot bijstandsniveau. Nog geen vet pot (en terecht) maar ja iig beter dan niks.
het was ook meer een voorbeeldquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Fijn voor je, over het algemeen gaat dit niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |