quote:Ai ai ai bezuinigingenOp woensdag 20 oktober 2010 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ja bij ons (KLU) worden alle fase 3 aanvragen in de ijskast gezet.
quote:600 miljoen euro, geen miljardOp woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef HAL9000S het volgende:
Lol de vaste kamer commisie is overal langs geweest volgens mij.... en overal waar ze komen gaat iedereen een praatje houden over hoe onmisbaar men is, whehe. Ja die fase 3 kan ik voorlopig wel even op mijn buik schrijven met dat miljard aan bezuinigingen.
quote:Wereldradiootje misschien? Of zo' kleine ventilator die opgehangen kan worden.Op woensdag 20 oktober 2010 23:59 schreef TheGaffer het volgende:
Wat doet men iemand cadeau die naar Afghanistan gaat. Iets waar je wel wat aan hebt maar toch weer niet te duur is?
quote:succes maitje!
quote:Uhu.. daarom altijd boek meenemen, als je aan het einde je geneeskundig onderzoek krijg over een paar weekjes gaat het gelukkig allemaal wel wat sneller.Op donderdag 21 oktober 2010 08:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dankje!
Het is hier overigens erg saai!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Maitje het volgende:
Gezakt op fysieke keuring... Alleen op armkracht. Over 3 maanden moet ik terug komen
quote:9 minuten, maar die was goed en was ook niets op aan te merken.
quote:Ooh, dan is dat in ieder geval geen probleem. 55 kilo moet je toch wegen voor jou functie?Op donderdag 21 oktober 2010 12:47 schreef Maitje het volgende:
Tja.. Ik ben nu 57 kilo, toen ik solliciteerde schommelde ik tussen de 62 en 65. Maar goed we wachten het gesprek even af zo.
quote:Psychologische keuring is wel goed gegaan?Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Maitje het volgende:
Gezakt op fysieke keuring... Alleen op armkracht. Over 3 maanden moet ik terug komen
quote:Is niet zo heel zwaar.Op donderdag 21 oktober 2010 13:46 schreef Iska het volgende:
Wat moet je precies kunnen voor Cluster 4 qua kracht?
@Maitje Balen!! Gelukkig kan je in 3 maanden flink wat bijtrainen, maar was toch leuker geweest als het in 1 keer kon
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Iska het volgende:
Happiest day of my life! Man waarvoor ik een project heb gedaan heeft aangegeven met toch niet aan te klagen voor +- 100.000 euro!!!!! Offerte is ingetrokken, dus ik krijg niets maar er komt iig ook geen rechtzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |