quote:Ai ai ai bezuinigingenOp woensdag 20 oktober 2010 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ja bij ons (KLU) worden alle fase 3 aanvragen in de ijskast gezet.
quote:600 miljoen euro, geen miljardOp woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef HAL9000S het volgende:
Lol de vaste kamer commisie is overal langs geweest volgens mij.... en overal waar ze komen gaat iedereen een praatje houden over hoe onmisbaar men is, whehe. Ja die fase 3 kan ik voorlopig wel even op mijn buik schrijven met dat miljard aan bezuinigingen.
quote:Wereldradiootje misschien? Of zo' kleine ventilator die opgehangen kan worden.Op woensdag 20 oktober 2010 23:59 schreef TheGaffer het volgende:
Wat doet men iemand cadeau die naar Afghanistan gaat. Iets waar je wel wat aan hebt maar toch weer niet te duur is?
quote:succes maitje!
quote:Uhu.. daarom altijd boek meenemen, als je aan het einde je geneeskundig onderzoek krijg over een paar weekjes gaat het gelukkig allemaal wel wat sneller.Op donderdag 21 oktober 2010 08:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dankje!
Het is hier overigens erg saai!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Maitje het volgende:
Gezakt op fysieke keuring... Alleen op armkracht. Over 3 maanden moet ik terug komen
quote:9 minuten, maar die was goed en was ook niets op aan te merken.
quote:Ooh, dan is dat in ieder geval geen probleem. 55 kilo moet je toch wegen voor jou functie?Op donderdag 21 oktober 2010 12:47 schreef Maitje het volgende:
Tja.. Ik ben nu 57 kilo, toen ik solliciteerde schommelde ik tussen de 62 en 65. Maar goed we wachten het gesprek even af zo.
quote:Psychologische keuring is wel goed gegaan?Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Maitje het volgende:
Gezakt op fysieke keuring... Alleen op armkracht. Over 3 maanden moet ik terug komen
quote:Is niet zo heel zwaar.Op donderdag 21 oktober 2010 13:46 schreef Iska het volgende:
Wat moet je precies kunnen voor Cluster 4 qua kracht?
@Maitje Balen!! Gelukkig kan je in 3 maanden flink wat bijtrainen, maar was toch leuker geweest als het in 1 keer kon
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Iska het volgende:
Happiest day of my life! Man waarvoor ik een project heb gedaan heeft aangegeven met toch niet aan te klagen voor +- 100.000 euro!!!!! Offerte is ingetrokken, dus ik krijg niets maar er komt iig ook geen rechtzaak
quote:Klote voor je Maitje.... had het je zo gegund! Je weet nu wel waar je op moet trainen....Op donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef Maitje het volgende:
3 maanden is idd te doen. Maar kom op, als ik fucking cluster 1 met kracht niet haal! Afgang en dat niet alleen, als het goed tegen zit dan kan ik pas volgend jaar augustus naar de kms. Zit het mee dan in februari.
Goed, ik wordt woensdag erover terug gebeld.
@Vronsky
Psyg gewoon door en fietsen was ook goed, alleen kracht niet.
quote:1 keer maar!! Strange... ik doe altijd 3 series van 15. Natuurlijk wel met een lichter gewicht, maar toch.Op donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is niet zo heel zwaar.
Ga maar uit van minimaal:
60kg benchpress
40kg military press
80kg squat
Valt allemaal goed te doen verder.
Natuurlijk is deze hele keuring volslagen nutteloos omdat het om krachtuithoudingsvermogen draait, elke gzonde hollandse jongen kan wel 1 keer alles geven.
[..]
![]()
quote:Zou me niet al te druk maken, zelfs als je het de volgende keer nét haalt. Weet niet wat voor functie je specifiek in gedachte had maar Ik wou na mijn EVO dat ik wat meer aandacht aan mn beenspieren had besteed. Fietste 11 minuten ongeveer maar had gewoon veels te weinig massa om bijvoorbeeld speedmarsen goed op de kunnen vangen. Met als gevolg dat je je in de blessures loopt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef Maitje het volgende:
3 maanden is idd te doen. Maar kom op, als ik fucking cluster 1 met kracht niet haal! Afgang en dat niet alleen, als het goed tegen zit dan kan ik pas volgend jaar augustus naar de kms. Zit het mee dan in februari.
Goed, ik wordt woensdag erover terug gebeld.
@Vronsky
Psyg gewoon door en fietsen was ook goed, alleen kracht niet.
quote:Ik zit nu altijd 3 setjes van 5 te doen, heb maar even een tijdje Rippetoe gedaan voor de grapOp donderdag 21 oktober 2010 14:43 schreef Iska het volgende:
[..]
1 keer maar!! Strange... ik doe altijd 3 series van 15. Natuurlijk wel met een lichter gewicht, maar toch.
quote:Is niet hetzelfde dan de manier als je aan het trainen bent. De keurings oefeningen zijn ervoor om jou weerstand tot het apparaat te meten en dat doet het prima.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zit nu altijd 3 setjes van 5 te doen, heb maar even een tijdje Rippetoe gedaan voor de grap.
Ga vanaf maandag weer pret hebben met uithoudingsvermogen.
En ja.. 1 keer.
Je krijgt 2 oefen momenten dacht ik, en dan 1 keer alles.
Is volslagen nutteloos.
quote:Ligt het aan mij of is dit een beetje typisch nederlandsOp donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde dan de manier als je aan het trainen bent. De keuring oefeningen zijn ervoor om jou weerstand tot het apparaat te meten en dat doet het prima.
quote:Same here, zo'n gast voor mij mocht 4/5 keer oefenen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:05 schreef hcwp het volgende:
que? Het ligt aan jou denk ik...
En ik kreeg 1 'oefenpoging' en dan voor het eggie...
quote:Klopt ja, zeshonderd zoveel... maar wel structureel.
quote:En volgens mij word er 500 daarvan alweer via minder F-35 vliegtuigen geregeld?Op donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt ja, zeshonderd zoveel... maar wel structureel.
quote:*kuch* paresto *kuch*Op donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef Esses het volgende:
Als def sowieso ging leren eens efficiënt om te gaan met gelden. Maar daar raak ik een gevoelige snaar. Weg met aanbestedingen en welkom bij het in eigen huis houden
quote:Eens!Op donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef Esses het volgende:
Als def sowieso ging leren eens efficiënt om te gaan met gelden. Maar daar raak ik een gevoelige snaar. Weg met aanbestedingen en welkom bij het in eigen huis houden
quote:Dankje, ja is niet anders. Ik ga er zeker aan werken en ga er gewoon nog een keer voor. Die zijn nog niet van mij af...Op donderdag 21 oktober 2010 14:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klote voor je Maitje.... had het je zo gegund! Je weet nu wel waar je op moet trainen....
quote:Beuken jonge!Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef m.k het volgende:
klote hoor maitje
maar laat dit een motivatie zijn om als een malle te gaan sporten, geen halve maatregelen meer gewoon gaan
quote:Zullen we samen aftellen?Op donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef Maitje het volgende:
Deed ik ook, heb mij alleen meer gefocust op conditie... en daar heb ik dan ook voldoende gescoort.
Haleluja! 14 weken zijn zo voorbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |