quote:Klote voor je Maitje.... had het je zo gegund! Je weet nu wel waar je op moet trainen....Op donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef Maitje het volgende:
3 maanden is idd te doen. Maar kom op, als ik fucking cluster 1 met kracht niet haal! Afgang en dat niet alleen, als het goed tegen zit dan kan ik pas volgend jaar augustus naar de kms. Zit het mee dan in februari.
Goed, ik wordt woensdag erover terug gebeld.
@Vronsky
Psyg gewoon door en fietsen was ook goed, alleen kracht niet.
quote:1 keer maar!! Strange... ik doe altijd 3 series van 15. Natuurlijk wel met een lichter gewicht, maar toch.Op donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is niet zo heel zwaar.
Ga maar uit van minimaal:
60kg benchpress
40kg military press
80kg squat
Valt allemaal goed te doen verder.
Natuurlijk is deze hele keuring volslagen nutteloos omdat het om krachtuithoudingsvermogen draait, elke gzonde hollandse jongen kan wel 1 keer alles geven.
[..]
![]()
quote:Zou me niet al te druk maken, zelfs als je het de volgende keer nét haalt. Weet niet wat voor functie je specifiek in gedachte had maar Ik wou na mijn EVO dat ik wat meer aandacht aan mn beenspieren had besteed. Fietste 11 minuten ongeveer maar had gewoon veels te weinig massa om bijvoorbeeld speedmarsen goed op de kunnen vangen. Met als gevolg dat je je in de blessures loopt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef Maitje het volgende:
3 maanden is idd te doen. Maar kom op, als ik fucking cluster 1 met kracht niet haal! Afgang en dat niet alleen, als het goed tegen zit dan kan ik pas volgend jaar augustus naar de kms. Zit het mee dan in februari.
Goed, ik wordt woensdag erover terug gebeld.
@Vronsky
Psyg gewoon door en fietsen was ook goed, alleen kracht niet.
quote:Ik zit nu altijd 3 setjes van 5 te doen, heb maar even een tijdje Rippetoe gedaan voor de grapOp donderdag 21 oktober 2010 14:43 schreef Iska het volgende:
[..]
1 keer maar!! Strange... ik doe altijd 3 series van 15. Natuurlijk wel met een lichter gewicht, maar toch.
quote:Is niet hetzelfde dan de manier als je aan het trainen bent. De keurings oefeningen zijn ervoor om jou weerstand tot het apparaat te meten en dat doet het prima.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zit nu altijd 3 setjes van 5 te doen, heb maar even een tijdje Rippetoe gedaan voor de grap.
Ga vanaf maandag weer pret hebben met uithoudingsvermogen.
En ja.. 1 keer.
Je krijgt 2 oefen momenten dacht ik, en dan 1 keer alles.
Is volslagen nutteloos.
quote:Ligt het aan mij of is dit een beetje typisch nederlandsOp donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde dan de manier als je aan het trainen bent. De keuring oefeningen zijn ervoor om jou weerstand tot het apparaat te meten en dat doet het prima.
quote:Same here, zo'n gast voor mij mocht 4/5 keer oefenen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:05 schreef hcwp het volgende:
que? Het ligt aan jou denk ik...
En ik kreeg 1 'oefenpoging' en dan voor het eggie...
quote:Klopt ja, zeshonderd zoveel... maar wel structureel.
quote:En volgens mij word er 500 daarvan alweer via minder F-35 vliegtuigen geregeld?Op donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt ja, zeshonderd zoveel... maar wel structureel.
quote:*kuch* paresto *kuch*Op donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef Esses het volgende:
Als def sowieso ging leren eens efficiënt om te gaan met gelden. Maar daar raak ik een gevoelige snaar. Weg met aanbestedingen en welkom bij het in eigen huis houden
quote:Eens!Op donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef Esses het volgende:
Als def sowieso ging leren eens efficiënt om te gaan met gelden. Maar daar raak ik een gevoelige snaar. Weg met aanbestedingen en welkom bij het in eigen huis houden
quote:Dankje, ja is niet anders. Ik ga er zeker aan werken en ga er gewoon nog een keer voor. Die zijn nog niet van mij af...Op donderdag 21 oktober 2010 14:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klote voor je Maitje.... had het je zo gegund! Je weet nu wel waar je op moet trainen....
quote:Beuken jonge!Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef m.k het volgende:
klote hoor maitje
maar laat dit een motivatie zijn om als een malle te gaan sporten, geen halve maatregelen meer gewoon gaan
quote:Zullen we samen aftellen?Op donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef Maitje het volgende:
Deed ik ook, heb mij alleen meer gefocust op conditie... en daar heb ik dan ook voldoende gescoort.
Haleluja! 14 weken zijn zo voorbij!
quote:jesus, ik was ff vergeten wat een mongolen het ook alweer waren
quote:Oh geweldig... net nu ik in het sollicitatietraject zitTijdelijke sollicitatiestop (21-10-2010)
Met ingang van 21 oktober is solliciteren op functies bij de marine tijdelijk niet meer mogelijk. Dit heeft te maken met aangekondigde bezuinigingsmaatregelen bij Defensie. Hoe deze bezuinigingen precies uitvallen is nu nog niet zeker, maar ze kunnen natuurlijk ook van invloed zijn op het aantal nieuwe militairen wat in 2011 bij de marine kan instromen.
We begrijpen dat dit voor iedereen die wil solliciteren bij de marine heel vervelend is. Maar we hopen op deze manier geen verwachtingen te wekken die we misschien niet kunnen waarmaken. Hoe lang het niet mogelijk is om te solliciteren bij de marine is nu nog niet bekend. Wij verwachten dat we hierover na 2 november 2010 meer duidelijkheid kunnen geven.
Na 2 november 2010 nemen we persoonlijk contact op met iedereen die heeft gesolliciteerd voor een opleidingsplaats in 2011.
Let op, dit geldt niet voor de opleidingen die nog in 2010 starten. Voor deze opleidingen verandert niets.
quote:Gaat ook bij landmacht en luchtmacht gebeuren heb ik gister gehoord. Was te verwachten...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Cesp het volgende:
[..]
Oh geweldig... net nu ik in het sollicitatietraject zit
quote:De paarse restaurant organisatie is een heel ander verhaal. Maar weet je wat er met de prijs gebeurd bij een overheidscontract? Wat de gevolgen van aanbestedingen zijn? Hoeveel geld er links en rechts daadwerkelijk verspild word?
quote:Zelfde hier, wanneer begint jou opleiding?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef Vortix het volgende:
Als ze het flikken om mijn startdatum nog een keer te verplaatsen doe ik ze wat...
Bij wijze van spreken, want echt iets kan ik er natuurlijk niet aan doen
quote:Waarop wil je solliciteren? Want bij de TD en WD hebben ze altijd mensen nodig!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Cesp het volgende:
[..]
Oh geweldig... net nu ik in het sollicitatietraject zit
quote:Ik kan 31 januari beginnen, door de bezuinigingen ook later dan gepland.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef Vortix het volgende:
Ik zou eigenlijk 18 augustus begonnen zijn in Breda. Is nu verplaatst naar 7 februari. Ik heb zelfs de brief die vermeldde dat ik, als ik momenteel werk zou hebben, dat moest gaan opzeggen. Niet dat ik momenteel werk heb, maar als ze dit grapje nog een keer flikken... Dan moet ik weer een half jaar wachten![]()
Maar gezien de doorstroom/uitstroom zullen ze tegen die tijd wel weer vers bloed nodig hebben. Hoop ik dan, want anders had ik dit jaar net zo goed een master kunnen gaan doen in plaats van een minor.
quote:@jankaas020, het is nu 2010... voor 2011 is het opgeschoven... Maar laat maar jij zit bij de marine en zult op de hoogte zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarop wil je solliciteren? Want bij de TD en WD hebben ze altijd mensen nodig!
@esses: alleen voor bepaalde dienstvakken, want er is net ook weer een EMMV opgekomen.
quote:Vertrek datum al bekend?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef Eraser127 het volgende:
heb vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik binnenkort toch nog een keer naar Afghanistan mag. In dit geval niet als avt-er, maar voor de redeployment (lees Apache's inpakken). Lekker veel voorbereidingstijd
quote:Ik zou zooooooooooooooooooooooooo graag met je mee willen gaan!!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef Eraser127 het volgende:
heb vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik binnenkort toch nog een keer naar Afghanistan mag. In dit geval niet als avt-er, maar voor de redeployment (lees Apache's inpakken). Lekker veel voorbereidingstijd
quote:Defensie is gul aan het worden. Wat een ruime voorbereidingstijd.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef Eraser127 het volgende:
yepz, vanaf volgende week binnen 2 weken
quote:Zoow, das snel!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef Eraser127 het volgende:
yepz, vanaf volgende week binnen 2 weken
quote:Klopt wat je zegt, de opkomst van na de zomer is alleen maar TD, WD en wat ziekenma's, ik heb geen flauw idee waar de afgelopen opkomst uit bestaat, maar zal ook wel zoiets zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef Esses het volgende:
[..]
@jankaas020, het is nu 2010... voor 2011 is het opgeschoven... Maar laat maar jij zit bij de marine en zult op de hoogte zijn.
quote:Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik solliciteer nl voor off ED. Ik ben al door de AAC en zou mijn PO eind november moeten hebben. Het is dus maar even afwachten of dat doorgaat.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarop wil je solliciteren? Want bij de TD en WD hebben ze altijd mensen nodig!
@esses: alleen voor bepaalde dienstvakken, want er is net ook weer een EMMV opgekomen.
quote:2 weken is een luxe.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:
Tja... ik zal liegen als ik niet zou zeggen dat ik het best vervelend vind als ik zoiets 2 weken van te voren te horen krijg...
quote:Lkkr tijdstip
quote:Sodemieter! Das snel!Op zaterdag 23 oktober 2010 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2 weken is een luxe.
Ik, en een (flink) aantal collega's hebben wel eens op een vrijdag middag het nieuws ontvangen dat we maandag ochtend in het vliegtuig moesten zitten.
quote:Een Colt?? Ik dacht dat in Nederland het gebruik van de Diemaco voorgezet zou worden met de C8, hoezo heeft men nu een Colt geïntroduceerd? Of is het een privé-wapen van jou?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:29 schreef Pumatje het volgende:
Preussen dat is een Colt... verder weet ik er ook niet veel van. moet er nog les over krijgen..
in principe alles is het zelfde als bij de C8.. maar mijn dienstwapen is een Glock 17, en ja.. ook nog een C7 maar die zijn eruit gehaald bij ons.. en gebruik ik nooit.
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Colt_Canada_C7_rifleOp zaterdag 23 oktober 2010 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een Colt?? Ik dacht dat in Nederland het gebruik van de Diemaco voorgezet zou worden met de C8, hoezo heeft men nu een Colt geïntroduceerd? Of is het een privé-wapen van jou?
quote:Diemaco is nu ColtOp zaterdag 23 oktober 2010 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een Colt?? Ik dacht dat in Nederland het gebruik van de Diemaco voorgezet zou worden met de C8, hoezo heeft men nu een Colt geïntroduceerd? Of is het een privé-wapen van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |