Ik betaal het godverdomme nog terug ook, ben zelfs bereid om het 2x terug te betalen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Klaudias het volgende:
tja, nogal wiedes, het is het geld van je ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2010 22:43:43 ]
vraag een vriend of hij het wil kopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik betaal het godverdomme nog terug ook, ben zelfs bereid om het 2x terug te betalen.
Ze wachten nét zolang tot je je fatsoenlijk kunt uitdrukkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik betaal het godverdomme nog terug ook, ben zelfs bereid om het 2x terug te betalen.
quote:
Fatsoenlijk kunnen uitdrukkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze wachten nét zolang tot je je fatsoenlijk kunt uitdrukken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik betaal het godverdomme nog terug ook, ben zelfs bereid om het 2x terug te betalen.je had allang een eigen rekening moeten hebben.. tenzij je 10 bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, en ik wil Spotify Premium dus zo meteen maar even PayPal aanmaken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef mschol het volgende:
TS hoe oud ben je? 10 ofzo?anders loop je namelijk gewoon naar de bank en zeg je dat je een rekening wilt openen..
dat zou ik zeker krijgen als ik die screenshot zie...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Fatsoenlijk kunnen uitdrukken
Er is godverdomme geen mogelijkheid als ze overal doorheen schreeuwen. Heb zelfs al een heel gedetailleerd mailtje gestuurd om verdomme geen tegenspraak overal te krijgen.
Volgens mij hebben ze oogkanker
Als dit jouw spreektaal is dan snap ik jouw ouders welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Fatsoenlijk kunnen uitdrukken
Er is godverdomme geen mogelijkheid als ze overal doorheen schreeuwen. Heb zelfs al een heel gedetailleerd mailtje gestuurd om verdomme geen tegenspraak overal te krijgen.
Volgens mij hebben ze oogkanker
Dat woord 'overal' in de voorlaatste zin had je ook nog mogen doorstrepen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als dit jouw spreektaal is dan snap ik jouw ouders wel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Marie30 het volgende:
Maar je ouders zijn best wel fun als ik het zo lees...Beste manier om je kind te pesten is te doen alsof je hem en de nieuwe wereld niet begrijpt.
dat kan niet, TS is al naar bed gestuurd..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:00 schreef Boca_Raton het volgende:Hoor ik TS nou roepen of mam hem nog even komt instoppen?
in welk opzich is dat spel briljant?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder grappen, Minecraft is briljant. Zeker je geld waard.
Gameplay. Je moet het echt een halfuur spelen en je bent verkocht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
in welk opzich is dat spel briljant?
nou ben ik best voor games met een goeie gameplay.. maar het is zo verschrikkelijk saai dat 10 minuten volmaken al niet te doen isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gameplay. Je moet het echt een halfuur spelen en je bent verkocht.
ik doe er al jaren betalingen mee en de boel is nog nooit mis gegaan... tot dusver is het dus een betrouwbaar systeemquote:
is een optie..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:09 schreef R4ven het volgende:
Moet je het geld niet via iDeal op je paypalrekenign zetten? Iig dat doe ik altijd...
Jouw ervaringen bepalen niet of het een betrouwbaar systeem is. Er zijn genoeg mensen die negatieve ervaringen met PayPal hebben gehad wat betreft betrouwbaarheid. Maar wat wil je ook, met zo'n grote userbase. PayPal is zeker niet perfect, maar heb er zelf ook nooit problemen mee ondervonden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe er al jaren betalingen mee en de boel is nog nooit mis gegaan... tot dusver is het dus een betrouwbaar systeem
Voor de koper wel ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe er al jaren betalingen mee en de boel is nog nooit mis gegaan... tot dusver is het dus een betrouwbaar systeem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |