Ik betaal het godverdomme nog terug ook, ben zelfs bereid om het 2x terug te betalen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Klaudias het volgende:
tja, nogal wiedes, het is het geld van je ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2010 22:43:43 ]
vraag een vriend of hij het wil kopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik betaal het godverdomme nog terug ook, ben zelfs bereid om het 2x terug te betalen.
Ze wachten nét zolang tot je je fatsoenlijk kunt uitdrukkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik betaal het godverdomme nog terug ook, ben zelfs bereid om het 2x terug te betalen.
quote:
Fatsoenlijk kunnen uitdrukkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze wachten nét zolang tot je je fatsoenlijk kunt uitdrukken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik betaal het godverdomme nog terug ook, ben zelfs bereid om het 2x terug te betalen.je had allang een eigen rekening moeten hebben.. tenzij je 10 bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, en ik wil Spotify Premium dus zo meteen maar even PayPal aanmaken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef mschol het volgende:
TS hoe oud ben je? 10 ofzo?anders loop je namelijk gewoon naar de bank en zeg je dat je een rekening wilt openen..
dat zou ik zeker krijgen als ik die screenshot zie...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Fatsoenlijk kunnen uitdrukken
Er is godverdomme geen mogelijkheid als ze overal doorheen schreeuwen. Heb zelfs al een heel gedetailleerd mailtje gestuurd om verdomme geen tegenspraak overal te krijgen.
Volgens mij hebben ze oogkanker
Als dit jouw spreektaal is dan snap ik jouw ouders welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Fatsoenlijk kunnen uitdrukken
Er is godverdomme geen mogelijkheid als ze overal doorheen schreeuwen. Heb zelfs al een heel gedetailleerd mailtje gestuurd om verdomme geen tegenspraak overal te krijgen.
Volgens mij hebben ze oogkanker
Dat woord 'overal' in de voorlaatste zin had je ook nog mogen doorstrepen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als dit jouw spreektaal is dan snap ik jouw ouders wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |