Studie- en werkloosquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
5 weken vakantie. Kijk maar of je langskomt. Dat is een algemene oproep trouwens.
Toeter wel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
5 weken vakantie. Kijk maar of je langskomt. Dat is een algemene oproep trouwens.
Dus mijn grap zat dichter bij de waarheid dan ik dacht?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ben echt een bitch.
Ben gewoon geen relatiemateriaal. Bluh jaren achter elkaar tegen dezelfde kop kijken, geneukt worden door dezelfde lul
Afwisseling nodig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ben echt een bitch.
Ben gewoon geen relatiemateriaal. Bluh jaren achter elkaar tegen dezelfde kop kijken, geneukt worden door dezelfde lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ghehequote:
Totdat je de juiste kop met de juiste lul tegenkomt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ben echt een bitch.
Rotzooien ftw.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ben echt een bitch.
*drukt koude handjes tegen Yippiemeneers buik*quote:
pm me eens even je adres en vakantiedata.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus mijn grap zat dichter bij de waarheid dan ik dacht?![]()
Hoe voelde je ex?
Goed plan. Hek eromheen en de sleutel kwijtrakenquote:
Adres komt nog wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
pm me eens even je adres en vakantiedata.
Gelukkig is Nederland groot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
En toch blijft Rotterdam een kutstad
wat ver weg nog.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent dan met 3x rollen bij mij he
Hij betrapte jou op je feestje met je ex?quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Totdat je de juiste kop met de juiste lul tegenkomt.
Ik wil dat niet eens meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Totdat je de juiste kop met de juiste lul tegenkomt.
oki, maar we meeten vantevoren ook nog he, wat ouwehoeren enzo. zonder vrouwen erbij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Adres komt nog wel.
Vakantie is van 24-12 tot 25-01 ofzo. Ff kijken hoeveel dagen ik precies overhoud.
Je vergeet: rotzooien met wie je wilt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil dat niet eens meer.![]()
Bah hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik verlang naar vrijgezel zijn. De enige aan wie ik verantwoording hoef af te leggen dan is aan mezelf en mn zoon. Geen toestemming vragen om ergens heen te mogen, niet bedenken hoe ik iets ga brengen omdat ik anders ruzie heb, geen gezeik omdat ik gewoon mezelf ben een flirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |