mocht iedereen wat sterkers gaan doen dan blowen, let me know want dan kom ik niet (als enige nuchtere zijnde). nothing personal, been there done that.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Gewoon alles. Het hele heerlijke chillgevoel. Met alles erop en eraan. Ben nog bezig met een projectje. Kijken hoe ik het ga vormgeven.
Die is ook nog niet langsgeweest.quote:
Maar eens mee gaan beginnen dan. Got a lot of guyfriends soquote:
Maar ja, jij bent dan ook 78 volgens je naamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik zou er en een corset van willen en een lampenkap!
aan mijquote:
Er wordt hooguit geblowd en gedronken. Sterkere dingen doe ik op speciale momenten met speciale personen en op speciale plekken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
mocht iedereen wat sterkers gaan doen dan blowen, let me know want dan kom ik niet (als enige nuchtere zijnde). nothing personal, been there done that.
Ik bedoelde het motiefjequote:
rode kaart voor ooijerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ah nee
Ik lig al in bed ik dacht die is binnen
Ja. Dus eigenlijk heel retro en vintage.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent dan ook 78 volgens je naam
Blowen is sowieso zoooooo jaren 90....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
mocht iedereen wat sterkers gaan doen dan blowen, let me know want dan kom ik niet (als enige nuchtere zijnde). nothing personal, been there done that.
Ik moest ook nog eens je hippieroom komen kijken, toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is ook nog niet langsgeweest.![]()
Maar komt goed. Hippiemeet in Aachen.
ik doe ook niet aan sterkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat vindt knuffelmeisje ook van zichzelf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ja maar ik ben ook een bitch hoor
Ouwe reut noemen ze dat in Rotterdamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja. Dus eigenlijk heel retro en vintage.
Hoi rival.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ah nee
Ik lig al in bed ik dacht die is binnen
oki, then count me in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er wordt hooguit geblowd en gedronken. Sterkere dingen doe ik op speciale momenten met speciale personen en op speciale plekken.
5 weken vakantie. Kijk maar of je langskomt. Dat is een algemene oproep trouwens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest ook nog eens je hippieroom komen kijken, toch?
Neuh ben echt een bitch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vindt knuffelmeisje ook van zichzelf.
Ze is een schatje. En dat bitcherige komt wel in bed.
quote:
Ghehe. Rotterdammerts unite!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ouwe reut noemen ze dat in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |