Die heb ik ook al eerder uitgenodigd. Prima. Mannenmeet. Da's hippie'en zonder seks.quote:
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie zijn ook een tof stel volgens mij.
Mjah kom je meestal pas achter als het al te laat is he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat je bezwaren zijn dan heb je gewoon een verkeerde kerel (gehad).
Wie's M-L?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar hoeft niet perse zonder vrouwen hoor
Zeker niet zonder M-L
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al lopend met telefoon prutsen
tot morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga die kleine bitch wakker maken. Heb trek in kaas.![]()
Tot later weer es lieve Singles. Droom veel en geniet lekker.
Mag ik als undercover wijf mee?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik ook al eerder uitgenodigd. Prima. Mannenmeet. Da's hippie'en zonder seks.
dag liefiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
niet in de mood voor [Singles] merk ik, dus ik ben weg
Is goed. Ik ga lekker Kronkelen van tevoren denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tot morgen
Ik kijk nog wel ff wat t wordt.. Sms wel als ik in de winkel ben
Dit is dan het punt dat ik je fobo zou bekijken maar die link verschijnt niet op de mobiel ofzoquote:
Neem je je beestenboel mee?quote:
Ik ben doable.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is dan het punt dat ik je fobo zou bekijken maar die link verschijnt niet op de mobiel ofzo
Als ik zeg dat je haar NIET mag meeten van mij. Weet je dan genoeg?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is dan het punt dat ik je fobo zou bekijken maar die link verschijnt niet op de mobiel ofzo
Yup, maar single zijn is dan niet de enige oplossing. Een andere kerel die niet uit Staphorst komt is ook een optie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah kom je meestal pas achter als het al te laat is he.
Nee, nooit gehadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah kom je meestal pas achter als het al te laat is he.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je haar NIET mag meeten van mij. Weet je dan genoeg?
DAT wou ik precies zeggen tegen rival?!quote:
Like uhm understatementquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik ook al eerder uitgenodigd. Prima. Mannenmeet. Da's hippie'en zonder seks.
Niet zo negatief lieverdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ben echt een bitch.
Ben gewoon geen relatiemateriaal. Bluh jaren achter elkaar tegen dezelfde kop kijken, geneukt worden door dezelfde lul
Too late.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik kom gewoon stiekem perongeluk langs dan en dan zit ik tussen een heeeeeeleboel mannen
Waar is je msn heen? Of zit je weer te camsletten?quote:
Camsletten lukte niet, dus heb uit boosheid mn msn afgesloten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is je msn heen? Of zit je weer te camsletten?
ja dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Later Joequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
niet in de mood voor [Singles] merk ik, dus ik ben weg
Vergeten dat je van mij bent is not donequote:
Annnet, wat doe je vrijdagavond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je haar NIET mag meeten van mij. Weet je dan genoeg?
ik heb teveel namenquote:
Oh laat maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Damnit, ik kan best meeten zonder seks.
Sletquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik kom gewoon stiekem perongeluk langs dan en dan zit ik tussen een heeeeeeleboel mannen
Ah. Ja, die is er zeker bij. Maar niet op een mannenmeet.quote:
quote:
You wishquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef Duimelot het volgende:
*tekent snor, duwt boobs plat en duwt Vriendje in dr broek*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah. Ja, die is er zeker bij. Maar niet op een mannenmeet.
noesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:16 schreef El_Matador het volgende:
Kloon, de lapo is voor jou![]()
Ik ga film kijken enzulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |