Nee, FCzwollezuid moet gewoon zijn bek houden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het mag, maar komen hier dan alleen klaagtopics waar geen ander forum voor is?
TS je moet eens weten, je werkt voor niks..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
TS is in de bloei van zijn leven maar bouwt inderdaad wel pensioen op.
Je zou eens moeten weten ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
TS je moet eens weten, je werkt voor niks..
Ik zou mijn naam niet meer weten eigenlijk, godsamme zeg wat is dat voor een username met puntjes en streepjes en en tjaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
Wel knap TS dat je ..-._---_-.- zo feilloos kan uitspreken via de telefoon
tja tja hehe haha cammen zonder klerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ik zou mijn naam niet meer weten eigenlijk, godsamme zeg wat is dat voor een username met puntjes en streepjes en en tja
Zonder te morsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
Wel knap TS dat je ..-._---_-.- zo feilloos kan uitspreken via de telefoon
Aanklagen en wegstoppen die vent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zou er toch bijna intuinen zoals die verkoper 't brengt
En dan moet je bedenken dat het hier vaak gaat om langlopende financiële producten. Voor je het weet heb je een produkt met een fiscale looptijd van 15 jaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zou er toch bijna intuinen zoals die verkoper 't brengt
Ja, er zitten griezels bij. Maar voor zo'n langlopend produkt moet je toch je handtekening ergens zetten, dus hopelijk denken mensen dan nog even na.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan moet je bedenken dat het hier vaak gaat om langlopende financiële producten. Voor je het weet heb je een produkt met een fiscale looptijd van 15 jaar.
Dit kan ook telefonisch, dan nemen ze het gesprek wel op. Dit moet vooraf wel duidelijk zijn + je hebt dan 2 weken om het alsnog op te zeggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, er zitten griezels bij. Maar voor zo'n langlopend produkt moet je toch je handtekening ergens zetten, dus hopelijk denken mensen dan nog even na.
Je krijgt geen papieren die je moet tekenen? Dat lijkt me stug bij financiële produkten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit kan ook telefonisch, dan nemen ze het gesprek wel op. Dit moet vooraf wel duidelijk zijn + je hebt dan 2 weken om het alsnog op te zeggen.
Je krijgt uiteindelijk alles op papier thuis. Een mondelinge toezeggen kan in Nederland gewoon als rechtsgeldige handeling gelden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je krijgt geen papieren die je moet tekenen? Dat lijkt me stug bij financiële produkten...
heb je dit al gemeld bij de daartoe bevoegde instanties?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
..-._---_-.- : "Hallo, met ..-._---_-.-"
Pp: "U spreekt met de pensioenplanner"
..-._---_-.- : "Ja?"
Pp: "U heeft in Maart of April uw pensioenoverzicht ontvangen ..."
..-._---_-.- : "En nu?"
Pp : "Dat is verzonden naar { insert adres van ..-._---_-.- }"
..-._---_-.- pijnigt zijn hoofd maar kan zich van post van een pensioenplanner niks herinneren
..-._---_-.- : "Wat wilt u me vertellen?"
Pp: "U heeft kunnen zien dat u er flink op achteruit bent gegaan."
..-._---_-.- : "... U suggereert dat ik klant bij u ben maar volgens mij ben ik helemaal geen klant bij U"
Pp: "Dat zeg ik ook niet"
..-._---_-.- : "Maar u suggereert het wel, wat wilt u me verkopen?"
Pp: "Ik wil u niks verkopen"
..-._---_-.- : "Waarom belt u me dan?"
Pp: "..."
..-._---_-.- : "Waar verdient u uw geld aan?"
Pp: "tuut tuut tuut ..."
Even wat gezocht, en "De pensioenplanner B.V." blijkt een pas kort bestaand bedrijf te zijn dat lijkt te verdienen aan provisies op verkochte financiële produkten. Ik dacht dat in die branche dit soort uiterst agressieve telefonische verkoop, op het randje van misleiding, passé was?
Dat is dus een leugen en een bewuste strategie om mensen er in te luizen. Ze deden bij mij ook net of ik een klant was, maar daar kon ik doorheen prikken.quote:[b]Op donderdag 11 november 2010 13:32
Ik begreep niet helemaal hoe ze aan mijn nummer kwamen, maar die man vertelde het alsof hij in opdracht van mijn pensioenfonds (PGGM) mensen moest bellen.
Welke instanties zouden dat moeten zijn?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:36 schreef rubje het volgende:
[..]
heb je dit al gemeld bij de daartoe bevoegde instanties?![]()
De wet Koop op Afstand beschermt de consument door bindende regels bij koop via Internet. De belangrijkste zijn het recht op ontbinding van de koop binnen 7 werkdagen en de informatieplicht voor de verkoper.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit kan ook telefonisch, dan nemen ze het gesprek wel op. Dit moet vooraf wel duidelijk zijn + je hebt dan 2 weken om het alsnog op te zeggen.
Ik zou het bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) proberen http://www.afm.nl/nl/consumenten/afm/meldpunt.aspxquote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Welke instanties zouden dat moeten zijn?
Door die telefoon constructie is het geen koop op afstand of colportage meer, dus kun je je niet meer 7 dagen bedenken. Want die bedenk tijd had je ruim tussen het telefoontje en het gesprek bij je thuis.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
De wet Koop op Afstand beschermt de consument door bindende regels bij koop via Internet. De belangrijkste zijn het recht op ontbinding van de koop binnen 7 werkdagen en de informatieplicht voor de verkoper.
Echter, je kunt ook aangeven dat je afziet van deze termijn. Dit dien je wel uitdrukkelijk aan te geven. (In dit geval overigens niet van toepassing
Vind ik ook erg raar inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef 045represent het volgende:
wat asociaal dat die man zomaar ophangt
Ik zou me eens inlezen wat dat betreft. Goeie kick trouwensquote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Duur het volgende:
[..]
Door die telefoon constructie is het geen koop op afstand of colportage meer, dus kun je je niet meer 7 dagen bedenken. Want die bedenk tijd had je ruim tussen het telefoontje en het gesprek bij je thuis.
even onthouden wat ts allemaal zei daarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
..-._---_-.- : "Hallo, met ..-._---_-.-"
Pp: "U spreekt met de pensioenplanner"
..-._---_-.- : "Ja?"
Pp: "U heeft in Maart of April uw pensioenoverzicht ontvangen ..."
..-._---_-.- : "En nu?"
Pp : "Dat is verzonden naar { insert adres van ..-._---_-.- }"
..-._---_-.- pijnigt zijn hoofd maar kan zich van post van een pensioenplanner niks herinneren
..-._---_-.- : "Wat wilt u me vertellen?"
Pp: "U heeft kunnen zien dat u er flink op achteruit bent gegaan."
..-._---_-.- : "... U suggereert dat ik klant bij u ben maar volgens mij ben ik helemaal geen klant bij U"
Pp: "Dat zeg ik ook niet"
..-._---_-.- : "Maar u suggereert het wel, wat wilt u me verkopen?"
Pp: "Ik wil u niks verkopen"
..-._---_-.- : "Waarom belt u me dan?"
Pp: "..."
..-._---_-.- : "Waar verdient u uw geld aan?"
Pp: "tuut tuut tuut ..."
Even wat gezocht, en "De pensioenplanner B.V." blijkt een pas kort bestaand bedrijf te zijn dat lijkt te verdienen aan provisies op verkochte financiële produkten. Ik dacht dat in die branche dit soort uiterst agressieve telefonische verkoop, op het randje van misleiding, passé was?
Dat van die verandering in pensioen of dat van dat telefoonnummer? Dat eerste: geen idee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef donderdag13 het volgende:
ze vroegen me trouwens om thuis op bezoek te komen en verder hadden ze geen gegevens ofzo (tenminste, daar hadden ze het niet direct over) Hij had het wel over iets wat veranderd was in mijn pensioen maar dacht dat dat om iets ging mbt overheidsregels.. dat was misschien dan toch niet zo.. ze bellen morgen terug zegtie. en dan zonder een afgeschermd nummer zei hij. Waarom zou hij dat zeggen?
OK, lach me hier maar uit, maar ik heb een maand of 2 geleden eens zo'n gast op bezoek gehad, ook naar aanleiding van zo'n bel-miep. Ik dacht: ik laat me eens fijn voorlichten en koop helemaal niks van m. Wat info kan nooit kwaad, want ik snap tot nu toe helemaal niks van pensioenen. Het begon al goed toen ie aankwam:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan moet je bedenken dat het hier vaak gaat om langlopende financiële producten. Voor je het weet heb je een produkt met een fiscale looptijd van 15 jaar.
Mogen werkgevers dan zomaar jouw gegevens geven? Rare boel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
Sommigewerkgevers geven adressenbestanden van werknemers door aan de P*planners en kloppen zichzelf dan op de borst.
5 weken lastiggevallen worden als resultaat. As if..1x googlen en je weet dat het een foute club is.
O ja, ik laatst ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had laatst ook zoiets met een uitvaartverzekering. Ik dacht dat het een serieus iets was maar mijn moeder heeft het uiteindelijk uitgelegd als ook zoiets commercieels. Wist ik veel, ik weet niks van mijn uitvaartverzekering
Deden ze met een briefje waarin stond dat je aan mocht geven wanneer je dat niet wenste.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mogen werkgevers dan zomaar jouw gegevens geven? Rare boel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |