abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87727865
..-._---_-.- : "Hallo, met ..-._---_-.-"

Pp: "U spreekt met de pensioenplanner"

..-._---_-.- : "Ja?"

Pp: "U heeft in Maart of April uw pensioenoverzicht ontvangen ..."

..-._---_-.- : "En nu?"

Pp : "Dat is verzonden naar { insert adres van ..-._---_-.- }"

..-._---_-.- pijnigt zijn hoofd maar kan zich van post van een pensioenplanner niks herinneren

..-._---_-.- : "Wat wilt u me vertellen?"

Pp: "U heeft kunnen zien dat u er flink op achteruit bent gegaan."

..-._---_-.- : "... U suggereert dat ik klant bij u ben maar volgens mij ben ik helemaal geen klant bij U"

Pp: "Dat zeg ik ook niet"

..-._---_-.- : "Maar u suggereert het wel, wat wilt u me verkopen?"

Pp: "Ik wil u niks verkopen"

..-._---_-.- : "Waarom belt u me dan?"

Pp: "..."

..-._---_-.- : "Waar verdient u uw geld aan?"

Pp: "tuut tuut tuut ..."

Even wat gezocht, en "De pensioenplanner B.V." blijkt een pas kort bestaand bedrijf te zijn dat lijkt te verdienen aan provisies op verkochte financiële produkten. Ik dacht dat in die branche dit soort uiterst agressieve telefonische verkoop, op het randje van misleiding, passé was?
pi_87727940
TS is 67 :')
pi_87727942
-> WGR?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_87727993
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef FCZwolleZuid het volgende:
-> WGR?
Het mag, maar komen hier dan alleen klaagtopics waar geen ander forum voor is?
pi_87728045
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Moet kunnen
pi_87728049
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef Doublepain het volgende:
TS is in de bloei van zijn leven maar bouwt inderdaad wel pensioen op.
pi_87728056
wat asociaal dat die man zomaar ophangt
pi_87728069
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het mag, maar komen hier dan alleen klaagtopics waar geen ander forum voor is?
Nee, FCzwollezuid moet gewoon zijn bek houden.
pi_87728174
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

TS is in de bloei van zijn leven maar bouwt inderdaad wel pensioen op.
TS je moet eens weten, je werkt voor niks..
pi_87728369
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

TS je moet eens weten, je werkt voor niks..
Je zou eens moeten weten ... ;)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:42:37 #11
311765 FurtiveAffaire
Bond, James Bond
pi_87728426
Goede dis ouwe, boks
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_87728436
Wel knap TS dat je ..-._---_-.- zo feilloos kan uitspreken via de telefoon :P
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:44:02 #13
311765 FurtiveAffaire
Bond, James Bond
pi_87728491
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou mijn naam niet meer weten eigenlijk, godsamme zeg wat is dat voor een username met puntjes en streepjes en en tja :')
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_87728584
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef FurtiveAffaire het volgende:

[..]

Ik zou mijn naam niet meer weten eigenlijk, godsamme zeg wat is dat voor een username met puntjes en streepjes en en tja :')
tja tja hehe haha cammen zonder kleren
pi_87728603
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
Zonder te morsen :P
  Redactie Frontpage dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:00:58 #16
38148 crew  Innisdemon
pi_87729164
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zonder te morsen :P
_O_ scherp
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:51:48 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87731536
Je zou er toch bijna intuinen zoals die verkoper 't brengt :o
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:57:43 #18
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_87731845
puntpuntstreeppuntlagestreepstreepstreepstreeplagestreepstreeppuntstreep
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:14:49 #19
314223 Mr_Mojo
Leven is het meervoud van lef.
pi_87732762
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Aanklagen en wegstoppen die vent.
Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
pi_87732986
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
En dan moet je bedenken dat het hier vaak gaat om langlopende financiële producten. Voor je het weet heb je een produkt met een fiscale looptijd van 15 jaar.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:22:51 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87733129
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En dan moet je bedenken dat het hier vaak gaat om langlopende financiële producten. Voor je het weet heb je een produkt met een fiscale looptijd van 15 jaar.
Ja, er zitten griezels bij. Maar voor zo'n langlopend produkt moet je toch je handtekening ergens zetten, dus hopelijk denken mensen dan nog even na.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:23:50 #22
314223 Mr_Mojo
pi_87733172
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, er zitten griezels bij. Maar voor zo'n langlopend produkt moet je toch je handtekening ergens zetten, dus hopelijk denken mensen dan nog even na.
Dit kan ook telefonisch, dan nemen ze het gesprek wel op. Dit moet vooraf wel duidelijk zijn + je hebt dan 2 weken om het alsnog op te zeggen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:25:35 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87733255
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef Mr_Mojo het volgende:

[..]

Dit kan ook telefonisch, dan nemen ze het gesprek wel op. Dit moet vooraf wel duidelijk zijn + je hebt dan 2 weken om het alsnog op te zeggen.
Je krijgt geen papieren die je moet tekenen? Dat lijkt me stug bij financiële produkten...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:26:37 #24
314223 Mr_Mojo
pi_87733309
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je krijgt geen papieren die je moet tekenen? Dat lijkt me stug bij financiële produkten...
Je krijgt uiteindelijk alles op papier thuis. Een mondelinge toezeggen kan in Nederland gewoon als rechtsgeldige handeling gelden.
pi_87735388
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je zou eens moeten weten ... ;)
Ik weet alles TS.. :)
pi_88592827
Hee ik ben benieuwd hoeveel mensen een ongevraagd telefoontje van dat bedrijf "pensioenplanner" hebben gehad...

Ik kreeg een aantal malen 's avonds telefoon van een privenummer. Gisteravond nam ik op en kreeg ik ook iemand van Pensioenplanner aan de lijn.
Het duurde zeker wel 20 minuten en er werden me allerlei vragen gesteld met als doel een vrijblijvend gesprek met mij te gaan inplannen.
Ik begreep niet helemaal hoe ze aan mijn nummer kwamen, maar die man vertelde het alsof hij in opdracht van mijn pensioenfonds (PGGM) mensen moest bellen.
Of ik heb het verkeerd begrepen, maar ik snapte er in ieder geval weinig van.
Tijdens het gesprek stelde ik verschillende vragen ter verduidelijking, maar op elke vraag kwam een enorm lang antwoord, met allerlei uitleg over wat me te wachten kon staan en waarom er advies nog was.

Hij vertelde geen persoonlijke gegevens van mij te hebben, alleen naam adres woonplaats? Maar achteraf denk ik dat hij die misschien ook niet had. Het gekke is wel dat ik op mijn mobiel werd gebeld. Ik wist niet dat mijn pensioenfonds die had?

Okee iemand met soortgelijke ervaringen of uitleg over dit??

Groetjes
Shit happens.
pi_88592981
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

..-._---_-.- pijnigt zijn hoofd maar kan zich van post van een pensioenplanner niks herinneren

..-._---_-.- : "... U suggereert dat ik klant bij u ben maar volgens mij ben ik helemaal geen klant bij U"

Even wat gezocht, en "De pensioenplanner B.V." blijkt een pas kort bestaand bedrijf te zijn dat lijkt te verdienen aan provisies op verkochte financiële produkten. Ik dacht dat in die branche dit soort uiterst agressieve telefonische verkoop, op het randje van misleiding, passé was?
heb je dit al gemeld bij de daartoe bevoegde instanties? ;) })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88614939
quote:
[b]Op donderdag 11 november 2010 13:32
Ik begreep niet helemaal hoe ze aan mijn nummer kwamen, maar die man vertelde het alsof hij in opdracht van mijn pensioenfonds (PGGM) mensen moest bellen.
Dat is dus een leugen en een bewuste strategie om mensen er in te luizen. Ze deden bij mij ook net of ik een klant was, maar daar kon ik doorheen prikken.

Je zou eens een klacht bij PGGM moeten neerleggen, misschien dat zij er werk van maken.
pi_88614977
quote:
Op donderdag 11 november 2010 13:36 schreef rubje het volgende:

[..]

heb je dit al gemeld bij de daartoe bevoegde instanties? ;) })
Welke instanties zouden dat moeten zijn?
pi_88615307
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef Mr_Mojo het volgende:

[..]

De wet Koop op Afstand beschermt de consument door bindende regels bij koop via Internet. De belangrijkste zijn het recht op ontbinding van de koop binnen 7 werkdagen en de informatieplicht voor de verkoper.

Echter, je kunt ook aangeven dat je afziet van deze termijn. Dit dien je wel uitdrukkelijk aan te geven. (In dit geval overigens niet van toepassing

[ Bericht 22% gewijzigd door Uw_ergste_nachtmerrie op 11-11-2010 22:31:33 (Dubbel gekloot) ]
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88615392
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Welke instanties zouden dat moeten zijn?
Ik zou het bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) proberen http://www.afm.nl/nl/consumenten/afm/meldpunt.aspx
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_102155282
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

De wet Koop op Afstand beschermt de consument door bindende regels bij koop via Internet. De belangrijkste zijn het recht op ontbinding van de koop binnen 7 werkdagen en de informatieplicht voor de verkoper.

Echter, je kunt ook aangeven dat je afziet van deze termijn. Dit dien je wel uitdrukkelijk aan te geven. (In dit geval overigens niet van toepassing
Door die telefoon constructie is het geen koop op afstand of colportage meer, dus kun je je niet meer 7 dagen bedenken. Want die bedenk tijd had je ruim tussen het telefoontje en het gesprek bij je thuis.
pi_103040007
Ik ben net gebeld door een gozer van deze lui. Ik stelde hem rustig allerlei vragen - hoezo zijn jullie onafhankelijk, worden jullie door de overheid betaald om de mensen te "helpen" zoals je zelf zegt, hoe verdienen jullie dan geld? enz enz.
Hij was moeilijk te verstaan en buiten dat erg ongeduldig. Vragen krijgt ie kennelijk nooit, in ieder geval hebben ze er moeilijk antwoord op. Als je niet meewerkt en snel is ie pissig. Ik vertrouw t niet.

En jullie?
pi_103040538
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef 045represent het volgende:
wat asociaal dat die man zomaar ophangt
Vind ik ook erg raar inderdaad 8)7

Sowieso heb ik het absoluut niet op deze agressieve vorm van acquisitie. Maar dan ook nog eens een potentiele klant schofterig behandelen door in het oor op te hangen vind ik echt het toppunt... Als het tenminste echt zo gegaan is.
Krekker is de bom!
pi_103040668
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Duur het volgende:

[..]

Door die telefoon constructie is het geen koop op afstand of colportage meer, dus kun je je niet meer 7 dagen bedenken. Want die bedenk tijd had je ruim tussen het telefoontje en het gesprek bij je thuis.
Ik zou me eens inlezen wat dat betreft. Goeie kick trouwens ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:25:04 #36
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103040694
Ze belden mij ook

'Ja ik ken je verhaal; ik heb het goed geregeld met mijn pensioenadviseur'
- 'Oh, oke..'
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103040714
Oh het is een oud topic :@

Anyway:
http://www.destentor.nl/r(...)kt-vanuit-Zwolle.ece
En er zijn meer mensen met vragen: http://kassa.vara.nl/vraa(...)ail/pensioenplanner/
Krekker is de bom!
pi_103040754
rip hsg bompel
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_103040810
Bedankt voor je reactie krekker.

ik vraag me wel af in hoeverre ze een punt hebben.
pi_103041015
Pensioenplanner :')
Zeker een bedrijf van de babyboomers zodat ze nog meer kunnen graaien
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:33:18 #41
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103041026
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

even onthouden wat ts allemaal zei daar :D
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103041360
Ik had laatst ook zoiets met een uitvaartverzekering. Ik dacht dat het een serieus iets was maar mijn moeder heeft het uiteindelijk uitgelegd als ook zoiets commercieels. Wist ik veel, ik weet niks van mijn uitvaartverzekering :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103041384
ze vroegen me trouwens om thuis op bezoek te komen en verder hadden ze geen gegevens ofzo (tenminste, daar hadden ze het niet direct over) Hij had het wel over iets wat veranderd was in mijn pensioen maar dacht dat dat om iets ging mbt overheidsregels.. dat was misschien dan toch niet zo.. ze bellen morgen terug zegtie. en dan zonder een afgeschermd nummer zei hij. Waarom zou hij dat zeggen?
pi_103046065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:26 schreef 9611Niels het volgende:
rip hsg bompel
Feyenoord Rotterdam
pi_103049389
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef donderdag13 het volgende:
ze vroegen me trouwens om thuis op bezoek te komen en verder hadden ze geen gegevens ofzo (tenminste, daar hadden ze het niet direct over) Hij had het wel over iets wat veranderd was in mijn pensioen maar dacht dat dat om iets ging mbt overheidsregels.. dat was misschien dan toch niet zo.. ze bellen morgen terug zegtie. en dan zonder een afgeschermd nummer zei hij. Waarom zou hij dat zeggen?
Dat van die verandering in pensioen of dat van dat telefoonnummer? Dat eerste: geen idee.

Dat tweede: grote gok, maar mogelijk ben je nu gebeld door callcentermedewerkers die uit een grote database klanten proberen te werven. Dit callcenter kan om technische of praktische redenen met nummer onbekend bellen, terwijl de pensioensadviseur zelf op hele andere locatie zit en zonder afgeschermd nummer belt. Wellicht dat je morgen door de adviseur zelf wordt teruggebeld en dat de callcenter medewerker in kwestie jou hierop attendeerde om te voorkomen dat het verwarring zou scheppen. Maar goed, blijft een gok.

Ik hou er zelf trouwens niet zo van. Ik zou in ieder geval niet direct met ze in zee gaan. Even los v/h aspect of het wel of niet te vertrouwen is, is een bijkomend nadeel van deze vorm van acquisitie dat je als klant niet voorbereid bent, dit aangezien ze je verrassen.

Wanneer ik belangrijke keuzes maak mbt financien verdiep ik me graag zelf in de materie. Wanneer een of ander callcenter me zou bellen met een voorstel heb ik dit niet kunnen doen. Tuurlijk kun je dit alsnog doen tussen het 1e contactmoment en de afspraak met de adviseur, maar ik neem liever altijd zelf het initiatief. Ik kies liever zelf de bedrijven uit waar ik mee rond de tafel ga.
Krekker is de bom!
pi_103283428
Ik ben zojuist door ze gebeld op mijn mobiel. Een of andere man met een Turks accent die zei dat ie Wouter nogwat was van de Pensioenplanner en begon over een pensioenoverzicht.

Ik kon me herinneren dat er hier iets over op Fok! voorbij was gekomen (dit topic dus), maar ik wist niet meer precies hoe en wat dus ik zei dat ie ongelegen belde.

Maar ik kan dus beter niet met hen in zee gaan als ze terugbellen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_103284722
Topic kick na precies 1 jaar :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]
OK, lach me hier maar uit, maar ik heb een maand of 2 geleden eens zo'n gast op bezoek gehad, ook naar aanleiding van zo'n bel-miep. Ik dacht: ik laat me eens fijn voorlichten en koop helemaal niks van m. Wat info kan nooit kwaad, want ik snap tot nu toe helemaal niks van pensioenen. Het begon al goed toen ie aankwam:

PP_vertegenwoordiger: "Hoi, ik ben jopie, we hebben vanavond een afspraak, oh leuk, huis mooie buurt ja leuk hoor, lekker koffietje slurp. Ok terzake, wat kan ik voor jullie doen? "
Ik: "WTF, jullie hebben mij gebeld om je diensten aan te bieden, dus je zal dat zelf beter weten denk ik?"
Goeie binnenkomer :')

Hij heeft vervolgens heel mooi uitgerekend wat ik ongeveer voor pensioen tegemoet kan zien, en of ik daarmee tevreden kan zijn. Wordt uiteindelijk iets van 60% van mn middenloon ofzo, niet iets om me nu al zorgen over te maken dus.
Ik kan met mn huidige salaris al prima doen wat ik wil, we wonen in een lekker betaalbaar klein huisje, en er komen geen kinderen. Dus onze uitgaven gaan ook gewoon niet stijgen. nee, echt niet. En naar verwachting stijgen mn inkomsten de komende jaren alleen nog maar verder.

PP-pipo "Ja, maar je wilt toch wel een keer groter gaan wonen enzo"
Ik : waarom? Dit huis (of een volgend huis van gelijke afmetingen en kosten) is prima.
PP-pipo "Ja maar je wilt toch mooie reizen maken als je straks met pensioen bent, want ik zie al die foto's van jullie buitensportdingen, en bergbeklimmen enzo, en dat kost ook allemaal geld."
Ik "dat kost allemaal geen reet, want bergen zijn gratis en als ik straks 67 ben klim ik toch niet meer."
"OK, maar je wilt toch wel een extra spaarpotje opbouwen. Nou, productje afsluiten dan maar? "
Hij zat echt al met contract en pen klaar, een of andere mooie beleggingspolis ofzo.
Iets over mooie rendementen, dat ikzelf kon bepalen met welke maandelijkse inleg ik risicovol/risicovrij/etc wilde sparen, enz.
Voor een provisie van een half procent per jaar ofzo, schijntje uiteraard. En daarvoor hoefde je zelf geen tijd te spenderen aan de beste beleggingsfondsen uitpluizen, of al die risico's zelf lopen. Als je ooit hun bemoeienis zat was, kon je je "abonnement" zo stopzetten. (Vast wel een uitkoopboete bij uitstappen, maar goed)
Dat je uiteindelijk ergens richting de 7-8% van het te verwachten eindkapitaal rechtstreeks aan hun geeft, voor iets wat je met een beetje interesse en verdiepen zelf ook wel kan, vergeten we dan maar even. Dan kan ik net zo goed ergens bij een bank een goed spaardeposito openen.

Ik heb m uiteindelijk vriendelijk bedankt, dat we er nog even over nadenken, en inmiddels 3 maanden later hebben ze me nog niet gebeld om te informeren wat ik van het aanbod vond. Dus ik denk dat ie wel aanvoelde dat er bij ons niks te halen was, en buiten een hele dikke streep door onze naam heeft gezet. :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_103307024
Sommige :r werkgevers geven adressenbestanden van werknemers door aan de P*planners en kloppen zichzelf dan op de borst.

5 weken lastiggevallen worden als resultaat. As if..1x googlen en je weet dat het een foute club is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103308318
Ik heb zelf met de bank een afspraak gemaakt (banksparen) voor aanstaande vrijdag .

Nu de overheid bezig is om van alles af te breken kan je beter zelf een pensioen regelen en hoe vroeger je daarmee begint hoe meer tijd je hebt om een goed pensioen op te bouwen voor een lage prijs.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_103308681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
Sommige :r werkgevers geven adressenbestanden van werknemers door aan de P*planners en kloppen zichzelf dan op de borst.

5 weken lastiggevallen worden als resultaat. As if..1x googlen en je weet dat het een foute club is.
Mogen werkgevers dan zomaar jouw gegevens geven? Rare boel.
I reject reality and substitute my own
pi_103308690
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had laatst ook zoiets met een uitvaartverzekering. Ik dacht dat het een serieus iets was maar mijn moeder heeft het uiteindelijk uitgelegd als ook zoiets commercieels. Wist ik veel, ik weet niks van mijn uitvaartverzekering :P
O ja, ik laatst ook.

Hij: "Goedendag, met X, ik wil het even met u over uw uitvaartverzekering hebben. Bel ik gelegen?"

Nou heb ik (nog) geen uitvaartverzekering, dus dan kan het alleen een verkooppraatje zijn. Maar ik ga me niet telefonisch (of anderszins) iets laten aansmeren. Dus:

Ik: "Ik ben niet geïnteresseerd."
Hij: "Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of ik gelegen bel."
Ik: ...
...
Hij: *tuut* *tuut* *tuut*

En o ja, ik sta dus in het bel-me-niet-register hè. }:|

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 00:10:45 ]
pi_103313627
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:08 schreef CindieY het volgende:

[..]

Mogen werkgevers dan zomaar jouw gegevens geven? Rare boel.
Deden ze met een briefje waarin stond dat je aan mocht geven wanneer je dat niet wenste.
Dat dan weer wel ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')