quote:Je moet DWDD niet zo overschatten.Op woensdag 20 oktober 2010 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, dit paste bij SBS, tot voor kort zeker niet bij de VARA.
quote:In één dorp, flapdrolOp dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef Zipportal het volgende:
In Friesland hebben ze er niks op tegen. Daar hebben ze geen Sinterklaas. Daar maakt Sint Pieter de straten onveilig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Piter
quote:Nee, Sunderklaas, dat is op Ameland, maar dat is vooral een orgie, naar ik heb begrepenOp woensdag 20 oktober 2010 17:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, op andere plekken verzinnen ze weer wat anders... Sunneklaas bijvoorbeeld.
quote:Wie zegt dat?Op woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
Niet de echte Gijp trouwens maar Carlo Boschhard
quote:Serieus, ik wilde juist eens een keer kijkenOp woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
quote:Serieus? De echte gasten zijn op ofzo?Op woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
quote:Zag het tijdens het voorstukje.
quote:Worden we blij gemaakt met een dode musOp woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
quote:Je bent gek.Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag het tijdens het voorstukje.
quote:Kijk straks zelf maar en meerdere mensen zagen het op twitter
quote:Ik ook, je hebt gelijkOp woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag het tijdens het voorstukje.
quote:Wat is dat voor iets achterlijks dan?Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk straks zelf maar en meerdere mensen zagen het op twitter
quote:Gister zat er ook al een hulp-sinterklaas.Op woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets achterlijks dan?
quote:Je ziet het nu ook als ze hem vanachteren filmen, een nep-Gijp. Wat slecht.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk straks zelf maar en meerdere mensen zagen het op twitter
quote:Sorry, er is morgen geen VI op RTL7.
quote:Is dit niet Irene Moors??Op woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Die U2 schrijver lijkt wel die van Geen Bommetje!
quote:Slechter als de Sint van gister lijkt me moeilijk.Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh boy, het gaat plaatsvervangende schaamte opleveren hè, dat stuk met Boszhard?.
quote:Niet gezien, maar als ik het zo lees geloof ik je wel ja.Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slechter als de Sint van gister lijkt me moeilijk.
quote:Sowieso is vrijdag Gijp er niet bij VI, Raoul Heertje en die kerel van Profiel zitten er. Gijp zit bij dat tv-gala.Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sorry, er is morgen geen VI op RTL7.
quote:Weer blij gemaakt met een dooie mus.Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sorry, er is morgen geen VI op RTL7.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef Omniej het volgende:
Carlo.En Irene ook trouwens.
Maar wtf, waarom doen ze in godsnaam alsof de echte er zit dan? Vrij onbegrijpelijk...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Gorill0r het volgende:
Dit is gewoon reclame voor de tv-kantine jongens... Snap dat dan
quote:Ja ik ben niet achterlijk, maar wie zit er te wachten op TV Kantine bullshit?
quote:Je snapt het echt niet he?Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja ik ben niet achterlijk, maar wie zit er te wachten op TV Kantine bullshit?
En nog los daarvan: waarom een gast aankondigen die er niet zit?
quote:Ja maar dit is gewoon reclame voor De TV-kantine, snap dat dan joh.Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Gorill0r het volgende:
Overigens ben ik geen tv-kantine fan en vind ik dit ook waardeloos. René van der Gijp is een icoon.
quote:Reken maar van wel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef VreemdeEend het volgende:
Carlo gaat zich toch niet aan tafel ook zo achterlijk gedragen
quote:Natuurlijk welOp woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef VreemdeEend het volgende:
Carlo gaat zich toch niet aan tafel ook zo achterlijk gedragen
quote:Ik reken op een 'alles is weg' x 20Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef themauster het volgende:
Irene zit er ook als Gerda Smit zag ik net
quote:Je maakt nu precies hetzelfde punt als dat ik al de hele tijd maak.Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Gorill0r het volgende:
Overigens ben ik geen tv-kantine fan en vind ik dit ook waardeloos. René van der Gijp is een icoon.
quote:Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af. Die snapt er toch niks van?Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom hebben ze één of andere mogool op de eerste rij gezet achter Van Nieuwkerk? Lacht niet eens.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon reclame voor De TV-kantine, snap dat dan joh.
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je maakt nu precies hetzelfde punt als dat ik al de hele tijd maak.
Maar hou vooral vol dat ik het niet snap hoor, als dat jou tevreden stelt.
quote:Precies. Ze zit erbij alsof ze zelf ook niet weet hoe ze er terecht is gekomen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af. Die snapt er toch niks van?
quote:Mensen die het na een half uur DWDD nog maar eens meldenOp woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit de echte van der Gijp niet is.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |