quote:Je moet DWDD niet zo overschatten.Op woensdag 20 oktober 2010 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, dit paste bij SBS, tot voor kort zeker niet bij de VARA.
quote:In één dorp, flapdrolOp dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef Zipportal het volgende:
In Friesland hebben ze er niks op tegen. Daar hebben ze geen Sinterklaas. Daar maakt Sint Pieter de straten onveilig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Piter
quote:Nee, Sunderklaas, dat is op Ameland, maar dat is vooral een orgie, naar ik heb begrepenOp woensdag 20 oktober 2010 17:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, op andere plekken verzinnen ze weer wat anders... Sunneklaas bijvoorbeeld.
quote:Wie zegt dat?Op woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
Niet de echte Gijp trouwens maar Carlo Boschhard
quote:Serieus, ik wilde juist eens een keer kijkenOp woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
quote:Serieus? De echte gasten zijn op ofzo?Op woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
quote:Zag het tijdens het voorstukje.
quote:Worden we blij gemaakt met een dode musOp woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
quote:Je bent gek.Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag het tijdens het voorstukje.
quote:Kijk straks zelf maar en meerdere mensen zagen het op twitter
quote:Ik ook, je hebt gelijkOp woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag het tijdens het voorstukje.
quote:Wat is dat voor iets achterlijks dan?Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk straks zelf maar en meerdere mensen zagen het op twitter
quote:Gister zat er ook al een hulp-sinterklaas.Op woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets achterlijks dan?
quote:Je ziet het nu ook als ze hem vanachteren filmen, een nep-Gijp. Wat slecht.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk straks zelf maar en meerdere mensen zagen het op twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |