Hier http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/ikea_catalogue/NL/quote:Op maandag 22 november 2010 02:53 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja die heb ik hier nu ook echt naast me liggen
Ik dacht op de website ofzo..
ik woon in middelburg dus het is wel ruim een uur rijden iig. en de mediamarkt was idd eers leuk voor twee wekenquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef JohnB52 het volgende:
@ McWurth: waar woon je dan in Zeeland?
Had zelf ook begrepen dat er inderdaad geen afzetmarkt voor was.
Maar zeg nou zelf: als je er elke dag zo naar toe kunt, dan is op gegeven moment de leukigheid er ook vanaf.
Dat had ik eerst bij de MediaMarkt. Toen er in Zeeland nog geen zat, was het altijd als ik in Breda of Eindhoven was, een winkel waar ik naartoe ging, nu niets speciaals meer...
quote:Op zondag 14 november 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:
Geen idee, heb wel gehoord dat er eind november nog een PAX actie komt met korting voor family leden, dus misschien nog even geduld hebben
Oh myquote:Op maandag 22 november 2010 12:58 schreef morgane het volgende:
Jeetje, Ikea gaat nu zelfs een hele woonwijk bouwen: http://www.speld.nl/2010/11/22/ikea-bouwt-nieuwe-woonwijk-almere/
Ben benieuwd!
Daar werd ik net via Twitter op geattendeerd...ik wist het nietquote:Op maandag 22 november 2010 13:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
de speld is toch die fake-krant?
quote:Op maandag 22 november 2010 12:58 schreef morgane het volgende:
Jeetje, Ikea gaat nu zelfs een hele woonwijk bouwen: http://www.speld.nl/2010/11/22/ikea-bouwt-nieuwe-woonwijk-almere/
Ben benieuwd!
quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het 'enge' is dat er IKEA woningen zijn... boblok of zo...
Toen ik dit las, ging er een lampquote:Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef morgane het volgende:
[..]
Daar werd ik net via Twitter op geattendeerd...ik wist het niet
De kast loopt storm ik denk dat er vanmiddag niets meer over is.quote:Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klopt... Je kunt pas vanaf 10:00 uur je kast pakken en afrekenen.
Ik weet niet wat de voorraden zijn voor de komende aanbieding, maar de interesse in de aanbiedingen is nogal wisselend, dus wellicht maak je ook nog kans in de middag.
kan die kast (na)besteld worden als hij is uitverkocht ? Ik wil er dolgraag één hebben voor de babykamer (ikea barendrecht) maar ik denk dat ik er naast ga grijpen aangezien ik vandaag geen vervoer heb ..quote:Op maandag 22 november 2010 02:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op de eerste pagina's in de catalogu?!
dat zou al 2 jaar geleden er moeten zijn, althans toen stond het in een forum, kennelijk is er iets gewijzigd. Ik vind het ronduit dom dat ze dat niet aanbieden, ze bezorgen nu immers al, de structuur is er ook al (ook webtechnisch aangezien het in het buitenland wel kan).quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
Wanneer wordt het mogelijk om vanuit je luie stoel op de site te bestellen
Ja, daarom! Zag het op de Amerikaanse sitequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef richardrahl het volgende:
[..]
dat zou al 2 jaar geleden er moeten zijn, althans toen stond het in een forum, kennelijk is er iets gewijzigd. Ik vind het ronduit dom dat ze dat niet aanbieden, ze bezorgen nu immers al, de structuur is er ook al (ook webtechnisch aangezien het in het buitenland wel kan).
quote:Voor wat betreft online shoppen is de werkwijze zoals dit in het buitenland gebeurd nog niet sluitend bij hoe het in Nederland zou moeten/kunnen. En ik begreep dat Ingvar heeft aangegeven dat daar wat hem betreft geen aandacht meer naar toe zou moeten gaan...
bedankt voor de snelle reactiequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:05 schreef Bartjebart het volgende:
@loecje; Je mag de verpakking openen, dat is geen probleem.
@DJMO; de artikelen zijn helaas niet na te leveren wanneer ze uitverkocht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |