Dit is al de 2e met een ziekere geest dan YipYipquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je wil liever zo'n volgezogen sponsje?
Hij's terminaal, nu stoppen met roken en drinken gaat hem niet helpen. Als het een geschikte gozer is, kan hij er ws. hartelijk om lachen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, even een vraagje. Wat moet je meenemen als je naar een terminaal zieke gaat die bij komt van een zware operatie. Dacht eerst aan een doosje sigaren omdat hij veel en hard die dingen rookt.. maar bij nader inzien
verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit is al de 2e met een ziekere geest dan YipYip
#mjnzzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom ik me kotsmisselijk voel.
Euhm waar houdt diegene nogmeer van?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, even een vraagje. Wat moet je meenemen als je naar een terminaal zieke gaat die bij komt van een zware operatie. Dacht eerst aan een doosje sigaren omdat hij veel en hard die dingen rookt.. maar bij nader inzien
ik heb een aantal wedstrijden met hem gezeild en hij is een techneut.. zo goed ken ik hem verder niet, maar och, even op bezoek bij iemand die er alleen voor staat kan geen kwaadquote:
als ie terminaal is dan kan ie toch best enorm genieten nog, stoopen gata m niet meer helpen danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
no commentquote:
Ik heb al twee dagen geen druppel gehad. Maar dat zou ook wel eens het probleem kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie terminaal is dan kan ie toch best enorm genieten nog, stoopen gata m niet meer helpen dan
alleen komt ie nog wel uit t ziekenhuis anders is t ook wel heel gemeen
een playboy ofzo doet t meestal ook wel goed
Hij is terminaal dus sigaren.. sjah.. kan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb een aantal wedstrijden met hem gezeild en hij is een techneut.. zo goed ken ik hem verder niet, maar och, even op bezoek bij iemand die er alleen voor staat kan geen kwaadeven aan mijn karma werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |