Hij's terminaal, nu stoppen met roken en drinken gaat hem niet helpen. Als het een geschikte gozer is, kan hij er ws. hartelijk om lachen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, even een vraagje. Wat moet je meenemen als je naar een terminaal zieke gaat die bij komt van een zware operatie. Dacht eerst aan een doosje sigaren omdat hij veel en hard die dingen rookt.. maar bij nader inzien
verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit is al de 2e met een ziekere geest dan YipYip
#mjnzzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom ik me kotsmisselijk voel.
Euhm waar houdt diegene nogmeer van?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, even een vraagje. Wat moet je meenemen als je naar een terminaal zieke gaat die bij komt van een zware operatie. Dacht eerst aan een doosje sigaren omdat hij veel en hard die dingen rookt.. maar bij nader inzien
ik heb een aantal wedstrijden met hem gezeild en hij is een techneut.. zo goed ken ik hem verder niet, maar och, even op bezoek bij iemand die er alleen voor staat kan geen kwaadquote:
als ie terminaal is dan kan ie toch best enorm genieten nog, stoopen gata m niet meer helpen danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
no commentquote:
Ik heb al twee dagen geen druppel gehad. Maar dat zou ook wel eens het probleem kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie terminaal is dan kan ie toch best enorm genieten nog, stoopen gata m niet meer helpen dan
alleen komt ie nog wel uit t ziekenhuis anders is t ook wel heel gemeen
een playboy ofzo doet t meestal ook wel goed
Hij is terminaal dus sigaren.. sjah.. kan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb een aantal wedstrijden met hem gezeild en hij is een techneut.. zo goed ken ik hem verder niet, maar och, even op bezoek bij iemand die er alleen voor staat kan geen kwaadeven aan mijn karma werken.
Een prostituee met dikke tietenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
hoe ruim neem jij het begrip seks?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet 100% zeker dat je vrijdag nog wat gehad hebt....
Ik word inderdaad tijdens de menstruatie erg krap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]sja nee volgens mij echt niet
maar daarom vraag ik het
of wordt je krap tijdens een menstruatie?
of vraag ik nu echt vet persoonlijke dingensrry
En dat bied kansen omdat?quote:
HA!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij ontneemt mij de kans om te zeggen 'daar kan ik wel een trucje op'! Snodaard! :|
ze vroegen of je droog stond toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoe ruim neem jij het begrip seks?
Playboy, nautique en wetenschap in beeld zijn het geworden. toch maar geen sigarenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij is terminaal dus sigaren.. sjah.. kan...
Misschien iets leuks om te kijken over zeilen? oid??
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze vroegen of je droog stond toch?
wie had t over sex?
Ach je zal niet de eerste zijn die een zwangere vrouw wil batsenquote:
oew lekker hoor al ben ik meer van de zalmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Broodjes in de oven.. Tonijnsalade klaar
Ik drink eigenlijk alleen maar in het weekend. Tenzij ik op andere dagen ook drink.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al twee dagen geen druppel gehad. Maar dat zou ook wel eens het probleem kunnen zijn..
zalmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew lekker hoor al ben ik meer van de zalm
nooooit van mijn levenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je zal niet de eerste zijn die een zwangere vrouw wil batsen
neh, doe maar een liga.quote:
Wiesda?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
door jouw UI denk ik altijd dat je Ludotje bent
lijkt me wel verstandig, anders droog je uit!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen maar in het weekend. Tenzij ik op andere dagen ook drink.
dat is heul niet moeilijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit is al de 2e met een ziekere geest dan YipYip
niks mis mee zo af en toequote:
Ach ieder zo zijn meug hequote:
Dit is niet het dating topic. Hier mag je alleen zielig en alleen zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:05 schreef Spirit82 het volgende:
Even ontopic!!
Vrijdag een date gehad met een leuke gast die ik via een relatiewebsite ken. Toen ik hem zag had ik zoiets van: niet mijn type, dit wordt niks, maar het was wel een ontzettend gezellige avond. Daarnaast klikte het qua innerlijk best wel en voelde ik me (na 7 wijntjes) toch ook wel tot hem aangetrokken. We hebben dan ook gezoend bij zijn auto (heul romantisch).
Echter, ik had niet zoiets van dat ik hem weer wilde zien en had eigenlijk stiekem gehoopt dat hij geen contact meer op zou nemen. Daarnaast hebben mijn vrienden hem al gezien (nadeel van een date in je eigen woonplaats) en vond mijn vriendin hem echt niks voor mij (veel te lief). Maar nou belde hij dus net met de vraag of ik morgenavond al plannen had en ik heb hem gezegd dat ik niet zo goed wist wat ik mezelf aan moet omdat het ook gewoon even niet lekker met me gaat enzo en zijn reactie was dat hij dat niet echt had verwacht na vrijdag. Een definitieve nee heb ik niet gegeven, maar we hebben ook niks afgesproken. Wel nog een half uur aan de telefoon gehangen en echt heel leuk gepraat en nou weet ik niet meer wat ik moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |