quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,326.19,,0,12.77
Boston USA
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef bork het volgende:
Quai Charles de Gaulle, Tournon-sur-Rhône, France
Juistquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:08 schreef bork het volgende:
Rothoviuksenkatu 2 Domkyrkotorget, Turku, Finland
quote:Met zoveel blond vrouwvolk moest dat natuurlijk wel in Scandinavie zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 12:08 schreef bork het volgende:
Rothoviuksenkatu 2 Domkyrkotorget, Turku, Finland
quote:Nee, het is wel duidelijk dat het om een kerk gaat?
quote:
quote:OK... dan weet ik het ff niet meer.... Zit ff met de schaduw en zo , maar ik kan het ook fout zien hoor...
quote:P.I.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:45 schreef chufi het volgende:
1978 Ferrari 308 GTS - Red - Side Angle
dus .....
quote:Ik wil je niet ontmoedigen maar er zijn meer eilaOp zaterdag 23 oktober 2010 17:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog de locatie vinden aldaar ...
quote:Jazeker! op naar de 100Op zaterdag 23 oktober 2010 18:36 schreef chufi het volgende:
586 Omaopio Road, Kula, Hawaii, United States
quote:GoedOp zaterdag 23 oktober 2010 23:27 schreef bork het volgende:
Rue de Neuve/Rue de la Tour, Brest France
quote:Dit plein is een beroemd uitzichtpunt.Op zondag 24 oktober 2010 19:22 schreef chufi het volgende:
Is er hier iets speciaals te zien ? Ik heb nml. geen idee
quote:ok vandaar dat standbeeld ...Op zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef Skande het volgende:
[..]
Dit plein is een beroemd uitzichtpunt.
quote:Si, cien puntos, felicitaciones!Op maandag 25 oktober 2010 08:02 schreef chufi het volgende:
Calle Mayor / Calle de San Francisco / Plaza de Carlos III 'El Noble', Olite, Espaņa
quote:ah
quote:JuistOp dinsdag 26 oktober 2010 16:24 schreef bork het volgende:
[..]
ah
Rua Padre Jacinto, Congonhas - Minas Gerais, Brasil
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heiligdom_van_Bom_Jesus_do_Congonhas
quote:Ja das een beetje moeilijk zo uit te leggen.. veel SV dan leer je de landen een beetje kennen qua licht omgeving en fotokwaliteit... Verder is er soms iets herkenbaars op te vinden maar dan moet je bv het juiste land er nog bij weten, omdat het anders niet in je search terecht komt...Op woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef MultiBanaan het volgende:
Haha heb al 1000 verschillende dams gezien, maar tevergeefs, heb je tips hoe je dit spel speelt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef MultiBanaan het volgende:
Presa del embalse de El Grado (Huesca), Spanje
quote:Nee idd ik sta nu ook op die brug en daar is geen SV... De bedoeling is om SV te gebruiken. Soms zie je een hoop blauwe puntjes, maar dat zijn dan gebruikers-fotos. Dat deden we vroeger wel, maar we hebben besloten om ons t beperken tot alleen de SV images, omdat dat al moeilijk genoeg is.. Zo wordt het waarschijnlijk langszaam aan meoilijker en moeilijker wanneer er steeds meer landen met SV te bekijken zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Skande het volgende:
Lungarno Antonio Pacinotti, Pisa, Italië
Maar dit is geen street view foto...
quote:Komt goedOp woensdag 27 oktober 2010 20:02 schreef MultiBanaan het volgende:
Oh wist ik idd niet, zal volgende keer via SV doen
quote:TuurlijkOp woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef bork het volgende:
South Parade, Nottingham, United Kingdom
quote:in de UK nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef chufi het volgende:
Gezien die gele bordjes zeg ik Frankrijk ... Maar ja er rijden in veel steden trams
quote:van het type Nottingham nog 2 andere steden
quote:oui, dix-neuf
quote:Klopt helemaalOp donderdag 28 oktober 2010 12:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Münsterbrücke, Zürich, Zwitserland
quote:het is toegestaan om hints te geven. Als ik me niet vergis is het altijd geraden.Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef MultiBanaan het volgende:
Ff offtopic, zijn er wel eens plaatjes geweest waarvan niemand hem kon raden of pas na een heel lange tijd?
quote:OK dan neem ik zelf het punt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:56 schreef djayzz het volgende:
Top van de Col du Tourmalet, Bareges, France
quote:Makkelijk dus...Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef chufi het volgende:
Hoi djayzz. Avenida Almirante Sílvio de Noronha, Rio de Janeiro, Brasil
quote:Ik ben ooit in Rio geweest, dus herkende ik het meteen, moest alleen het juiste vliegveld kiezen voor de view
Dat heb ik met alle plaatjes.quote:
Duizenden plaatjes van kerktorens in Frankrijk op Google bekijken net zo lang tot je 'm gevonden hebt denk ik in dit geval.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle plaatjes.
Zie altijd dat ze gevonden worden, maar nooit hoe men dat doet
Het blijft voor mij een raadsel... Volg dit topic nu al een jaar, maar snap er geen drol van.
Het was een gok, misschien dat iemand haar herkende, dan maar een hintje erbijquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Duizenden plaatjes van kerktorens in Frankrijk op Google bekijken net zo lang tot je 'm gevonden hebt denk ik in dit geval.
Chufi 109quote:
Verder kwam ik nietquote:
Iddquote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij krijg ik er nog 1 puntje bij van het Schotse kasteel?
Mag ik vragen, hoe doe je dat toch? Ik heb me gek gezocht..quote:
Museu de Arte Contemporânea, Niterói, RJ, Brazilquote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef chufi het volgende:
Ik wist dat het ergen in UK of Ierland moest zijn, dus dan zoeken op "dam UK" en daarna nog een tijdje zoeken bij de meren aldaar in de buurt.
nieuwe:
[ afbeelding ]
Juist , weer eens tijd voor een punten updatequote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Museu de Arte Contemporânea, Niterói, RJ, Brazil
Mooi uitzicht trouwens, vanaf dat museumquote:Op maandag 1 november 2010 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist , weer eens tijd voor een punten update
Chufi 110
bork 95
redunzl 82
Maizena 45
piotr_h 40
JufMariska 23
TARAraboemdijee 15
Habushun 9
Skande 8
Dynd 7
tralalala 7
Pleasureman_Gunther 6
Its-Jojo-4you 6
Nieuwschierig 5
PhysicsRules 5
Appeltjesmoes 4
djayzz 2
Bram2301 2
JDude 2
MultiBanaan 2
Admiraal_Anaal: 1
DABAMaster 1
Loowie 1
murphyjenkins 1
nr-1 1
Ik geloof je want ik heb nog niet echt er over na gedacht dan zou ik qua landschap voor Denemarken opteren.quote:Op maandag 1 november 2010 23:48 schreef chufi het volgende:
skandinavie ergens ,,,, Maar dat is groot met 4 landen ...
Nopequote:Op maandag 1 november 2010 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ook geen Denemarken? wat ook bij mij als nummer 1 op de tomg lag\
Nou zeg het dan maar, want ik heb even geen ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 07:12 schreef Skande het volgende:
Volgens mij heb ik goede herinneringen aan dat gebouw daar
Heel nederland welquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:12 schreef Skande het volgende:
Volgens mij heb ik goede herinneringen aan dat gebouw daar
Focus op het gebouwquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zeg het dan maar, want ik heb even geen idee
dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef bork het volgende:
Gibaud Road, Port Elizabeth, South Africa
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef bork het volgende:
Gibaud Road, Port Elizabeth, South Africa
dittoquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:38 schreef djayzz het volgende:
De stad weet ik al... nu de juiste straat nog vinden.
Ja hoor, goed gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef djayzz het volgende:
Avenida Ronda de Levante, 1 30008, Murcia
Heel groot eiland idd, maar dat water wat je ziet heeft daar niets mee te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
eiland vermoed ik waar ze links rijden
Tis wel een mooi optrekjequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:46 schreef bork het volgende:
The Old Manse, Lochend,
om 11.30 had ik al het idee B&B loch ness alleen ik kreeg niet dit licht te zien en met gewone standaard zoektermen was er niks te vinden (o.a. victorian lodge), ik heb zelfs dat klokje geprobeerd en kreeg het niet gegoogled.
Niet speciaal moeilijk maar lastig tevinden
Sorry, had geen tijd om een nieuwe opdracht te zoeken, maar ik kon het niet laten even te laten weten dat ik hem wel had gevondenquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zeg het dan maar, want ik heb even geen idee
quote:
Tis wel een warm land iddquote:Op woensdag 3 november 2010 12:02 schreef djayzz het volgende:
Op de een of andere manier doet het me denken aan Marokko, maar daar hebben ze geen streetview
En San Mateo spreekt spaansquote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En zoek het aan de voet van een vulkaan
Oh, wist ik nietquote:Op donderdag 4 november 2010 07:58 schreef bork het volgende:
Victoria Quay Road, Fremantle Western Australia,
We zijn hier al een keer op een steenworp vanaf langs geweest -> http://www.fremantleprison.com.au/Pages/default.aspx
Dat was een van mijn eerste bijdragen.
Hmm, jammer. Ik kan dit plaatje niet zien op mijn werkquote:
Hat rijmpje deed het hem zeker ??? Ik dacht noch Bohemen en Zweden zijn ook SV lokatiesquote:
Jep, Bohemen en Zweden leek mij te simpel.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hat rijmpje deed het hem zeker ??? Ik dacht noch Bohemen en Zweden zijn ook SV lokaties
Nee helaas. tinypic wordt geblokeerd hier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had op m'n vorige pc ook nog wel eens problemen met tinypic plaatjes zien, werkt bericht quoten en link pasten in adresbalk ook niet?
Hier in photobucket gezet, kan je het zien!quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:20 schreef djayzz het volgende:
Kan iemand de foto voor me omschrijvenIk kan hem weer niet zien
(leuk idee voor een topic, [Streetview]beschrijf de straat)
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:43 schreef bork het volgende:
[..]
Hier in photobucket gezet, kan je het zien!
[ afbeelding ]
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef tralalala het volgende:
Okido, geen tinypic meer gebruiken dus.
Ja is moeilijk idd ... Spanje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:12 schreef djayzz het volgende:
Ik neig naar zuid-europa... maar vind het moeilijk
bij mij doet deze het wel in Chrome en nu ook niet meer zo onscherp!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig wat een link die niet werkt , maar blij dat het gevonden is ......
Gek he, kerkje staat op Gran Canariaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef chufi het volgende:
Canarische eilanden ... Vermoede ik al , maar kennelijk het plaatje gemist op Tenerife
ja zie het op een of andere manier werd die link gelegd .. Dan heb ik die overzien bij iglesia Gran Canaria ... Ben er in de buurt geweest dat wel ....quote:Gek he, kerkje staat op Gran Canaria
Ik heb 8 punten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:43 schreef chufi het volgende:
Leuk ook op naar de 100 !!!
Chufi 112
bork 99
redunzl 82
Maizena 45
piotr_h 40
JufMariska 23
TARAraboemdijee 15
Habushun 9
Skande 8
Dynd 7
tralalala 7
Pleasureman_Gunther 6
Its-Jojo-4you 6
Nieuwschierig 5
PhysicsRules 5
djayzz 4
Appeltjesmoes 4
Bram2301 2
JDude 2
MultiBanaan 2
DABAMaster 1
Loowie 1
murphyjenkins 1
nr-1 1
quote:
Nee het is geen grenspaaltje en 50km verderop ligt men heerlijk aan het strand...quote:Op zondag 7 november 2010 00:12 schreef bork het volgende:
We hebben nu iets in de sneeuw lijkt het toch? Met een Zweeds grenspaaltje of zo?
ow dan is het hier -> A-337, Ferreira, Spain, Puerto de La Raguaquote:Op zondag 7 november 2010 04:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het is geen grenspaaltje en 50km verderop ligt men heerlijk aan het strand...
thx, nu maar mee kappen?quote:Op zondag 7 november 2010 13:15 schreef chufi het volgende:
quote:
Op zondag 7 november 2010 04:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het is geen grenspaaltje en 50km verderop ligt men heerlijk aan het strand...
ow dan is het hier -> A-337, Ferreira, Spain, Puerto de La Ragua
Juist !!!
En van Harte ook
Chufi 113
bork 100![]()
![]()
![]()
redunzl 82
Maizena 45
piotr_h 40
JufMariska 23
TARAraboemdijee 15
Habushun 9
Skande 8
tralalala 8
Dynd 7
Pleasureman_Gunther 6
Its-Jojo-4you 6
Nieuwschierig 5
PhysicsRules 5
djayzz 4
Appeltjesmoes 4
Bram2301 2
JDude 2
MultiBanaan 2
DABAMaster 1
Loowie 1
murphyjenkins 1
nr-1 1
Veel Streetviewen en een goed kijken naar herkenbare dingen op het plaatje, zoals bv de richting, kerken, autos en dat soort dingenquote:
Dat is goedquote:Op zondag 7 november 2010 17:58 schreef chufi het volgende:
Ergens op de Britse Eilanden, maar kan het niet zo vinden
quote:Op maandag 8 november 2010 12:34 schreef chufi het volgende:
Bridge Street, Kilbeggan, Co. West Meath, Ireland
Juistquote:
Klopt ook weerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef bork het volgende:
Puente Romano / Ronda de Isasa, Cordoba, Espaņa
quote:
Geen idee, zo op het eerste oog wel.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:46 schreef chufi het volgende:
Harrison Street, Seattle, Washington, United States
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef bork het volgende:
Via Francesco Tovaglieri, Rome, Italia
Of deze al eerder is geweest weet ik niet, het was de eerste keer dat ik deze opzocht![]()
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1360&bih=653
C'est bien!quote:
Heel goed!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef djayzz het volgende:
léglise Sainte-Croix ā Saint-Lô, La France
Ik 2 zomers daarvoorquote:Op donderdag 11 november 2010 14:05 schreef bork het volgende:
most Legii, Praag
Hier was ik de vorige zomer
Nee, zuidelijker. Geen parking trouwens.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:41 schreef chufi het volgende:
Ik kan die rode gebouwen niet vinden, die linker lijkt op een parking....
Ik hou het op Philadelphia, daar lijken de straat en de verkeerslichten er het meest op
quote:
borkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef bork het volgende:
ok, dit is grote broer nr.3 die we dus niet zoeken maar wel de bekendste is![]()
[ afbeelding ]
Ook wezen zoeken iddquote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, wat lijken die gebouwen op elkaar in de verschillende steden.
Ik zat in Baltimore
Juistquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:38 schreef bork het volgende:
Avenida de la Constitución, Santa Cruz de Tenerife, Espaņa
Helemaal goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef chufi het volgende:
Central Avenue, Phoenix, AZ, United States
Juistquote:
Plaatje is niet verplicht hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef djayzz het volgende:
Ik wist waar het was, kon alleen de juiste foto niet vinden..
oh dat dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |