quote:TuurlijkOp woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef bork het volgende:
South Parade, Nottingham, United Kingdom
quote:in de UK nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef chufi het volgende:
Gezien die gele bordjes zeg ik Frankrijk ... Maar ja er rijden in veel steden trams
quote:van het type Nottingham nog 2 andere steden
quote:oui, dix-neuf
quote:Klopt helemaalOp donderdag 28 oktober 2010 12:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Münsterbrücke, Zürich, Zwitserland
quote:het is toegestaan om hints te geven. Als ik me niet vergis is het altijd geraden.Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef MultiBanaan het volgende:
Ff offtopic, zijn er wel eens plaatjes geweest waarvan niemand hem kon raden of pas na een heel lange tijd?
quote:OK dan neem ik zelf het punt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:56 schreef djayzz het volgende:
Top van de Col du Tourmalet, Bareges, France
quote:Makkelijk dus...Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef chufi het volgende:
Hoi djayzz. Avenida Almirante Sílvio de Noronha, Rio de Janeiro, Brasil
quote:Ik ben ooit in Rio geweest, dus herkende ik het meteen, moest alleen het juiste vliegveld kiezen voor de view
Dat heb ik met alle plaatjes.quote:
Duizenden plaatjes van kerktorens in Frankrijk op Google bekijken net zo lang tot je 'm gevonden hebt denk ik in dit geval.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle plaatjes.
Zie altijd dat ze gevonden worden, maar nooit hoe men dat doet
Het blijft voor mij een raadsel... Volg dit topic nu al een jaar, maar snap er geen drol van.
Het was een gok, misschien dat iemand haar herkende, dan maar een hintje erbijquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Duizenden plaatjes van kerktorens in Frankrijk op Google bekijken net zo lang tot je 'm gevonden hebt denk ik in dit geval.
Chufi 109quote:
Verder kwam ik nietquote:
Iddquote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij krijg ik er nog 1 puntje bij van het Schotse kasteel?
Mag ik vragen, hoe doe je dat toch? Ik heb me gek gezocht..quote:
Museu de Arte Contemporânea, Niterķi, RJ, Brazilquote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef chufi het volgende:
Ik wist dat het ergen in UK of Ierland moest zijn, dus dan zoeken op "dam UK" en daarna nog een tijdje zoeken bij de meren aldaar in de buurt.
nieuwe:
[ afbeelding ]
Juist , weer eens tijd voor een punten updatequote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Museu de Arte Contemporânea, Niterķi, RJ, Brazil
Mooi uitzicht trouwens, vanaf dat museumquote:Op maandag 1 november 2010 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist , weer eens tijd voor een punten update
Chufi 110
bork 95
redunzl 82
Maizena 45
piotr_h 40
JufMariska 23
TARAraboemdijee 15
Habushun 9
Skande 8
Dynd 7
tralalala 7
Pleasureman_Gunther 6
Its-Jojo-4you 6
Nieuwschierig 5
PhysicsRules 5
Appeltjesmoes 4
djayzz 2
Bram2301 2
JDude 2
MultiBanaan 2
Admiraal_Anaal: 1
DABAMaster 1
Loowie 1
murphyjenkins 1
nr-1 1
Ik geloof je want ik heb nog niet echt er over na gedacht dan zou ik qua landschap voor Denemarken opteren.quote:Op maandag 1 november 2010 23:48 schreef chufi het volgende:
skandinavie ergens ,,,, Maar dat is groot met 4 landen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |