quote:Ja en dat was op zich niet relevant geweest als Murp het niet aanhaalde en daar besmuikt over praat terwijl hijzelf een van de slappe mods is die het hier zo heeft gemaakt zoals het is.

quote:Pardon? Hoezo? Is dit feedback?Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok. Leuk geweest. Ga lekker msn'en of pm'en, maar niet hier verder.

quote:Ik zie je geen feedback geven, je gaat alleen maar tegen Ploertendoder tekeer, doe dat lekker per pm.

quote:Dit topic feedback.Op donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies, en geen topic voor users onderling om ergens over te bakkeleien.
 En het gaat om Murp, geen user.
  En het gaat om Murp, geen user.

quote:wat remlof zegt dusOp donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit topic feedback.En het gaat om Murp, geen user.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie je geen feedback geven, je gaat alleen maar tegen Ploertendoder tekeer, doe dat lekker per pm.
 En dan ga je mijn posts editten. Lekker losjes Remlof
 En dan ga je mijn posts editten. Lekker losjes Remlof  

quote:Open een 'Ploertendoder' topicen we laten het open. Je loopt nu dit feedbacktopic te verzieken.Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]En dan ga je mijn posts editten. Lekker losjes Remlof

quote:Reageert de crew zo? Wat hij zegt, wat hij zegt, en wat hij zegt, wat hij al heeft gezegd.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Open een 'Ploertendoder' topicen we laten het open. Je loopt nu dit feedbacktopic te verzieken.
 Jullie zijn echt van het padje af. Maar goed, dat laten we dan maar zo.
 Jullie zijn echt van het padje af. Maar goed, dat laten we dan maar zo.  

quote:het spijt me, ik doe het ook helemaal verkeerd. Ik had het niet moeten zeggen. Het spijt me dat ik je geschaad heb. Toen jij ONZ schoonmaakte was dat gewoon nodig. Nu niet meerOp donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
Echt te sneu voor woorden dit. Krijg je een PM met "of eh"
Als je niet uit wil leggen waarom je iets dergelijks beweert, dan zou het je sieren dat je dat soort bullshit en napraterij achterwege zou laten.
En ga nou niet lopen pijpzeiken dat ik zit te zuigen, dat roep je met gemak over je af.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef murp het volgende:
[..]
het spijt me, ik doe het ook helemaal verkeerd. Ik had het niet moeten zeggen. Het spijt me dat ik je geschaad heb. Toen jij ONZ schoonmaakte was dat gewoon nodig. Nu niet meer
quote:Wat een sneue bedoeling weer. Dit geeft wel duidelijk aan hoe jij op ONZ zit.Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef murp het volgende:
en ik ben blij dat je ONZ weer in je index hebt

quote:Hij bedoelt denk ik meer: "wie ben jij" in de trant van: Je bent een sterfpuber met het IQ van een invalide zee-arend, waarom denk jij zowaar te weten wat er in ONZ behoort te spelen?Op donderdag 21 oktober 2010 23:25 schreef Dyr. het volgende:
Dyr. Staat toch duidelijk linksboven mijn posts.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |