ik houd wel van schattige kleine tietjes eigenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nog platter dan Ang3l
Ik vind juist "wanneer gaan we nou eens stappen" iets wat eerder niet kan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, ik neem het risico gewoon meestal niet.
Een geintje als : wanneer gaan we nou eens stappen, oid ok. Maar echt directe seksuele opmerkingen echt alleen als ik zeker weet dat het kan, en dan niet met andere mensen in de buurt.
die van mij was destijds altijd op zoek naar een grotere tas, ik heb haar aangeraden een weekend tas te kopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Het verbaast me altijd hoeveel een vrouw op haar kan dragen zonder een tas mee te hebben
ik vraag me ook altijd af waar mannen altijd alles proppenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Het verbaast me altijd hoeveel een vrouw op haar kan dragen zonder een tas mee te hebben
Evilquote:
en soms hebben ze die ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij hebben slechts plaats voor ballen
Nee, er is een heel groot verschil tussen homo/neger/whatever grappen of seksueel getinte grappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het verschil juist wel.
Ik krijg het idee dat jij het misschien te snel als dat laatste ziet. Uit ervaringen in 't verleden.
Die hebben lang niet zoveel bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag me ook altijd af waar mannen altijd alles proppen
En ....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat het voor jou anders is, wil niet zeggen dat dat voor mij ook zo is. Als je mijn laatste reacties hebt gelezen snap je wat ik bedoel. Het gaat niet om 1`opmerking, het gaat om de grens.
Of in het voorbeeld waar het uiteindelijk mee begon.quote:Dat het voor jou anders is, wil niet zeggen dat dat voor mij ook zo is.
Daar ging ik ook niet van uit. Al ging hij al op de grond liggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind juist "wanneer gaan we nou eens stappen" iets wat eerder niet kan.
Daar zit echt een bedoeling achter. In het geval van "loop eens over me heen" zal het echt niet de bedoeling geweest zijn dat tally ook echt over hem heen had gelopen daar ter plekke
We hebben het wel over Tally he!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit echt een bedoeling achter. In het geval van "loop eens over me heen" zal het echt niet de bedoeling geweest zijn dat tally ook echt over hem heen had gelopen daar ter plekke
Tis altijd beter dan een opmerking over dr tietenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het zijn kuilenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik houd wel van schattige kleine tietjes eigenlijk
Ik sleep ook altijd veel mee, vraag me soms wel eens af waarom, tot ik ineens 2 dagen niet thuis komquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
En nog erger is dat ze alles ook nodig hebben ook
het feit dat hij al op de grond lag veranderd daar niks aan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
In het geval van "loop eens over me heen" zal het echt niet de bedoeling geweest zijn dat tally ook echt over hem heen had gelopen daar ter plekke
pics voor bewijsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vast nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo heb ik al maanden standaard een reservetandenborstel in mn tas zittenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sleep ook altijd veel mee, vraag me soms wel eens af waarom, tot ik ineens 2 dagen niet thuis kom
ja snap ik. ik heb overigens nooit sexueel getinte opmerkingen richting vrouwelijke collega's geuit. beetje wat geflirt hier en daar soms wel, maar dat is van een andere orde als waar hier nu over gesproken wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis mijn werk, daarbuiten gelden hele andere regels natuurlijk.
ik kan mn porto en keys nergens kwijt zonder dat t me irriteert hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben lang niet zoveel bij
De volgende keer als je me weer eens vraagt je te pijpen klap ik m'n tandjes dicht zoals zo'n krokodillenklemmetje wat niet op jarratels zit!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof er iemand respect heeft voor homo's![]()
We doen net of we ze tolereren wachtende op betere tijden waar die nichten weer normaal gaan doen.
ik heb altijd een tas bij mequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag me ook altijd af waar mannen altijd alles proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |