Kijk, hier ligt het dus meer in dat je het vaak zat anders hebt meegemaakt. Daardoor straf je degene die het wel puur als eenmaliog grapje bedoelt meteen af met een restraining orderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Secretaresse. En ik heb vaak zat voor mannen gewerkt die er vooral een hebben om een beetje mee te patsen bij hun klanten. Jij denkt nu waarschijnlijk dat ik totaal de humor van dat soort dingen niet kan inzien, maar dat is niet zo. De grap is juist dat dat helemaal geen humor is.
Precies. Ik kan best tegen een grapje, maar alles kan dan onder de noemer "maar het was niet seriieus" weggewuifd worden. En als iemand een keer een opmerking maakt ga ik daar echt niet gelijk hard op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]daarom is het zaak ze niet te vaak te maken. Maar ik kan me goed voorstellen dat het vervelend kan worden. Heb een jaar lang een mannelijke collega gehad die regelmatig ging vertellen tot in detail wat die met me wilde doen, was niet leuk
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zit je in een onderonsje met je vriendin, rolt er ineens een liefdesbriefje voor een andere jongen uit haar bh
mn printer zit er ook in jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zit je in een onderonsje met je vriendin, rolt er ineens een liefdesbriefje voor een andere jongen uit haar bh
Doe het ook regelmatig maar ga toch echt geen grotere maat kopen ervoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken wel meiden die gerust van alles in hun bh proppen
zoals een vriend van me altijd zegt, secretaresses heb ik er 2 van nodig. Eentje om naar te kijken en eentje die al mijn werk uit handen neemt zodat ik naar die andere kan kijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Secretaresse. En ik heb vaak zat voor mannen gewerkt die er vooral een hebben om een beetje mee te patsen bij hun klanten. Jij denkt nu waarschijnlijk dat ik totaal de humor van dat soort dingen niet kan inzien, maar dat is niet zo. De grap is juist dat dat helemaal geen humor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Kokosquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel wat kokos massageolie liggen dat al een tijdje niet gebruikt is
Juist.quote:
die prop ik altijd tussen mn bilnaadquote:
Ik zie het verschil juist wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een geintje en gewoon respectloos behandeld worden.
Logisch, wij maken hier ook grappen over negers met de kamernegerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, hier ligt het dus meer in dat je het vaak zat anders hebt meegemaakt. Daardoor straf je degene die het wel puur als eenmaliog grapje bedoelt meteen af met een restraining order
Ik kan er wel om lachen. Hier worden ook vaak genoeg nichtengrapjes gemaakt met mij in de hoofdrol. Het ligt er aan wie en hoe, en wat de bedoeling is. Maar die is hier nooit echt kwalijk. Ik kan er wel mee lachen en doe net zo hard meee. En dat wil absoluut niet zeggen dat ze geen respect hebben voor mij of homo's in 't algemeen.
Alsof er iemand respect heeft voor homo'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, hier ligt het dus meer in dat je het vaak zat anders hebt meegemaakt. Daardoor straf je degene die het wel puur als eenmaliog grapje bedoelt meteen af met een restraining order
Ik kan er wel om lachen. Hier worden ook vaak genoeg nichtengrapjes gemaakt met mij in de hoofdrol. Het ligt er aan wie en hoe, en wat de bedoeling is. Maar die is hier nooit echt kwalijk. Ik kan er wel mee lachen en doe net zo hard meee. En dat wil absoluut niet zeggen dat ze geen respect hebben voor mij of homo's in 't algemeen.
dan mag ze pijpen om het goed te maken. en als ik dan klaar ben kan ze vertrekkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
plausible deniability. whehe, terecht wel, je weet nooit helemaal zeker hoe vrouwen reageren, dat zie je hier wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, ik neem het risico gewoon meestal niet.
Een geintje als : wanneer gaan we nou eens stappen, oid ok. Maar echt directe seksuele opmerkingen echt alleen als ik zeker weet dat het kan, en dan niet met andere mensen in de buurt.
Dat het voor jou anders is, wil niet zeggen dat dat voor mij ook zo is. Als je mijn laatste reacties hebt gelezen snap je wat ik bedoel. Het gaat niet om 1`opmerking, het gaat om de grens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis mijn werk, daarbuiten gelden hele andere regels natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef dawg het volgende:
[..]
plausible deniability. whehe, terecht wel, je weet nooit helemaal zeker hoe vrouwen reageren, dat zie je hier wel.
ik ben nog platter dan Ang3lquote:
Wij hebben slechts plaats voor ballenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Het verbaast me altijd hoeveel een vrouw op haar kan dragen zonder een tas mee te hebben
Ja goed hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Het verbaast me altijd hoeveel een vrouw op haar kan dragen zonder een tas mee te hebben
Alleen jammer van die bobbels somsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist.
Eigenlijk zijn vrouwen gewoon een wandelende tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |